...du redest vom Teich!händsche hat geschrieben:Richtig alle Aktionäre des FCB sollen sofort ihre Aktien zurück geben und Berni und Knup zurücktreten!!!!!!!!

Ernesto hat geschrieben:
(x)----EL-Viertelfinal, inkl. unglückliches Ausscheiden-----(x)
(x)----Heimspiel ohne Gegentor-------------------------(x)
(x)----Hinspiel 2:0 vs. 3:0------------------------------(x)
(x)----Delgado trifft im Hinspiel-------------------------(x)
(x)----Delgado im Rückspiel ausgewechselt--------------(x)
(x)----individuelle, unnötige Fehler----------------------(x)
(x)----David Degen in der 61. Minute ausgewechselt-----(x)
(x)----Nackenschlag in den Schlussminuten--------------(x)
(x)----2x Viduka vs. 3x Alcacer-------------------------(x)
(x)----Gesamtskore 3:4 bzw. 3:5-----------------------(x)
System!! Und wenn das nicht stimmt sinkt Motivation.. -- Und jo ich weiss, sin Lohn set Motivation gnieg si usw4059 hat geschrieben:ussem diaz wirdi eifach nid schlau?
bi chile ischer e zentrali figur im mittefäld und spielt idR sehr stark (ha 7-8 spiel in dr WM Quali vo Chile gseh)
bi basel ischer e mitläufer im mittelfäld und spielt idR nid guet
wora liggts? am trainer? am system? wiener igsetzt wird? heter kei luscht?![]()
Als was soll Bernegger denn kommen? Übernimmt er wieder eine Junioren-Mannschaft?Frau Ti hat geschrieben:Passend zu däm Fade: Sitz gester im Bus und s diskutiere zwei Jungs über e Yakin. Wie do, e Gegner und e Befürworter. Behauptet doch de Typ (Befürworter) das uf e Sommer de Bernegger zu Basel chunt. Dr ander het gfunde dass das schön wär, aber mir numme drfo könne träume. Aber de jungi Ma isch nit vo sinere Behauptig wäg ko (Ich weiss es us sichere Quelle -- het er gseit)
Das sehe ich genau umgekehrt. David kämpft zwar, aber es kommt nichts dabei raus. Philipp hingegen gefiel mir in den letzten paar Wochen eigentlich recht gut.Frau Ti hat geschrieben: Degen's -- do bin ich nit dinere Meinig. Vor allem s 7 het rächt Gas geh, vor allem kämpferisch. Si Brueder, do teil ich dini Meinig.
Also ich weis nicht ob du die Degen verwechselst ?? Philippe hat sehr starke Leistungen gebracht bis jetzt zur Verletzung. hat sich seinen Stammplatz zurückerkämpft ! David war, wenn er spielen durfte, immer ein Totalausfall, kämpfen hin oder her !!Frau Ti hat geschrieben:Sio -- Er isch glaub total demotiviert… Er isch sackstark und schnäll, in letschte Zit erläb ich s Gegeteil.. Leider au sehr wenig Spielisätz.
Diaz -- Am fähler gester wet ne nit ufhänge, aber er muess bitz über biecher.
Delgado -- Ich glaub wird näckst Johr alles ok si, aber das han i au vor paar Monet gseit..
Degen's -- do bin ich nit dinere Meinig. Vor allem s 7 het rächt Gas geh, vor allem kämpferisch. Si Brueder, do teil ich dini Meinig.El Nenny -- De isch mol so, mol so… Viel, sehr viel Ballverlüst, aber denn au wieder super Momänt. Weiss au nit was dänke..
Siehe oben!! Ich verwechsle sie immer.. David ->gestern und schlecht.. Philipp -->verletzt und ++RotblauAmbassador hat geschrieben:Also ich weis nicht ob du die Degen verwechselst ?? Philippe hat sehr starke Leistungen gebracht bis jetzt zur Verletzung. hat sich seinen Stammplatz zurückerkämpft ! David war, wenn er spielen durfte, immer ein Totalausfall, kämpfen hin oder her !!
Vergesset die Degen's.The Moose hat geschrieben:Das sehe ich genau umgekehrt. David kämpft zwar, aber es kommt nichts dabei raus. Philipp hingegen gefiel mir in den letzten paar Wochen eigentlich recht gut.
Meinsch nid die gits evtl. au nöcher ?Balotelli hat geschrieben:Vergesset die Degen's.
In dr Usseverteidiger positione klafft sit dem abgang vom Steini e rieseloch.
Im moment hend mir 3 gueti AV's
Aliji
Voser
Safari
Was es jetzt no brucht isch e zuesätzlich AV wie damals Dr Inkoom oder Atouba. Irgenwo im Dschungel im tiefe Kongo Ghana oder Cote ivoire muesses doch sone AV zfinde si hösch!!
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
Murat Yakin ist im Moment klar nicht der fähigste Cheftrainer in der Super League.footbâle hat geschrieben:Murat Yakin ist im Moment klar der fähigste FCB Cheftrainer in der Super League.
Wer etwas anderes behauptet kennt sich nicht aus.
niemand behauptet was anderes.footbâle hat geschrieben:Murat Yakin ist im Moment klar der fähigste FCB Cheftrainer in der Super League.
Eigentlig hani kei spezielle gmeint, ich finds nur amigs echli schad das mr meistens zimli schnäll ins Usland seglet um e neue Spieler z verpflichte obwohl mr do in dr Schwyz sicher au sehr guete Nochwuchs oder gstandeni Spieler hät........Balotelli hat geschrieben:Meinsch dr Sarr vo Luzern?
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
-Murat ist momentan der Cheftrainer des FCB; daran gibt es allerdings keine Zweifel, siehe fcb.chfootbâle hat geschrieben:Murat Yakin ist im Moment klar der fähigste FCB Cheftrainer in der Super League.
Lies noch mal.. bin grad ein wenig enttäuscht von dir.Blutengel hat geschrieben:Murat Yakin ist im Moment klar nicht der fähigste Cheftrainer in der Super League.
es ghört genau eine wäg, dr herr yakin. alli spiiler wo du ufschribsch hän e grosses potential, das liggt aber brach, sit dr muri do isch... är schaffts nid, dass die spiiler ihr potenzial abrüefe, und es isch sogar eso, dass einigi spiiler ih potenzial nümme usschöpfe (stocker...). dr einzig wo unterem muri normalform het isch dr yann, und dä trainiert meischtens nid mitem muri...Balotelli hat geschrieben:Ich hoffe dass Muri für die nächste Saison ausmistet.
Folgende Spieler gehören weg:
Sio
Diaz
Delgado
Degen's
El Nenny
niemerts het luscht, eso fuessball z spiile... aber einigi wärde nie begriffe, dass dr fcb scho immer scheisse gsi isch, wennr defensiv gspiilt het und dass es zum guet fuessball spiile au spass bruucht... nid nur, aber ohni gohts nid...4059 hat geschrieben:ussem diaz wirdi eifach nid schlau?
bi chile ischer e zentrali figur im mittefäld und spielt idR sehr stark (ha 7-8 spiel in dr WM Quali vo Chile gseh)
bi basel ischer e mitläufer im mittelfäld und spielt idR nid guet
wora liggts? am trainer? am system? wiener igsetzt wird? heter kei luscht?![]()
das stimmt allerdings, es gibt ja auch nur einen FCB cheftrainer in der superleague... wäre ICH FCB trainer der 1. mannschaft, so wäre auch ich der beste FCB cheftrainer in der superleague...footbâle hat geschrieben:Murat Yakin ist im Moment klar der fähigste FCB Cheftrainer in der Super League.
Dann lies meinen Satz nochmals genau, welcher sich auf den ersten Blick nicht von deinem unterscheidetfootbâle hat geschrieben:Lies noch mal.. bin grad ein wenig enttäuscht von dir.
Aber wenigstens Coco und Fenta haben's geschnallt.
Trotzdem bleibst du der schlauste Blutengel in diesem Forum.![]()