rotoloso hat geschrieben:Was isch jetzt wieder los? Was diskutieret ihr überhaupt? Spötischtens sytt dr Schand vom Petric weissme genau das 90% vo de FCB "Zueschauer" au e Canepa als Presidänt mit Handkuss neh würde wennr nur 5Rp. meh bringt als dr Berni, oder s'joggeli in New Letzi umtaufe würde, also was sölls? Do isches halt eso, di reinschti Form vo Opportunismus, für jede wo meh als nur 3pkt. pro Match will heissts friss oder stirb.
danke!
wie wärs usekoh wenn de steffen hütte katastophal gspielt hät? mir wüsses nit, wär aber sicher interessant wie alli diejenige würde reagiere wo de steffen grad in arsch krieche.
und die aktion vo ihm hütte, het dene wo ihn nit akzeptiere, grad no meh grund gäh das nit zmache!
und liebi lüt: d'kurve als kindergarte beschimpfe und sage es isch zit das se usgwächslet wird... machet das doch... wenn 1'700 billets no in de mk frei sind gege d franzose.. denn kömmet doch und machet euch breit in de kurve! MACHETS!
ihr sind verdammt nomol die wo am arbetsplatz oder suuscht wo immer vo de tolle stimmig im joggeli verzellet, vo däm erläbnis "fcb-match" voller emotione! stuune, choreos bejuble, choreos und d'stimmig vo eurem sitzplatz us fötele und uf eure social media plattforme poste.. das könnet ihr guet und machet ihr gärn. aber mir hend in de letschte 15min gseh wie es sich im joggeli aahört ohni d kurve.
ich bi selber keine vo dene wo fast sini ganzi freizit füre fcb mit choreos, uswärtsfährte und witterem duet fülle. aber ich bi sit johre mit vollem härz dabii, selbr in de kurve. me döff nit vergässe das de fcb für vieli lüt "s'läbe" isch. vieli könne das vielicht nit verstoh, oder wänd das nit verstoh. ich au nur bis zu mene gwüsse grad, do de fcb sehr vieles für mi isch, aber nit alles.
uf jedefall bluetet s rotblaue härz vo dene lüt. me fühlt sich usglieferet. das wofür me läbt isch am zerbräche.
de steffen isch nit s hauptproblem, aber genau das wo s fass zum überlaufe bringt. und er hets hüt definitiv nomol provoziert/bestätigt mit sine dümmliche aktion (ohni die wärs ganze wahrschiins nach mene halbe joohr gleggt gseh +/- bi de meiste).
es isch jetzt eifach wichtig das alli jewils d meinig vo de andere sötte respektiere. die wo wend piffe sölle pfiffe, und die wo wänd juble sötte juble. me döff eifach nit vergässe das die pfiff nit de mannschaft ufgrund nere schlächte leistig gälte...
ich könnt no ewigs witterschriebe... vieli wärde mi post wahrschiins wieder belächle und au mi in de kindergartetopf gheie... isch eures rächt, aber zügt au nit grad wo "weniger kindergarte" vo eurer sitte.
und zum vorstand: sie hend sehr vieles richtig gmacht in de letschte joohre, und mache das au im moment. trotzdem: wo wänd mir ane?