Was füre Würth-Aktion?heisser drnoo hat geschrieben: Zu de rotblaue fans:
-geiles mottoshirt gseh! Wird trotz däm match e ehreplatz bi mine shirtsammlig ha!
-D “würth“ aktion au sehr löblich gseh!
-Support grössteteils top… aber bi däm darbotene klar das me sälber fast nümm 100% kah gäh…
-D blockfahne bi de walliser isch eifach nur zuu geil gseh. Minere meinig noch gits kei grösseri bestrofig für aahänger vom gegner! TOP!
-die paar nase wo dene buure d’frässi sind go poliere, merci! Sind neu in de kategorie hassgegner!
Zu de buure:
-dräckspack
-bastarde
-hinterwäldler
-kei ahnig wie me sich zbenäh het! Wenn mehreri walliser mit glasfläschene uf verbiilaufendi vättere mit kinder fönd afo wärfe, und denn uf mi willi dene sag se sölle verdammt nomol ufhöre… denne isch s fass übergloffe!
-Spielunterbrüch: e skandal das es niene erwähnt wird und im fernseh sogar verharmlost worde isch gemäss paarne bekannte! Wäres basler gseh wär wieder alles voll gseh und min. 1 geisterspiel scho tatsach!! Mir hend weg 1 capri sonne (!!!!!!!!!!) e geisterspiel und e buess bekoh… und bi min. 20 fahnestange willi bitte e sofortigi reaktion vom verband! Ich läb mini emotione gärn us, und finds au toll wenn das de gegner macht… aber do hörts eifach uf…
-Me seht sich näggst saison!

Zum Support: Um mi umme isch bis zur Pause 120% geh worde, abr irgendwenn het me halt gmerkt, dass es dr Mannschaft nid wichtig isch zgwünne, also het dr Support nochgloh bzw. isch ihgstellt worde.
Zu de Buure: Kanni dir 100% Rächt geh! Het zwar au e paar easy Lüt drunter ka, wo uns nachem Match sin go d Hand geh im Tunnel.
Eifach extrem unsympathisch, dass sie nur im Cup so zahlriich erschiene.