Wäre Ergic so ein Supersozi könnte er ja die dreckigen Fussballmillionen die er mit Handkuss genommen hat z.B. für ein gutes Projekt in Serbien spenden und dann nur noch vom sauber verdienten Geld als Sozialarbeiter leben. Ergic war mal einer meiner Lieblingsspieler - heute sehe ich ihn nur noch als Heuchler!Konter hat geschrieben:1. Quelle? Isch das die glichi wo au behauptet, dass dr FCB am Tuchel dra gsi isch?!!
2. Jetzt wärde em Ergic Sache vorgworfe, wo jede andere Spieler glich ghandlet hätt, und das nur well er sich jetzt kritisch zum Fuessballbuisness üsseret. Das isch genau so hüchlerisch, wie wennme de Linke vorwirft, sie dörfe nit ine guets Restaurant go Znacht ässe, oder sich emol e düüri Reis leiste. I frog mi wär eifach so uf 10% vom Lohn würdi verzichte, obwohl me e laufende Vertrag het.
3. Wie bereits erwähnt, ischer nümmi dr glichi Mensch wie damals. Ich ha friener au no zum Teil e anderi Sichtwis ufd Wält gha als jetzte und würd gwüssi Sache au nümm glich mache.
Mit den Taschen voll mit Geld lässt es sich einfacher über die ungerechte Welt schimpfen...