Het irgendöper Tipps, spezielli Saucene, oder was sust öbis wo mi könnt us mim kreative Loch hole?

P.S.: die übliche Kochsittene abklappere hani kei Lust will do zu 95% s gliche findsch...
Has selber das emol usprobiert und has gliebt.basler hat geschrieben:Ha am Weekend wiedermol wölle Burger mache. I bi was koche ahgoht eigentlich rächt kreativ, aber wenns ums Burger mache goht blibts trotzdem immer bi 0815...
Het irgendöper Tipps, spezielli Saucene, oder was sust öbis wo mi könnt us mim kreative Loch hole?
P.S.: die übliche Kochsittene abklappere hani kei Lust will do zu 95% s gliche findsch...
Isch mir ganz ehrlich no nie ufgfalle oder def. nid mini Absicht gsiWickedFruit hat geschrieben:Jede wo öbbis uf sich haltet oder es au numme meint, muess Rucola in jeder beliebige Konstellation versueche z integriere. Das hanni drmit gmeint! Nid dass es nid schmeckt, aber dä Trend goht mir gsund ufe Sagg. Din Börger mag wohl schmegge, erinnert mich aber sehr stargg an Bio Burger us dr Rhyschänzli Buvette.
Ich hätt au Ketchup/Mayo chönne anschriibe, isch mir aber schlicht und eifach z miesam gsi...
Dr kreativi "Prozäss" het mi aber druff brocht, dass e Currysauce durchus au passend si cha.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
spezielli variante woni sicher mol probiere wird! wobi mit mozzarella, ruccola und balsamico sicher ni e schiibe tomate passe würdwhizzkid hat geschrieben:Has selber das emol usprobiert und has gliebt.
zerscht s Fleisch natürlich selber zuebereite (die klassische Zuetate, Knoblauch, Pfeffer, Salz,...)
Khasch Burger-Buns oder no besser Ciabatta brötli verwende. Denn verwendisch e Balsamico-Creme (gits im Manor), Ruccola, s Fleisch druff und denn Büffelmozzarella. Isch extrem fein worde (find ich emel)
Ja, Worcestersauce und etwas Paniermehl in das Hackfleisch.kogokg hat geschrieben:Am schwersten finde ich die Zubereitung der Hacktätschli. Werfe dabei immer etwa Worcestersauce bei, aber ohne Brot und Zwiebeln, wie es die Kochbücher vorschlagen. Fuhr damit bisher am besten. Etwas Tamilengewürz kann dabei auch nie schaden.
Weiss jemand, wo man anständige Buns herkriegt (ohne Prodega oder andere Gastroläden)? Finde die herkömmlihen ziemlisch schrottig, wickle sie deshalb hin und wieder in ein Dürüm-Fladenbrot.
Ha mol e Burger gha miteme Loch in dr Mitti und dört isch s Ei dine gsi. Das Teil wo dr Koch in dr Mitti usgestoche het isch obe druf gläge und den no e schön gschmolzeni Schibe käs drübertommasino hat geschrieben:was ich generell empfehlen kann: burger am schluss noch mit einem spiegelei belegen![]()
Zwar etwas hipster mässig - aber ja, ist geil. Pulled Chicken auch top... Leider muss heutzutage jeder Zweite einen Burgerladen aufmachen... völlig uncool. Burger, der neue Döhner. Und dann so Ruccola, Balsamico, Mozzarella Scheisse.... sicher lecker Sandwich - aber hat mit Burger nix zu tun.Ignorant hat geschrieben:scheiss auf burger. PULLED PORK.![]()
Sorry, aber total fail! Ei und Paniermähl het nix imene Burger patty verlore! Was du machsch, isch e Frikadelle... klar, s schmeckt sicher guet, wot dr nit abspräche - aber das ghört nit dri.Käppelijoch hat geschrieben: D'Fleischmasse miteme Ei, Paniermähl, Gwürz und ganz wichtig: e scho ahdünschteti Ziibeli vermänge und denn zu Burger forme!
Jep - das ist tatsächlich eine Burger Regel. Schon klar, mit der Bindung... aber du machst einfach eine Frikadelle... sorry, ist so. Burger patty besteht nur aus 100% Rindfleisch (wenn möglich Fettgehalt um 20%), wenig Salz und Pfeffer (falls überhaupt) - fertig! Das ist genauso, wie kein Rahm in Carbonara gehört...Käppelijoch hat geschrieben:Aha. gibt's eine Burger-Regel? Ei bindet sie Zutaten besser und macht den Burger komapkter.