Frau Ti hat geschrieben:Mir isch s wätter egal, solangs nit eifach nur rägnet.. Am mäntig simmer go ässe und händ miesse din sitze, am zistig isch grusig gsi, gester händ nit mol hünd meh use welle und den tätscht e baumstamm abe, hüt chum i durchnässt ins gschäfft.. Also ehrlich!! Dr summer het uns voll versegglet.. Zum glück han ich ab mäntig ferie (schints wirds besser) und woche druf flüchte mer in bärge go bike und wandere.. Wehe es seicht!!
Hän Ihr's eigentlich nonig gmerkt? Bim grosse Bebe 2004 het sich d'Ärdachse verschobe. Und das het au Uswirkige uf d'Johreszyte. Summer isch jetzt vo April-Juni.
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
Frau Ti hat geschrieben:Eher mitti bis ändi septämber
Och, sooo pessimistisch?
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
Frau Ti hat geschrieben:bärge go bike und wandere.. Wehe es seicht!!
isch doch geil wenn de bim bike total dräckig in d beiz inekunsch und e grosses bstellsch, zuedäm isch s bim downhill no rächt tricky wenn's e biz rutschig und nässrig isch
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
Frau Ti hat geschrieben:Di hesch din Optimissmus.. Jetzt giessts wie us Kübel!
Und es donneret!!
Yup... und ych Bacheli ha mini Jacke dehai glo, will ych dänggt ha, hüt bliebt's trocke... Eigentlich han ych Gwitter jo no ganz gärn... ABER NID HÜT!!!
Trekbebbi hat geschrieben:Hän Ihr's eigentlich nonig gmerkt? Bim grosse Bebe 2004 het sich d'Ärdachse verschobe. Und das het au Uswirkige uf d'Johreszyte. Summer isch jetzt vo April-Juni.
Ich sage ja schon lange, dass sich einfach die Jahreszeiten nach hinten verschieben. Und wenn das nicht bald angepasst wird haben wir dann im Dezember Sommer. Ich persönlich schlage vor, dass man irgend ein Feiertag so lange wiederholt, bis der Sommer wieder in den richtigen Monaten ist.
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig **#AF_13** #MED_10**
[/CENTER]
Blutengel hat geschrieben:Ich sage ja schon lange, dass sich einfach die Jahreszeiten nach hinten verschieben. Und wenn das nicht bald angepasst wird haben wir dann im Dezember Sommer. Ich persönlich schlage vor, dass man irgend ein Feiertag so lange wiederholt, bis der Sommer wieder in den richtigen Monaten ist.
Ich schlage vor, Sardinien aufzunehmen. Werde mir dann eine günstige Wohnung im neuen Kanton Sardinien nehmen
PadrePio hat geschrieben:Ich schlage vor, Sardinien aufzunehmen. Werde mir dann eine günstige Wohnung im neuen Kanton Sardinien nehmen
sofort! Es git jo sogar scho so öbbis ähnlichs wie e Schwiizer Ecke uf Sardinie. Post het dört e Hotel kah oder immeno und dört göhn immer vieli Schwiizer ahne...Aber eigentlich isch das genau das, was ich ich im Usland nit bruch...aber isch jo denn Schwiiz, denn gots jo wieder
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :)
Bierathlet hat geschrieben:Hass auf diesen Sexting-Hype! Mittlerweile gibts beinahe jede Woche irgendeinen "Skandal" oder sonst irgendwas, das mit Sexting zu tun hat.
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Do laufsch friedlich mit de Hünd, chunt dr eine entgege mit Hund an dr Leine, sin Hund stoht ind Leine und bällt, er bacht ihm eins uf e Kopf und risst ihn zrugg, hund jault, Trottel schreit Hund no a. Dr Nächsti wo ich seh sin Hund haue, kriegt mini Leine and Bei.
Frau Ti hat geschrieben:Do laufsch friedlich mit de Hünd, chunt dr eine entgege mit Hund an dr Leine, sin Hund stoht ind Leine und bällt, er bacht ihm eins uf e Kopf und risst ihn zrugg, hund jault, Trottel schreit Hund no a. Dr Nächsti wo ich seh sin Hund haue, kriegt mini Leine and Bei.
das isch e Ar###loch.....
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :)
Jo, aber was für eins. Entweder erziesch dr Hund aber hausch ihn doch nit will DU verseit hesch. Ha scho gseit: "Gohts eigetlich no" , aber er isch am Hund zerrend witerglofe… Aber ebe, das sesch so oft das Mensche scheisse mit ere Hünd umgönd
hass uf so sändige wie: mitten im leben, Familien im Brennpunkt, die trovatos,...
wo sin die guete alte talkshows à la: Arabella, Andreas türck, Vera am mittag,...
Larry hat geschrieben:hass uf so sändige wie: mitten im leben, Familien im Brennpunkt, die trovatos,...
wo sin die guete alte talkshows à la: Arabella, Andreas türck, Vera am mittag,...
Inzwüsche weiss wahrschynlich eifach jede Schwob über d'Komplex und d'Intimitäte vo jedem andere Schwob Bscheid, drum git's keini Gäst meh für die guete, alte Talk Shows.
Larry hat geschrieben:hass uf so sändige wie: mitten im leben, Familien im Brennpunkt, die trovatos,...
Häts dä Thread damals schon geh, häts kheisse, hass uf die Talkshows....dä Schrott.