Hass thread!

Der Rest...
Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

Frau Ti hat geschrieben:Mir isch s wätter egal, solangs nit eifach nur rägnet.. Am mäntig simmer go ässe und händ miesse din sitze, am zistig isch grusig gsi, gester händ nit mol hünd meh use welle und den tätscht e baumstamm abe, hüt chum i durchnässt ins gschäfft.. Also ehrlich!! Dr summer het uns voll versegglet.. Zum glück han ich ab mäntig ferie (schints wirds besser) und woche druf flüchte mer in bärge go bike und wandere.. Wehe es seicht!!
Hän Ihr's eigentlich nonig gmerkt? Bim grosse Bebe 2004 het sich d'Ärdachse verschobe. Und das het au Uswirkige uf d'Johreszyte. Summer isch jetzt vo April-Juni. :D
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter

Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!

Frau Ti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Frau Ti »

Eher mitti bis ändi septämber :D
Der Ball ist rund!

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

Frau Ti hat geschrieben:Eher mitti bis ändi septämber :D
Och, sooo pessimistisch? :eek:
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter

Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!

Frau Ti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Frau Ti »

Trekbebbi hat geschrieben:Och, sooo pessimistisch? :eek:
Jo! Usnahmswis! ;)
Der Ball ist rund!

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

Frau Ti hat geschrieben:bärge go bike und wandere.. Wehe es seicht!!
isch doch geil wenn de bim bike total dräckig in d beiz inekunsch und e grosses bstellsch, zuedäm isch s bim downhill no rächt tricky wenn's e biz rutschig und nässrig isch
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe

54, 74, 90 - 2014!

Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!

Zaunbesteiger
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zaunbesteiger »

Cooly, dieses behinderte Maskottchen!

Frau Ti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Frau Ti »

Trekbebbi hat geschrieben:Och, sooo pessimistisch? :eek:
Do hesch din Optimissmus.. Jetzt giessts wie us Kübel! :(
Und es donneret!! :mad:
Der Ball ist rund!

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

Frau Ti hat geschrieben:Di hesch din Optimissmus.. Jetzt giessts wie us Kübel! :(
Und es donneret!! :mad:
Yup... und ych Bacheli ha mini Jacke dehai glo, will ych dänggt ha, hüt bliebt's trocke... Eigentlich han ych Gwitter jo no ganz gärn... ABER NID HÜT!!! :mad:

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Trekbebbi hat geschrieben:Hän Ihr's eigentlich nonig gmerkt? Bim grosse Bebe 2004 het sich d'Ärdachse verschobe. Und das het au Uswirkige uf d'Johreszyte. Summer isch jetzt vo April-Juni. :D
Ich sage ja schon lange, dass sich einfach die Jahreszeiten nach hinten verschieben. Und wenn das nicht bald angepasst wird haben wir dann im Dezember Sommer. Ich persönlich schlage vor, dass man irgend ein Feiertag so lange wiederholt, bis der Sommer wieder in den richtigen Monaten ist.
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Hass uf die Kälti am morge früeh. Isch jo nit normal, am 8ti am Morge keini 9 Grad....und das im August.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

PadrePio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PadrePio »

Blutengel hat geschrieben:Ich sage ja schon lange, dass sich einfach die Jahreszeiten nach hinten verschieben. Und wenn das nicht bald angepasst wird haben wir dann im Dezember Sommer. Ich persönlich schlage vor, dass man irgend ein Feiertag so lange wiederholt, bis der Sommer wieder in den richtigen Monaten ist.
Ich schlage vor, Sardinien aufzunehmen. Werde mir dann eine günstige Wohnung im neuen Kanton Sardinien nehmen :p

PadrePio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PadrePio »

Ich schlage vor, Sardinien aufzunehmen. Werde mir dann eine günstige Wohnung im neuen Kanton Sardinien nehmen :p

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

PadrePio hat geschrieben:Ich schlage vor, Sardinien aufzunehmen. Werde mir dann eine günstige Wohnung im neuen Kanton Sardinien nehmen :p
sofort! Es git jo sogar scho so öbbis ähnlichs wie e Schwiizer Ecke uf Sardinie. Post het dört e Hotel kah oder immeno und dört göhn immer vieli Schwiizer ahne...Aber eigentlich isch das genau das, was ich ich im Usland nit bruch...aber isch jo denn Schwiiz, denn gots jo wieder :D
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

Bierathlet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bierathlet »

Hass auf diesen Sexting-Hype! Mittlerweile gibts beinahe jede Woche irgendeinen "Skandal" oder sonst irgendwas, das mit Sexting zu tun hat. :o

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

Bierathlet hat geschrieben:Hass auf diesen Sexting-Hype! Mittlerweile gibts beinahe jede Woche irgendeinen "Skandal" oder sonst irgendwas, das mit Sexting zu tun hat. :o
do wird ein nervös..

ZeroZero
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ZeroZero »

Grüsel-Geri!!!
(c) ZeroZero, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Larry
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Larry »

hass uf die bachle wo bi jedem nominierigsspiel uf fb mitmache aber kei plan hän um was es genau goht und au nüt spände dien. :mad:

PadrePio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PadrePio »

«Ice Bucket Challenge» Was für ein dämlicher Hype :o

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

Sharky hat geschrieben:Hass uf die Kälti am morge früeh. Isch jo nit normal, am 8ti am Morge keini 9 Grad....und das im August.
Dass du am 8i am Morge usem Huus gohsch hätti au nid erwartet :p

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

cantona hat geschrieben:Dass du am 8i am Morge usem Huus gohsch hätti au nid erwartet :p
gäll, und das erscht no am Sunntig ;)

Frau Ti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Frau Ti »

Do laufsch friedlich mit de Hünd, chunt dr eine entgege mit Hund an dr Leine, sin Hund stoht ind Leine und bällt, er bacht ihm eins uf e Kopf und risst ihn zrugg, hund jault, Trottel schreit Hund no a. Dr Nächsti wo ich seh sin Hund haue, kriegt mini Leine and Bei.
Der Ball ist rund!

adriano91
Erfahrener Benutzer

Beitrag von adriano91 »

Das Bachelor/ette raclette oder was weiss ich so beliebt cha si.
1893 1903

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Frau Ti hat geschrieben:Do laufsch friedlich mit de Hünd, chunt dr eine entgege mit Hund an dr Leine, sin Hund stoht ind Leine und bällt, er bacht ihm eins uf e Kopf und risst ihn zrugg, hund jault, Trottel schreit Hund no a. Dr Nächsti wo ich seh sin Hund haue, kriegt mini Leine and Bei.
das isch e Ar###loch..... :mad:

Frau Ti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Frau Ti »

Jo, aber was für eins. :mad: Entweder erziesch dr Hund aber hausch ihn doch nit will DU verseit hesch. Ha scho gseit: "Gohts eigetlich no" , aber er isch am Hund zerrend witerglofe… Aber ebe, das sesch so oft das Mensche scheisse mit ere Hünd umgönd :(
Der Ball ist rund!

Larry
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Larry »

hass uf so sändige wie: mitten im leben, Familien im Brennpunkt, die trovatos,... :mad:
wo sin die guete alte talkshows à la: Arabella, Andreas türck, Vera am mittag,...

adriano91
Erfahrener Benutzer

Beitrag von adriano91 »

@Larry

Die sind soooo zu geil gsi.. Oder talk talk talk :D
1893 1903

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

Larry hat geschrieben:hass uf so sändige wie: mitten im leben, Familien im Brennpunkt, die trovatos,... :mad:
wo sin die guete alte talkshows à la: Arabella, Andreas türck, Vera am mittag,...
Inzwüsche weiss wahrschynlich eifach jede Schwob über d'Komplex und d'Intimitäte vo jedem andere Schwob Bscheid, drum git's keini Gäst meh für die guete, alte Talk Shows. :D

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Larry hat geschrieben:hass uf so sändige wie: mitten im leben, Familien im Brennpunkt, die trovatos,... :mad:
Häts dä Thread damals schon geh, häts kheisse, hass uf die Talkshows....dä Schrott. :p

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Fohrler Live

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

Klar: das [video=youtube;_Gou0st0Ddo]https://www.youtube.com/watch?v=_Gou0st0Ddo[/video]

isch definitv besser als das: https://www.youtube.com/watch?v=9A96p-iHz4A
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.:D

Antworten