Heavy hat geschrieben:erstens mal, danke Jungs für die geile Europacup Saison. Tolli Reisli simds gsi.
Ich muess au nachem geschtrige Spiel wieder säge, dass es in der Mannschaft z rumore schint. 2 Gäli in so churzer zit, dõrfe ineme so wichtige Spiel nid passiere. Schade Sauro, das het dr Mannschaft nid gholfe.
D miir sind müed Mentalität haltet a.
I gsehs au so, dass der Trainer mit der nichtberücksichtigung füre Isatz gege Thun kei gfalle do het. Imene doch intl erfahrene Spieler wie der Diaz sött e sone pass wi s 1-0 ileitet nid passiere. Schade do hemmer e ganz grossi Chance lichtfertig verspielt.
Kæmpferisch hanis au geschter wieder guet gfunde. Wenn d Rüüm z eng sind, und zwenig zit isch zum hindeumme spiele, sött me sich langsam was ifalle loh. Es hets inzwüsche jede gegner gschnallt dass mir keini zwei grade Pæss anebechömme, wenn mir unter Druck sind.
Zämmesitze, spiel bespräche, abhöggle und witermache bzw bessermache.
Mit 120 Min in de Bei ins Wallis, Gc und der Cupfinal noch ufenander, das wird no mez substanz bruche, drum früschi tanke, nid nur in de bei, au im chopf
I glaub i loss mir e T-Shirt drugge hütt: „SCHPROOCHLOS“ vorne und uf em Rugge „GROTTE KICK VALENCIA 2014“
I sehs gliich wie du: Probiere alles z’gäh in dr Meisterschaft und dr Cup gege FCZ unbedingt hole. I bi scho jetz heiss uf dä Match.
Was mi am meischte uffregt, sin die beide Disziplinlosigkeite vo de Südamerikaner. Dr Serey schpilt au hart, goht aber no zu jedem aane und entschuldigt sich, nüt bösartigs. Aber Diaz
isch mer vorkoh wie dr Majstorovic domols in M’boro 2006. Und au Sauro, völlig unnötigs Tackling dört. Grrr !
Vorne im Schturm isch nid emol e laus Lüftli gsi….isch gar nüt gsi. Ohni Yann Sommer hättemer e Paggig kriegt wo in d’Gschichtsbüecher iigange wär.