Off. Faden UEFA-Cup Final BASEL 2016 Liverpool FC v FC Sevilla

Alles über Fussball, ausser FCB.
Brummler-1952
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brummler-1952 »

LordTamtam hat geschrieben:wenn dem so ist, dann gut Nacht Feierabend Verkehr. Als ob es nicht jetzt schon Staut
Wie wenns nit scho gnueg Puff und Yschränggige gäbt wäg däm Aaloss, mien d' Baudeppe d' Baustell an dr Jakob-Burckhardt-Stross ussgrächnet hütt expandiere, no dämm die jetzt x Täg stillgleggt gsi isch. Und d' BVB bringes tatsächlich fertig uff dr Münchesteiner-Brugg au irgend e "Baschtel"-Stell yz'richte, wo Behinderige noch sich zieht.

Isch aber typisch, jetzt wo e Huffe Verkehr vom Dreyspitz nit Richitg Joggeli kha abbiege und graduss muess und drzue no e Huffe Büss als Ersatz für die gsperrte Tramlinie au e Umwäg fahre miend.

(Ich bi im Fall mit em Velo underwäggs uff d' Arbet, es isch grausam gsi hütt am Morge)
VORWÄRTS - IMMER VORWÄRTS !!

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

stacheldraht hat geschrieben:das sin tv studios.. rächt behämeret so vil plätz drfür ewäg z näh :o
vorallem isch das jetzt au öbbis wo de nid unbedingt uffs spielfäld miesstisch gseh. reporter kasch jo au uff die normale plätz setze. studio kasch dusse container uffbaue.

wasi nid verstand, wieso isch ufffem märtplatz und barfi no nix zgseh. kai liinwand witt und breit.

Brausebad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brausebad »

Brummler-1952 hat geschrieben:Wie wenns nit scho gnueg Puff und Yschränggige gäbt wäg däm Aaloss, mien d' Baudeppe d' Baustell an dr Jakob-Burckhardt-Stross ussgrächnet hütt expandiere, no dämm die jetzt x Täg stillgleggt gsi isch. Und d' BVB bringes tatsächlich fertig uff dr Münchesteiner-Brugg au irgend e "Baschtel"-Stell yz'richte, wo Behinderige noch sich zieht.

Isch aber typisch, jetzt wo e Huffe Verkehr vom Dreyspitz nit Richitg Joggeli kha abbiege und graduss muess und drzue no e Huffe Büss als Ersatz für die gsperrte Tramlinie au e Umwäg fahre miend.

(Ich bi im Fall mit em Velo underwäggs uff d' Arbet, es isch grausam gsi hütt am Morge)
Jä guet, die Logistik vo dene isch sowieso Biirewaich! Bi mir hän sy vor 2 Wuche in dr Strooss alli Parkblätz uffghoobe und es sind usserd e paar Teerflick keine richtige Arbeite tätigd worde.... Das sind doch alles Büro gummis wo so Sache entscheide.

Hüt am Morge isch scho bitz verstopfder gsi. Aber easy - mir hän e tolle Grossaalass in unserer glaine Stadt. Denn erdraag ich das gärn. Au wenn d'UEFA wie immer massloss yybedribd.
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988

frachter
Benutzer

Beitrag von frachter »

Bild

Bierathlet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bierathlet »

frachter hat geschrieben:Bild
Isch scho wieder wäg, ussr ich hätt falsch gluegt woni dure gfahre bi. Do het sicher d UEFA interveniert. Sunsch gohts immer länger als e Tag bis öpis entfärnt wird.
Sali Zämme! hat geschrieben:Die Erde ist eine Scheibe. #infotweet

The_Dark_Knight
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The_Dark_Knight »

freue mich sehr auf das spiel. 😄
ich denke dass die meisten hier für liverpool sein werden

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

The_Dark_Knight hat geschrieben:freue mich sehr auf das spiel. ��
ich denke dass die meisten hier für liverpool sein werden
Wir wollen ja in Topf 2 kommen.
Heusler.

Alla sätt är bra utom de dåliga.

"Zürich ist doppelt so gross wie der Wiener Zentralfriedhof - aber nur halb so lustig."

Brausebad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brausebad »

Und die Spanier ein wenig bremsen....
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988

James Blond
Erfahrener Benutzer

Beitrag von James Blond »

Innerstadt in rot-weisser Hand.

Petric_10
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Petric_10 »

Also ich drücke ja heute Abend Sevilla die Daumen. Wäre zwar schade um Topf 2, würde aber den verkleideten Modefans in Liverpoolshirts eine Niederlage sowas von gönnen

Experte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Experte »

Petric_10 hat geschrieben:Also ich drücke ja heute Abend Sevilla die Daumen. Wäre zwar schade um Topf 2, würde aber den verkleideten Modefans in Liverpoolshirts eine Niederlage sowas von gönnen
+1

Vamos Sevilla.
Mein Tipp 2-0 für Sevilla

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Barfi (Leinwand hinter dem Ball?)
Bild

Marktplatz (Leinwand mit Testbild ganz Rechts)
Bild

RvP_10
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RvP_10 »

Petric_10 hat geschrieben:Also ich drücke ja heute Abend Sevilla die Daumen. Wäre zwar schade um Topf 2, würde aber den verkleideten Modefans in Liverpoolshirts eine Niederlage sowas von gönnen
Hat leider auch viele FCB-Fans, die heute auf Liverpool-Fan machen. :rolleyes: Schade ist Liverpool solch ein Magnet für Modefans und Eintagsfans.

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schambbediss »

was mained ihr, isches easy mit em FCB liibli ummez'laufe in dr Stadt?

fare
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fare »

Schambbediss hat geschrieben:was mained ihr, isches easy mit em FCB liibli ummez'laufe in dr Stadt?
Unseri Stadt also! :P

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Schambbediss hat geschrieben:was mained ihr, isches easy mit em FCB liibli ummez'laufe in dr Stadt?
wieso sött das öpper jucke vo de Sevilla / Liverpool Fans? Ich bi übrigens für Sevilla, denn simmer widr mol gege dr Sieger vom Pokal usgschiede :)

Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

RvP_10 hat geschrieben:Hat leider auch viele FCB-Fans, die heute auf Liverpool-Fan machen. :rolleyes: Schade ist Liverpool solch ein Magnet für Modefans und Eintagsfans.
Das ist ganz erbärmlich!
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

laufsch sunscht au mit em Liibli umme?

wenn nid, wieso hütt?

Provokation?
CR7 Fanboy

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

fare hat geschrieben:Unseri Stadt also! :P
sowieso! aber i main klar, imene everton liibli ummez'laufe wär worschinlig dümmer

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Schambbediss hat geschrieben:sowieso! aber i main klar, imene everton liibli ummez'laufe wär worschinlig dümmer
mehr als ä paar Bier übere kopf gäbs nid

mit em manu Shirt wär doofer...
CR7 Fanboy

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

ScoUtd hat geschrieben:laufsch sunscht au mit em Liibli umme?

wenn nid, wieso hütt?

Provokation?
jä bini suscht au scho und nai es wär nid als Provokation dänggt. :)

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

dr campino isch umme

Bild

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

Möglicherweise werden sie es für ein Barcelona-Trikot halten und Dich auslachen. Easy also!

Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

Mundharmonika hat geschrieben:Möglicherweise werden sie es für ein Barcelona-Trikot halten und Dich auslachen. Easy also!
I bi mr ziemli sicher, dass zumindest d`Liverpooler s FCB Libli erkenne wärde. :p
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Mundharmonika hat geschrieben:Möglicherweise werden sie es für ein Barcelona-Trikot halten und Dich auslachen. Easy also!
ich denke sie kennen uns...

Bild

Bild

scout zuckerhut
Erfahrener Benutzer

Beitrag von scout zuckerhut »

was mained ihr, darf ich mit em Fründschaftsschal vom 02/03 umelaufe? :rolleyes:

RED&BLUE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RED&BLUE »

ScoUtd hat geschrieben: mit em manu Shirt wär doofer...
Wieso, rot isch rot.. :D

Isch guet öppis los in dr Stadt, wenn denn am 5i no dr Fan-Walk startet gits öppis z gseeh diräkt vor dr Türe... :)
F.R.B. - Freie Republik Basel

Rhymaa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhymaa »

Laufet doch umme wie ihr wänd!

Rhymaa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhymaa »

RED&BLUE hat geschrieben:Wieso, rot isch rot.. :D

Isch guet öppis los in dr Stadt, wenn denn am 5i no dr Fan-Walk startet gits öppis z gseeh diräkt vor dr Türe... :)
Wär seit, dass die am 5i ablaufe? Isch das neume gschribe gsi?

FC Bâle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von FC Bâle »

Käppelijoch hat geschrieben:Wir wollen ja in Topf 2 kommen.
Es gibt doch einige Gründe, für Liverpool zu sein:
- Wie gesagt geht's für uns noch um Topf 2 in der CL
- Der FCB spielt lieber gegen Engländer als gegen Spanier!
- Wenn Liverpool verliert wird die Stadt in einigen Stunden wohl etwas kaputter sein als wenn Sevilla verliert...
- Wenn Sevilla schon wieder gewinnt ist das für das Image der EL eher schlecht ("Sevilla-Cup"; und das mit einem Club, der halt nie ein absoluter Spitzenclub war und sein wird)
- Möchte Kloppos Sprünge und Läufe sehen!
- Liverpool ist halt einfach ein geiler Club und hätte es nach den schweren Gegnern bis zum Final (Villareal, Dortmund, ManU) mehr verdient.

Antworten