Urs Fischer Trainer

Diskussionen rund um den FCB.
Kybi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kybi »

Willkommen Urs Fischer!!

An alle die U.F. ablehnen, nur weil er ein Zürcher(-Uhrgestein) ist:
Willkommen im 21.en Jahrhundert.

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

screeper hat geschrieben:Vo wo chunt denn die Loyalität?
S Problem isch nid dass dr Urs e Zürcher Vergangeheit het, sondern dass gwüssi Persone in dem Forum nid begriffe dass jede sälber sy Teil zum Club bitreit. Bispilswis durch Vertraue in d Arbet wo bim Club gmacht wird.
D Stossrichtig chunt klar vo dr Clubführig, aber dr Club sy mr schlussendlich alli. Ich hoff dorum dass au bi dere Entscheidig vo dr Leitig jede 12i Maa drhinterstoht odr zumindescht e fairi Chance git, damit d Zuekunft witerhin vo Erfolg prägt isch.
du meinsch gspielti loyalität?

e pragmatischi antwort: jede bisherigi trainer het mi zum teil so ufgregt dassem het könne an hals gumpe..isch nie gmacht worde us respäkt vorem umfäld und us respäkt vorem verein (und dene wo d entscheidige träffe)..nur (und das isch halt nid gspielt): wer weiss, wies denn bim nächste mol usgseht mitem fcz-capitano? kah dr jetzt nid sage, nur im momänt kah dr eifach so viel sage, dassi nur druff wird warte (villicht legt sich das, villicht verstärkt sich das au)..und respäkt hanni bisher us sportliche sicht bi allne trainer entscheid kah - die fählt mr jetzt aber komplett. ich halt nüd vo ihm und sinere arbeit und find ihn au komplett dr falschi maa..freu mi uf versager ussage ala "bin stolz uf mi mannschaft" nachere niederlag...aber wie gseit: mir wärdets gseh aber grundsätzlich bliebi bi dr haltig woni immer han: e fcz'ler het grad mol gar nüd verdient.. und do schissi druff ober sympathisch und witzig isch (dr da costa könnt mr vorstelle isch e top typ!!)

RESPEKT an die lüt wo so schnell aktiv worde sind! MERCI AN EUCH!!

p.s. und wär dr vorstand nid so komplett überforderet mit dere situaiton, denn hetter au dä faktor mit ihbezoge.. isch jo irrsinnig eifach stillschwiigend drvo uszgoh, dass e fischer urs genauso viel ziit kriegt wie die andere trainer..dä faktor vode unruhe muess mit ihgrächnet wärde und do schniidet e fischer urs komplett scheisse ab..es wird so viel schneller unruhe drikoh und das isch eifach e fakt wo mr guetheisse oder verrisse kah, nur es isch e fakt!
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

Baslerbueb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Baslerbueb »

MistahG hat geschrieben:du meinsch härz wägwirft glaubi...
Jesse Gott bisch du e bachel....

Das hat noch nichts mit dem zu tun. Wenn ich ein interview höre von einem spiel denke ich nicht, was für ein arsch der ist ex-z der lässt er nur scheisse raus.
Da darf man auch mal ein bisschen weltoffener sein!

ivan22
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ivan22 »

Guter Mann. Etwas Menschlichkeit wird dem FCB nicht schaden nach den roboterartigen Herren Sousa und Yakin.

ZeroZero
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ZeroZero »

MistahG hat geschrieben:niemerts redet vo usländische trainer. aber e maa mit format, kei provinzler. das isch au dr unterschiid zum gross. dr gross het format gha. dr fischer isch e wahl fürs mindere volk us dr region... (genauso elitär wie ich das gseit ha, muess dr fcb ufträtte. well säge kame im wald...).
Welle Schwizzer-Trainer würd denn do aktuell in Frog ko? (ärnscht gmeinti Frog!) I seh schlichtwäg keine.. oder willsch d'Fleischkappe zrugg?
(c) ZeroZero, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Dever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dever »

FlYiNgIcEmAn hat geschrieben:Vom 20Min Live Ticker

Direkt ausserhalb des Mediencenters haben Fans ein Transparent aufgehängt: «Urs Fischer, nie eine vo uns!!»
Muss er ja auch nicht. Er wird FCZler bleiben, heisst aber nicht, dass er deswegen bei uns keinen guten Job machen kann. Wenn er uns wieder den Meistertitel bringt, werde ich auch der FCZ Ikone auf dem Barfi zujubeln.

Immerhin beherrschen die Plakataufhänger korrekte Kommasetzung, ich bin sehr erfreut.

Frau Ti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Frau Ti »

MistahG hat geschrieben:es heisst immerno "jesses gott, was für duubel."... aber ok, du fühlsch di jo au heimelig bim herr Z-identifikationsfigur nummero uno.

s beschte isch wirklig, dass die wo bim sousa mangelndi identifikation mit club und stadt bemänglet hän, jetzt dr züri-ursli fiire. piinlig. (jo, das mag kindisch sy, aber bim fuessball bini amigs emotional wie e glaine bueb...)
Für dich nomol: jesses bisch du en arme… (korrekturvorschläg willkomme)
Lueg doch zerst bitz zue wie dr Urs sich so macht, zit zum schnurre ufrisse chunt no gnueg frie...

DomLeRoyal
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DomLeRoyal »

MistahG hat geschrieben:ich ha kei rot-wisses härz. d schwiz isch mir scheissegal. basel mi härz. usserdäm heschs nid verstande, wieso miesst ich mi rot-wisses härz wägwärfe? ich bi nid s fähnli im wind...

nach dinere logik miessti dr ursli si blauwiss härz wägwärfe, aber das wird är nid... und ich finds ganz geil, wie alli glaube, e zürcher wird bim fcb bliibe, wenn e club wie zb. fiorentina aklopft...
Basel isch di Herz und wohnsch im Usland..!? Nei du bisch kei Fähnli im Wind. Dini Situation wird wahrschinligg sehr ähnlich si. Jobagebot wo super gsi isch und dis gliebte Basel verloh..

Tsunami
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tsunami »

GundeliSüd hat geschrieben:+1

War vielleicht noch ein wenig zurückhaltend an der PK, aber lieber so als Päuli damals, welcher Emotionen versprach und uns eine Eiszeit lieferte.
Oh nein! Päuli lieferte unglaubliche Emotionen! Bei mir kamen wohl bei keinem Trainer mehr Emotionen hoch wie bei ihm.

Willkommen, Urs Fischer.
Seit du Trainer beim FCZ warst, warst du mir sympathisch. Das war mein Problem. Dir mochte ich den Erfolg gönnen, dem FCZ nicht. :D Die Quadratur des Kreises.
Die Interviews waren stets ehrlich, verständlich und machten vor allem Sinn.

Ich wünsche Dir bei uns viel Glück, Zufriedenheit und Erfolg.

@ Vorstand: Danke. Guter Entscheid.

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Baslerbueb hat geschrieben:Jesse Gott bisch du e bachel....

Das hat noch nichts mit dem zu tun. Wenn ich ein interview höre von einem spiel denke ich nicht, was für ein arsch der ist ex-z der lässt er nur scheisse raus.
Da darf man auch mal ein bisschen weltoffener sein!
geil, beleidige kasch au. chapeau.

rotblaui brille ablege... kum, nenn di baslerbueb und juble em zürcherbueb zue. das isch richtigi wältoffeheit... finds eigentlig herrlig, alli hän sich gfreut, dass dr sousa bi AC als gobbo ghasst wird, und jetzt juble si unserem stricher zue. ironie pur...

Joggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joggeli »

Frau Ti hat geschrieben:Für dich nomol: jesses bisch du en arme… (korrekturvorschläg willkomme)
Lueg doch zerst bitz zue wie dr Urs sich so macht, zit zum schnurre ufrisse chunt no gnueg frie...
stimmt, luege denne wär si im Stadion ufrisst - i freu mi scho ufs Leverkusenspiel: FISCHER RAUS!!! :D

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

Dem Mann fehlt jede natürliche Autorität.
Mal schauen, welches Alphatierchen ihm zuerst auf der Nase herumtanzt.
Wenigstens ist er der Typ, der sich auch (von oben oder auf Augenhöhe) was sagen lässt.

König Fussball
Erfahrener Benutzer

Beitrag von König Fussball »

MistahG hat geschrieben: basel mi härz.
[ATTACH]21021[/ATTACH] ???
Dateianhänge
Osman.jpg
"I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered." -George Best

Baslerbueb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Baslerbueb »

MistahG hat geschrieben:geil, beleidige kasch au. chapeau.

rotblaui brille ablege... kum, nenn di baslerbueb und juble em zürcherbueb zue. das isch richtigi wältoffeheit... finds eigentlig herrlig, alli hän sich gfreut, dass dr sousa bi AC als gobbo ghasst wird, und jetzt juble si unserem stricher zue. ironie pur...
Ich juble (geboren im 4057) nicht dem zürcherbueb zu sondern dem FcB als gesamtes.
Wenn ich nur den basler zujubeln möchte (was du wohl machst) gibt es im moment nicht viele zum bejubeln! ;)

cris
Neuer Benutzer

Beitrag von cris »

Hajdin hat geschrieben:[ATTACH]21019[/ATTACH]
kindergarten mehr nicht !

Christian gross ist ja auch ein Zürcher also.

fischer soll die Mannschaft weiter bringen und wenns geht soll er länger als 1 jahr bleiben.

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

DomLeRoyal hat geschrieben:Basel isch di Herz und wohnsch im Usland..!? Nei du bisch kei Fähnli im Wind. Dini Situation wird wahrschinligg sehr ähnlich si. Jobagebot wo super gsi isch und dis gliebte Basel verloh..
nei, ich schaff do mit fründe. wenns wüsse wottsch. und bi mim job ka me sich leider nid immer usläse, wome ahne wott... glaub es git viil uslandbasler, wo sehr an ihrer stadt hänge... eigentlig isch dini ussaag eso lächerlig, dass ich garnüt drzue sött schriibe...

DomLeRoyal
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DomLeRoyal »

MistahG hat geschrieben:nei, ich schaff do mit fründe. wenns wüsse wottsch. und bi mim job ka me sich leider nid immer usläse, wome ahne wott... glaub es git viil uslandbasler, wo sehr an ihrer stadt hänge... eigentlig isch dini ussaag eso lächerlig, dass ich garnüt drzue sött schriibe...
Nei du merksch nur grad das du inere sehr ähnliche Situation bisch wie dr Urs oder mol dr Chrigel.. Ich hoff du muesch nie e grosse Uftrag us ZH ah neh.. Dene ihres Geld isch giftig/ und verfluecht.. :D

DomLeRoyal
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DomLeRoyal »

König Fussball hat geschrieben:[ATTACH]21021[/ATTACH] ???
So so so, keini Föteli vo Forumsmitglieder poste..

Dr SubComandante wird das au nid lustig finde.. :D

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Baslerbueb hat geschrieben:Ich juble (geboren im 4057) nicht dem zürcherbueb zu sondern dem FcB als gesamtes.
Wenn ich nur den basler zujubeln möchte (was du wohl machst) gibt es im moment nicht viele zum bejubeln! ;)
glaubsch ärndschhaft, ich hoff dr fcb stürzt ab, well är e stricher als trainer het (gross und fischer sin kei vergliich...)? ich hoff, är macht e superjob und denn kunnt e buliclub und will ihn ha... well denn wird är ganz schnäll welle goh...

cris
Neuer Benutzer

Beitrag von cris »

Hajdin hat geschrieben:[ATTACH]21022[/ATTACH]

Christian gross ist ja auch ein Zürcher also.

fischer soll die Mannschaft weiter bringen und wenns geht soll er länger als 1 jahr bleiben.
Dateianhänge
464866.jpg

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

DomLeRoyal hat geschrieben:Nei du merksch nur grad das du inere sehr ähnliche Situation bisch wie dr Urs oder mol dr Chrigel.. Ich hoff du muesch nie e grosse Uftrag us ZH ah neh.. Dene ihres Geld isch giftig/ und verfluecht.. :D
das isch öpfel mit biire. du merksch nid, dass du alles verdraihsch. ich mach em ursli kei vorwurf... ich ha au scho in züri gschafft. fuessball und s läbe sin zwei paar schueh. ich hass züri nid, usser im fuessball. aber ich liebs au nid. es isch mir egal. basel nid...

Lusti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lusti »

BloodMagic hat geschrieben:20min.ch:
Einige FCB-Fans haben offenbar keine Freude am neuen Trainer: Direkt ausserhalb des Mediencenters haben Fans ein Transparent aufgehängt: «Urs Fischer, nie eine vo uns!!!» Besonders intelligent haben die Fans, die dafür verantwortlich sind, allerdings nicht ausgesehen...

Was für dumme Individuen wir doch in unseren Reihen haben...
Was sagt der folgende Umstand über jemanden aus:
Man hat am Donnerstag Nachmittag Zeit und Musse, ein Transparent zu schreiben und dieses am Stadionzaun aufzuhängen?

a) kein Job?
b) nichts besseres zu tun?
c) Irrationales Verhalten?
d) 1st World Problems?

Achtung: Falsch wäre nur Antwort E.
FC Basel - Rasenmeister 2007

Agent Orange
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Agent Orange »

tuga hat geschrieben:hast du nicht in einem anderen Thread gesagt, dass du nicht in Europa bist?
Ja bin ich ja auch, das Kaffeetrinken war letzte Woche vor meinen Ferien! Im Kaffee wo ich täglich bin.
Bauer, ledig, sucht FCB-Spieler zum auspfeifen!

Wurschtsalat
Benutzer

Beitrag von Wurschtsalat »

Hajdin hat geschrieben:Er muess au nie "eine vo uns" wärde. das sind Fink und Co. au nie gsi.

Hauptsach er bringt d Mannschaft witr.
Danke, genau so gsehni das au.

Y begriff alli wo sich an sinere FCZ-vrgangeheit störe, ha mit däm fakt au bitz z'kämpfe.
trotzdäm ischs völlig drnäbe und kontraproduktiv, ihm jetzt stai welle ihn wäg legge. es goht ums wohl vom verein und dä verein bruucht e trainer, wo au motiviert isch, trainer vom FCB z'sy.

drum betracht i dr Urs Fischer völlig objektiv und freu mi uf e engangierte FCB-Trainer.
y wünsch ihm viel glück in däm Amt!
Bernhard Heusler hat geschrieben:Vermehret euch!
Ich stand neben Pipi, blickte hinaus und sagte zu ihm: ‹Sieht das nicht wunderschön aus?› Er war zuerst ruhig, dann schaute ich ihn an und er sagte nur: ‹Ich hasse es. Ich hasse Zürich und alles was damit zu tun hat.› Er lief weg, fügte an, dass er Basel liebt, und war verschwunden.

Baslerbueb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Baslerbueb »

MistahG hat geschrieben:glaubsch ärndschhaft, ich hoff dr fcb stürzt ab, well är e stricher als trainer het (gross und fischer sin kei vergliich...)?
Nein das glaube ich nicht, für das liegt die zuviel am fcb.
Aber wenn das gesindel aus der restschweiz nicht mehr da ist, dann kannst du den fcb in der cl bejubeln...

Alles hat seine schmerzgrenze... ein Uli forte würde ich auch verfluchen, aber nicht weil er kein basler ist, sonder weil er ein falscher Hund ist was der wechsel von gc zu yb gezeigt hat. Und in diesem bereich ist im ein fischer sicher um welten voraus..

DomLeRoyal
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DomLeRoyal »

MistahG hat geschrieben:das isch öpfel mit biire. du merksch nid, dass du alles verdraihsch. ich mach em ursli kei vorwurf... ich ha au scho in züri gschafft. fuessball und s läbe sin zwei paar schueh. ich hass züri nid, usser im fuessball. aber ich liebs au nid. es isch mir egal. basel nid...
Alles klar, dönt scho bitz anderst und ruhiger.. Mir werde seh was dr Urs us unserem FCB macht..

Frau Ti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Frau Ti »

MistahG hat geschrieben:glaubsch ärndschhaft, ich hoff dr fcb stürzt ab, well är e stricher als trainer het (gross und fischer sin kei vergliich...)? ich hoff, är macht e superjob und denn kunnt e buliclub und will ihn ha... well denn wird är ganz schnäll welle goh...
Chunsch mir vor wie eins vo mine dreijährige Kids in dr Kita… Für mich mit däm Asseldings dr miesamscht User aktuell..
Ps. Ich hoff er macht e super Job und bliebt mol bitz länger als die letschte drei-vier Trainer…

Bi gspannt uf dr Assistänztrainer

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

König Fussball hat geschrieben:[ATTACH]21021[/ATTACH] ???
1. isch das nid falsch. es fählt villicht e komma, aber basel isch mi härz. Basel, mi härz. aber als usruef gohts au ohni komma...

Cortez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cortez »

Diese Verpflichtung ist ein riesiger Fehler. Urs Fischer ist kein guter Trainer. Beim FCZ gnadenlos gescheitert, bei Thun nur Dank Kunstrasen etwas erreicht. Absolut keine internationale Erfahrung, weder als Spieler noch als Trainer. Der FC Basel ist 2 Nummer zu gross für Ihn, er wird hier grandios scheitern. Dazu kommt noch, dass er den FCZ verkörpert. Urs Fischer ist der FCZ. Darum meine Prognose: Meisterschaft nur Platz 3 oder 4. International: Nach 2 Qualirunden ist Schluss, keine Gruppenphase, auch nicht EL. Bonus: 4 erniedrigende Niederlagen gegen den FCZ.

No_IP
Erfahrener Benutzer

Beitrag von No_IP »

Somnium hat geschrieben:Scho no krass, wie viel Zürcher in Basel in strategisch wichtige Positione s Kommando füehre:

zB:

Polizei
Uni (die nöi)
Standortmarketing
Läggerliproduktion
Tele Basel
FC Basel
Das wundert dich noch? Wenn in Basel fast nur noch so Duubelis wohnen wie MistahG, bleibt gar keine andere Möglichkeit.
Basel ist rein von der Intelligenz her, einer der ärmsten Kantone. Das kann man durchaus an den Steuern ablesen, ausser
juristische Personen hat Basel praktisch keine Steuerzahler. :)

Gesperrt