hätt i gärn gmacht.... leider nid 100%ig könne identifiziere....Konter hat geschrieben:So jetzt kömme mol alli vo ihrem Paranoia-Trip abe (rauchet eins odr was au immer euch hilft abezko). Das de Vorfall au scho nur in eim Atemzug mit de andere beide Aktione gnennt wird isch absolut lächerlich. Das wärde au die Herre in Nyon erkenne. Schlimmstefalls setzt e Gäldstrof ab füre FCB.
Und fallses effektiv sone Troll gäh het wo das ufs Fäld gschosse het während em Spiel hoffi, dassem si Nochber eins ufs Muul gäh het.
FC Basel - Liverpool FC (Mittwoch, 1. Oktober 2014, 20.45)
Just do it! 

Richtig. Die UEFA ist seit je her für ihre Menschenfreundlichkeit und Augenmass bekannt. Wir haben rein gar nichts zu befürchten.aguero hat geschrieben:gdas ka uefa nit biete.
Ohne das Vorkommnis, welches in der NLA nicht mal eine Randnotiz wert gewesen wäre zu dramatisieren: was genau hat es mit Fussball zu tun wenn man Batterien/Feuerzeuge, oder was auch immer, Richtung Spielfeld wirft?Rhyyläx hat geschrieben:die keine Ahnung von Fussball haben.
Ohje dr blick wieder, z dumm zum richtig ahneluegeAnonymus hat geschrieben:Laut Blöd soll es eine Batterie gewesen sein die aufs Spielfeld flog. Man kann ja auch aus einer Mücke einen Elefanten machen. Wie man wegen so etwas ein Verfahren einleiten kann bleibt mir schleierfhaft. Nun haben die Idioten in Nyon wieder etwas zu tun.![]()

Isch e kleins willisauer schnäpsli gsi, sone shotfläschli...
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o
die "beste" Zeitung der Schweiz schmeisst wieder mächtig Öl ins Feuer....
als ob sie schon nicht genug nasse Hosen hätten wegen dem Artikel :
link : http://www.blick.ch/sport/fussball/cham ... 70135.htmlDazu kommt, dass fliegende Feuerzeuge in Balotellis Richtung zusätzlich an seinen Nerven zehren.
als ob sie schon nicht genug nasse Hosen hätten wegen dem Artikel :
link : http://www.blick.ch/sport/fussball/cham ... 71061.htmlNach Sieg über Liverpool: Uefa leitet Verfahren gegen FCB ein
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
... nichts - und was kann der Club dafür oder 35999 der 36000 Fans im Stadion?panda hat geschrieben:Ohne das Vorkommnis, welches in der NLA nicht mal eine Randnotiz wert gewesen wäre zu dramatisieren: was genau hat es mit Fussball zu tun wenn man Batterien/Feuerzeuge, oder was auch immer, Richtung Spielfeld wirft?
- Käppelijoch
- Erfahrener Benutzer
die 5-10 Personen um ihn herum schon... hätte ihm ja auch jemand die Meinung sagen können.BloodMagic hat geschrieben:... nichts - und was kann der Club dafür oder 35999 der 36000 Fans im Stadion?
Später hat er dann nochmals etwas geworfen, kam jedoch nicht über's Netz hinaus.
Habe auf jeden Fall meine Meinung lautstark geäussert und nur ungläubige Blicke von links und rechts erhalten....
es scheint den Leuten egal zu sein....
Just do it! 

Unglaublich. Das ist Zivilcourage.wyli hat geschrieben:die 5-10 Personen um ihn herum schon... hätte ihm ja auch jemand die Meinung sagen können.
Später hat er dann nochmals etwas geworfen, kam jedoch nicht über's Netz hinaus.
Habe auf jeden Fall meine Meinung lautstark geäussert und nur ungläubige Blicke von links und rechts erhalten....
"Hab`ich `ne Wolldecke im Mund?"
jä was jetzt, ha gmeint du hesch ihn nid chöne zu 100% identifiziere obwohl im 2 mol zue gluegt hesch und dmeinig gseit hesch? ah jä....wyli hat geschrieben:die 5-10 Personen um ihn herum schon... hätte ihm ja auch jemand die Meinung sagen können.

bi ca 3-4 Reihe (vilicht au 5) zimmlig grad hinde dra gstande und ersch nach em Erblicke vom Wurfgegestand zum Wärfer könne no luege, das 2xteam17 hat geschrieben:jä was jetzt, ha gmeint du hesch ihn nid chöne zu 100% identifiziere obwohl im 2 mol zue gluegt hesch und dmeinig gseit hesch? ah jä....![]()
Sprich ha e vermuetig, kas aber nid 100% bestätige. I ha nid ihm direggt könne d Meinig sage, sondern über d Reihe hinwäg mi
luttstark güsseret.
Dasch isch das woni vo all däne erwart, wo vo Sälbschtregulierig und Befreyigsschlaage reede und die Vollpföschte nid no in Schutz nämme
Just do it! 

Jetzt hör emol uf, dä Fall künstlich ufzblose und zdramatisiere. Für das hämmer Medie wie dr Blick oder d Bloz. Wie zur Höll sölle die Lüt wo unde inde Mitti stön öbis mache, wenn nit emol du wone baar Reihe witer hinde stohsch gseh hesch, wärs genau isch. Das Thema dörf me jetzt au gärn ad acta lege.wyli hat geschrieben:bi ca 3-4 Reihe (vilicht au 5) zimmlig grad hinde dra gstande und ersch nach em Erblicke vom Wurfgegestand zum Wärfer könne no luege, das 2x
Sprich ha e vermuetig, kas aber nid 100% bestätige. I ha nid ihm direggt könne d Meinig sage, sondern über d Reihe hinwäg mi
luttstark güsseret.
Dasch isch das woni vo all däne erwart, wo vo Sälbschtregulierig und Befreyigsschlaage reede und die Vollpföschte nid no in Schutz nämme
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.
sieht nach "Willisauer Schnaps" aus.... was es auch immer ist, geworfen von einem "hirnlosen Vollpfosten", da bleib ich dabeiAdmin hat geschrieben:Hier sieht man die Szene nochmals:
http://www.srf.ch/player/tv/sportlive/v ... 3517e80c53
Just do it! 

- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
es git au Lüt wo grad näbe dra stöhn....Konter hat geschrieben:Jetzt hör emol uf, dä Fall künstlich ufzblose und zdramatisiere. Für das hämmer Medie wie dr Blick oder d Bloz. Wie zur Höll sölle die Lüt wo unde inde Mitti stön öbis mache, wenn nit emol du wone baar Reihe witer hinde stohsch gseh hesch, wärs genau isch. Das Thema dörf me jetzt au gärn ad acta lege.
hejo, freu mi uff's nägschte Geisterspiil, dangge an all die Idiote, wo's anschiinend no immer nid begriffe hänn
Just do it! 

- stargate
- Erfahrener Benutzer
Ad acta kasch vergässe, sVerfahre gege dr FcBeee isch Hüt eröffnet worde. Zum kotze...so e verdammts ArschlochKonter hat geschrieben:Jetzt hör emol uf, dä Fall künstlich ufzblose und zdramatisiere. Für das hämmer Medie wie dr Blick oder d Bloz. Wie zur Höll sölle die Lüt wo unde inde Mitti stön öbis mache, wenn nit emol du wone baar Reihe witer hinde stohsch gseh hesch, wärs genau isch. Das Thema dörf me jetzt au gärn ad acta lege.

Und bringts irgendöbbis, bis zum 16. sich jetzt künstlich drüber ufzrege? Nei, also kames au grad blibe loh.stargate hat geschrieben:Ad acta kasch vergässe, sVerfahre gege dr FcBeee isch Hüt eröffnet worde. Zum kotze...so e verdammts Arschloch![]()
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.
- Käppelijoch
- Erfahrener Benutzer
- fabinho
- Erfahrener Benutzer
http://livefootballvideo.com/fullmatch/ ... -liverpoolSeedorf hat geschrieben:Gibt's das ganze Spiel irgendwo im netz ?
thx
- Bierathlet
- Erfahrener Benutzer
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Genau.wyli hat geschrieben:sieht nach "Willisauer Schnaps" aus.... was es auch immer ist, geworfen von einem "hirnlosen Vollpfosten", da bleib ich dabei
Vollidioten solche Typen - hoffen wir mal, dass die UEFA nicht wieder überreagiert & sich immerhin Willisauer Kirsch an der Gratiswerbung freut.
[ATTACH]20215[/ATTACH]
seichsch aber nid no grad in d'hoose gäll? no piinliger sind aber die wo jetzt maine si miend ihre "beobachtige" do inne kundtue, fählt no es handy föteli und "blick" Kolumne wäre au do aachowyli hat geschrieben:es git au Lüt wo grad näbe dra stöhn....
hejo, freu mi uff's nägschte Geisterspiil, dangge an all die Idiote, wo's anschiinend no immer nid begriffe hänn
jetzt dient si gäbe 5 clubs wo am di und mi gspielt händ es verfahre iileite, ok, das mache si jo e nach jedem match wo d'uefa beteiligt isch und wie de weisch hetz do mannschafte drunter wo no me miend aufpasse als der FCB
zudäm chömme jetzt no der fcz,yb, besiktas,gladbach derzue wäge pyro
(aber näbebi also so schlächt sich das gaisterspiel nie gis immerhin het der FCB 3:0 gwunne:cool

natürlig chönet sie uns nid schmögge.... was het e manschaft us dr NLA i dä top 30 vom club ranking zsueche... drzue no im topf 2 vo dä CL... do ghöret doch nur top 4 natione ahne. drmit dä wärbe rubel schön rollt.BloodMagic hat geschrieben:findsch an jedem Spiil - grad im YB Spiil ... 3 Böller .. Rauch usw. also wenn mir e Stroff bechöme isches sehr dütlich, dass d UEFA dr FCB definitiv nid cha schmöcke.
Bier ist ein Grundnahrungsmittel