Hood4153 hat geschrieben:Ich has usegfunde..ich has usegfunde hahahaha
Also: mini these isch: d vereinsfiehrig het dr murat gholt, will sie erkennt händ, dass er mit schwächsre teams gege gueti teams meischtens guet bis sehr guet usgseh het, siehe thun, luzern und basel in dr EL.
Jeezte hend die gauner denkt: Chum mir hole dä MY, qualifiziere uns für d CL und luege, was möglich isch. Da sich dr FCB denn jo nit qualifiziert het, hetme ihm d chance in dr EL gäh, mit dr vorgabe, dass er s joohr druff CL spiele muess. Will sie erhoffe sich, dass basel nomol so guet gege grossi Teams spielt und erfolg und somit au zaster generiert. Misslingt das experiment, wird dr murat gange wärde.
Überschüttet mi mit lob, ihr Pöbel
Der Grosse, Unfehlbare (abgseh vo dr Signatur) Hood4153 sei gepriesen...

Nei, im Ernst, ych gseh das au so ähnlich... In Europa het uns im Muri sini Stärki - e nominell stärkere Gegner z'analysiere und sini Taktik uf nützlichi Schwachstelle z'durchforste - wyt brocht.
Das het er vermuetlich bi Congeli, Thun und Luzärn glernt. Die Teams sind zu dere Zyt gege die meiste Gegner nid unbedingt d'Favorite gsi, die Erfahrig kunnt wohl vo dört (es sei denn, er isch als ehem. IV nid sowieso scho vorhär grundsätzlich so iigstellt gsi...

).
Er spielt halt lieber us ere guete Defensive uf Sicherheit und nimmt bi ere Fiehrig lieber chli Dampf uuse, statt so wyterspiele z'loh. Aber das funktioniert do z'Basel nid - er muess no lerne, wie e Mannschaft in dr heimische Liga (und au gege vermeintlich schwächeri Teams us Europa wie in jüngster Zyt z. B. Ludo Razgrad, FC Videoton oder Genk) als Favorit ufträtte miesst. Allerdings isch mir bi dr aktuelle (vermuetlich rächt hoche) Fehlpassquote wohler, wenn dr Ball halt wieder mol hinde umme in de eigene Reihe gspielt wird, statt eifach blöd füre, wo er grad wieder verlore goht. Natürlich wär's mir au lieber, d'Mitspieler würde sich ohni Ball meh bewege, damit mr meh Aaspielstatione het und ebe nid muess hinde umme spiele.
S'Zwüschemenschliche und was sini aagäblichi Berootigsresistänz aagoht, chani nid beurteile. Ych ha zwar scho s'eint oder ander mol mit ihm kurz gsmalltalkt und er het e rächt sälbstsichere (... was mr natürlich au als Arroganz ka usleege, wenn mr denn unbedingt will...), aber trotzdem sehr sympathische Iidruck uf mi gmacht.
Aber es ka scho sii, dass er Mieh mit em e zweite "Alphatier" näbe sich het und dass das au was mit em... äähm...
vorzytige Rücktritt vom e gwüsse, höchst verdiente Herr us Biel-Bängge z'tue het... *duckundweg*
icon_flucht3.gif
Just my two cents...
Marek hat geschrieben:Auch Dein Post zeigt mir, dass man mit MY mitunter doch sehr streng ins Gericht geht. Wie ich gelesen habe, hat Marco Walker intensiv mit Salah Abschlüsse trainiert. Und das sind jetzt die Früchte. Ich hoffe, dass das "Zwanzgerli" bei ihm jetzt wirklich gefallen ist. Ein Verdienst des Trainerstaff. Sicher, noch sind wir nicht dort, wo wir sein möchten, aber wir sind doch auf gutem Wege. Hoffentlich bleibt das so.
Viel ärgerlicher finde ich, dass wir noch nicht dort sind,
wo wir sein könnten! 
Wenn man sich mal ganz objektiv so ansieht, was jeder einzelne Spieler an seinem besten Tag zu leisten vermag, ärgere ich mich darüber, dass nicht alle am selben Tag so spielen können wie an ihrem besten. Und das einmal in der Woche, gefälligst. Aber es sind halt auch nur Menschen, mehr oder weniger beeinflusst von Tagesform, äusseren Umständen und was-weiss-ich-sonst-noch.