FC Basel - Liverpool FC (Mittwoch, 1. Oktober 2014, 20.45)

Diskussionen rund um den FCB.
wyli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von wyli »

Konter hat geschrieben:So jetzt kömme mol alli vo ihrem Paranoia-Trip abe (rauchet eins odr was au immer euch hilft abezko). Das de Vorfall au scho nur in eim Atemzug mit de andere beide Aktione gnennt wird isch absolut lächerlich. Das wärde au die Herre in Nyon erkenne. Schlimmstefalls setzt e Gäldstrof ab füre FCB.

Und fallses effektiv sone Troll gäh het wo das ufs Fäld gschosse het während em Spiel hoffi, dassem si Nochber eins ufs Muul gäh het.
hätt i gärn gmacht.... leider nid 100%ig könne identifiziere....
Just do it! :D

Rhyyläx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhyyläx »

wyli hat geschrieben:genauso wie der Vollpfosten aus dem D, welcher immer noch nicht begriffen hat um was es geht....
absolut!
"Hab`ich `ne Wolldecke im Mund?"

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

aguero hat geschrieben:gdas ka uefa nit biete.
Richtig. Die UEFA ist seit je her für ihre Menschenfreundlichkeit und Augenmass bekannt. Wir haben rein gar nichts zu befürchten.
Rhyyläx hat geschrieben:die keine Ahnung von Fussball haben.
Ohne das Vorkommnis, welches in der NLA nicht mal eine Randnotiz wert gewesen wäre zu dramatisieren: was genau hat es mit Fussball zu tun wenn man Batterien/Feuerzeuge, oder was auch immer, Richtung Spielfeld wirft?

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Rhyyläx hat geschrieben:die keine Ahnung von Fussball haben.
Ohne das Vorkommnis, welches in der NLA nicht mal eine Randnotiz wert gewesen wäre zu dramatisieren: was genau hat es mit Fussball zu tun wenn man Batterien/Feuerzeuge, oder was auch immer, Richtung Spielfeld wirft?

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

Anonymus hat geschrieben:Laut Blöd soll es eine Batterie gewesen sein die aufs Spielfeld flog. Man kann ja auch aus einer Mücke einen Elefanten machen. Wie man wegen so etwas ein Verfahren einleiten kann bleibt mir schleierfhaft. Nun haben die Idioten in Nyon wieder etwas zu tun. :mad:
Ohje dr blick wieder, z dumm zum richtig ahneluege :o

Isch e kleins willisauer schnäpsli gsi, sone shotfläschli...
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o

Tycoon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tycoon »

die "beste" Zeitung der Schweiz schmeisst wieder mächtig Öl ins Feuer....
Dazu kommt, dass fliegende Feuerzeuge in Balotellis Richtung zusätzlich an seinen Nerven zehren.
link : http://www.blick.ch/sport/fussball/cham ... 70135.html

als ob sie schon nicht genug nasse Hosen hätten wegen dem Artikel :
Nach Sieg über Liverpool: Uefa leitet Verfahren gegen FCB ein
link : http://www.blick.ch/sport/fussball/cham ... 71061.html

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

panda hat geschrieben:Ohne das Vorkommnis, welches in der NLA nicht mal eine Randnotiz wert gewesen wäre zu dramatisieren: was genau hat es mit Fussball zu tun wenn man Batterien/Feuerzeuge, oder was auch immer, Richtung Spielfeld wirft?
... nichts - und was kann der Club dafür oder 35999 der 36000 Fans im Stadion?

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

BloodMagic hat geschrieben:... nichts - und was kann der Club dafür oder 35999 der 36000 Fans im Stadion?
Genau so wenig wie in Salzburg. Wie beeindruckt die Uefa von rationalen Argumenten ist kennen wir ja.

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

Das könnt tüür wärde. Luschtigi Ygangskontrolle wärde die näggschte 2 CL-Spiil uff uns warte...

wyli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von wyli »

basler hat geschrieben:Ohje dr blick wieder, z dumm zum richtig ahneluege :o

Isch e kleins willisauer schnäpsli gsi, sone shotfläschli...
wenn des so gnau gsee hesch, wieso hesch denn nid reagiert ? und dämm "hirnlose Vollpfoschte" d Meinig gseit?

wyli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von wyli »

BloodMagic hat geschrieben:... nichts - und was kann der Club dafür oder 35999 der 36000 Fans im Stadion?
die 5-10 Personen um ihn herum schon... hätte ihm ja auch jemand die Meinung sagen können.
Später hat er dann nochmals etwas geworfen, kam jedoch nicht über's Netz hinaus.

Habe auf jeden Fall meine Meinung lautstark geäussert und nur ungläubige Blicke von links und rechts erhalten....
es scheint den Leuten egal zu sein....

Rhyyläx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhyyläx »

wyli hat geschrieben:die 5-10 Personen um ihn herum schon... hätte ihm ja auch jemand die Meinung sagen können.
Später hat er dann nochmals etwas geworfen, kam jedoch nicht über's Netz hinaus.

Habe auf jeden Fall meine Meinung lautstark geäussert und nur ungläubige Blicke von links und rechts erhalten....
Unglaublich. Das ist Zivilcourage.
"Hab`ich `ne Wolldecke im Mund?"

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

wyli hat geschrieben:wenn des so gnau gsee hesch, wieso hesch denn nid reagiert ? und dämm "hirnlose Vollpfoschte" d Meinig gseit?
Im tv gseh, leider nit könne am match si...
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o

team17
Erfahrener Benutzer

Beitrag von team17 »

wyli hat geschrieben:die 5-10 Personen um ihn herum schon... hätte ihm ja auch jemand die Meinung sagen können.

jä was jetzt, ha gmeint du hesch ihn nid chöne zu 100% identifiziere obwohl im 2 mol zue gluegt hesch und dmeinig gseit hesch? ah jä.... :o

wyli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von wyli »

team17 hat geschrieben:jä was jetzt, ha gmeint du hesch ihn nid chöne zu 100% identifiziere obwohl im 2 mol zue gluegt hesch und dmeinig gseit hesch? ah jä.... :o
bi ca 3-4 Reihe (vilicht au 5) zimmlig grad hinde dra gstande und ersch nach em Erblicke vom Wurfgegestand zum Wärfer könne no luege, das 2x
Sprich ha e vermuetig, kas aber nid 100% bestätige. I ha nid ihm direggt könne d Meinig sage, sondern über d Reihe hinwäg mi
luttstark güsseret.

Dasch isch das woni vo all däne erwart, wo vo Sälbschtregulierig und Befreyigsschlaage reede und die Vollpföschte nid no in Schutz nämme

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

wyli hat geschrieben:bi ca 3-4 Reihe (vilicht au 5) zimmlig grad hinde dra gstande und ersch nach em Erblicke vom Wurfgegestand zum Wärfer könne no luege, das 2x
Sprich ha e vermuetig, kas aber nid 100% bestätige. I ha nid ihm direggt könne d Meinig sage, sondern über d Reihe hinwäg mi
luttstark güsseret.

Dasch isch das woni vo all däne erwart, wo vo Sälbschtregulierig und Befreyigsschlaage reede und die Vollpföschte nid no in Schutz nämme
Jetzt hör emol uf, dä Fall künstlich ufzblose und zdramatisiere. Für das hämmer Medie wie dr Blick oder d Bloz. Wie zur Höll sölle die Lüt wo unde inde Mitti stön öbis mache, wenn nit emol du wone baar Reihe witer hinde stohsch gseh hesch, wärs genau isch. Das Thema dörf me jetzt au gärn ad acta lege.
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.:D

wyli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von wyli »

Admin hat geschrieben:Hier sieht man die Szene nochmals:

http://www.srf.ch/player/tv/sportlive/v ... 3517e80c53
sieht nach "Willisauer Schnaps" aus.... was es auch immer ist, geworfen von einem "hirnlosen Vollpfosten", da bleib ich dabei

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Würd ds Stadion gege Real Madrid sperre denn lernt dä 1 Fan (EIN!!!!!) dass me so öppis nid macht und lernts s nögscht mol wenn är Bsoffe im Stadion isch keini Shots mehr z schiesse ...

/ironie off

wyli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von wyli »

Konter hat geschrieben:Jetzt hör emol uf, dä Fall künstlich ufzblose und zdramatisiere. Für das hämmer Medie wie dr Blick oder d Bloz. Wie zur Höll sölle die Lüt wo unde inde Mitti stön öbis mache, wenn nit emol du wone baar Reihe witer hinde stohsch gseh hesch, wärs genau isch. Das Thema dörf me jetzt au gärn ad acta lege.
es git au Lüt wo grad näbe dra stöhn....
hejo, freu mi uff's nägschte Geisterspiil, dangge an all die Idiote, wo's anschiinend no immer nid begriffe hänn

stargate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stargate »

Konter hat geschrieben:Jetzt hör emol uf, dä Fall künstlich ufzblose und zdramatisiere. Für das hämmer Medie wie dr Blick oder d Bloz. Wie zur Höll sölle die Lüt wo unde inde Mitti stön öbis mache, wenn nit emol du wone baar Reihe witer hinde stohsch gseh hesch, wärs genau isch. Das Thema dörf me jetzt au gärn ad acta lege.
Ad acta kasch vergässe, sVerfahre gege dr FcBeee isch Hüt eröffnet worde. Zum kotze...so e verdammts Arschloch :mad:

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

stargate hat geschrieben:Ad acta kasch vergässe, sVerfahre gege dr FcBeee isch Hüt eröffnet worde. Zum kotze...so e verdammts Arschloch :mad:
Und bringts irgendöbbis, bis zum 16. sich jetzt künstlich drüber ufzrege? Nei, also kames au grad blibe loh.
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.:D

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

In Züri könnt das nie passiere....wägede Rennbahn ;)

fabinho
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fabinho »

Seedorf hat geschrieben:Gibt's das ganze Spiel irgendwo im netz ?

thx
http://livefootballvideo.com/fullmatch/ ... -liverpool

Bierathlet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bierathlet »

Käppelijoch hat geschrieben:In Züri könnt das nie passiere....wägede Rennbahn ;)
Und wägede fählende Zueschauer. :)
Sali Zämme! hat geschrieben:Die Erde ist eine Scheibe. #infotweet

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

villicht dörfe mir uns au eifach über e ängmaschigs netz freue ... wo denn d Sicht widr schön behindert ...

patiscat
Erfahrener Benutzer

Beitrag von patiscat »

Bierathlet hat geschrieben:Und wägede fählende Zueschauer. :)
Ich aigentlig nit luschtig ;-((

LX 44
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LX 44 »

wyli hat geschrieben:sieht nach "Willisauer Schnaps" aus.... was es auch immer ist, geworfen von einem "hirnlosen Vollpfosten", da bleib ich dabei
Genau.
Vollidioten solche Typen - hoffen wir mal, dass die UEFA nicht wieder überreagiert & sich immerhin Willisauer Kirsch an der Gratiswerbung freut.

[ATTACH]20215[/ATTACH]
Dateianhänge
gegestand.jpg

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

wyli hat geschrieben:es git au Lüt wo grad näbe dra stöhn....
hejo, freu mi uff's nägschte Geisterspiil, dangge an all die Idiote, wo's anschiinend no immer nid begriffe hänn
seichsch aber nid no grad in d'hoose gäll? no piinliger sind aber die wo jetzt maine si miend ihre "beobachtige" do inne kundtue, fählt no es handy föteli und "blick" Kolumne wäre au do aacho
jetzt dient si gäbe 5 clubs wo am di und mi gspielt händ es verfahre iileite, ok, das mache si jo e nach jedem match wo d'uefa beteiligt isch und wie de weisch hetz do mannschafte drunter wo no me miend aufpasse als der FCB
zudäm chömme jetzt no der fcz,yb, besiktas,gladbach derzue wäge pyro

(aber näbebi also so schlächt sich das gaisterspiel nie gis immerhin het der FCB 3:0 gwunne:cool :)

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

BloodMagic hat geschrieben:findsch an jedem Spiil - grad im YB Spiil ... 3 Böller .. Rauch usw. also wenn mir e Stroff bechöme isches sehr dütlich, dass d UEFA dr FCB definitiv nid cha schmöcke.
natürlig chönet sie uns nid schmögge.... was het e manschaft us dr NLA i dä top 30 vom club ranking zsueche... drzue no im topf 2 vo dä CL... do ghöret doch nur top 4 natione ahne. drmit dä wärbe rubel schön rollt.
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Antworten