Verstand leider irgendwie immer nur d Hälfti

Es sind aber nid alli in dr Kurve, wo s'eint oder ander mol gärn möchte mitsinge. Langer Rede, gar kein Sinn: Mir bitte au mol e paar Liedtext PN'e, dangge!Delgado hat geschrieben:Kleiner Tipp an alle, der Kurvengänger neben dir beisst in der Regel nicht, ansonsten gibts sicher einer in unmittelbarer Nähe, der nicht beisst.
Im A wird wohl keiner Singen wollen, und alle andern kommen eh übers D raus, also bitte...Trekbebbi hat geschrieben:Es sind aber nid alli in dr Kurve, wo s'eint oder ander mol gärn möchte mitsinge. Langer Rede, gar kein Sinn: Mir bitte au mol e paar Liedtext PN'e, dangge!![]()
Na schön... mal schauen, wer nach dem Spiel im D noch Bock hat, mir einen Stapel Songtexte aufzuschreiben. Vielleicht treff ich sogar gleich Dich.Delgado hat geschrieben:Im A wird wohl keiner Singen wollen, und alle andern kommen eh übers D raus, also bitte...
Songs werden unter den Kurven eh schon zu viel Kopiert, da gehören Songtexte einfach nicht ins Internet. Das ist bei jedem neuen Song wieder das gleiche...
I hock syt 2 Saisons im C6 Balkon, well mer d Art vo gwüsse Lüt (Alter meischtens öbbe 16) zu hart uff dr Geischt gange isch "Sing mit du Hueresooohn!!"...Delgado hat geschrieben:Kleiner Tipp an alle, der Kurvengänger neben dir beisst in der Regel nicht, ansonsten gibts sicher einer in unmittelbarer Nähe, der nicht beisst.
.... wege? Würdsch'ne Aastand bibringeIdefix hat geschrieben:ächt jetzt ?
ih mues glaub au mol widr in dr Kurve stoh chönt no luschtig wärde !
Khunnt glaub nid guet ah dass du das online stellsch.The_Gunners hat geschrieben:Wennd Kurve füre FCB duet singe
Als Einheit d Mannschaft wiiter vorwärtsbringe
E Rugg durch d Spieler goht das Spiel no z wände
Söll mitme furiose Sturmlauf ände
Und duet emol e Flanggeschuss misslinge
Dr Doppelpass im Strofruum will nid gline
Isch s wichtigst au denn wiiter dra z glaube
Und irgendwie de Balle inezhaue....
lalalalalala
Verstehe nicht wirklich warum ein Text als Staats/Kurvengeheimnis betrachtet wird.....whizzkid hat geschrieben:Khunnt glaub nid guet ah dass du das online stellsch.
Ych fänd's au mol schön, wenn d'Text (mindestens vo dene Lieder, wo öfters gsunge wärde) mol unter s'Volk brocht würde. D'MK fallt jo immer wieder durch kreativi Aktione uf, drum han ych kei Zwiifel, dass es sicher Möglichkeite git, das z'mache, ohne dass öbbis drvo an die gegnerische Fans glangt.soyus hat geschrieben:Verstehe nicht wirklich warum ein Text als Staats/Kurvengeheimnis betrachtet wird.....
Bin immer davon ausgegangen, dass Lieder ein Ausdruck der Gefühle/Zugehörigkeit/Begeisterung oder was auch immer sind und am besten mit dem Stadion geteilt werden.
Die Verständlichkeit des Textes spielt bei einem Gesang eine nicht unwesentliche Rolle. Wenn man ein Kurvenlied schon einen Sektor weiter nicht mehr verstehen kann, hat es den Sinn verfehlt (es sei denn man singt es zur reinen Selbstunterhaltung).
Ich habe keine Angst, dass andere Vereine den Text abkupfern. Sollten sie es tun verstehe ich sie genausowenig wie die Kurve..........
Ich persönlich finds nid schlimm und ha dich au nid welle agriffe, aber ich ha eifach in dr Vergangeheit erläbt wie gwüssi Individue sehr sensibel uf das reagiere.The_Gunners hat geschrieben:So schlimm? Ok dann lösche ich den Beitrag und ich versende es per PN wer will. Dann muss du dein Zitat aber auch löschen![]()
Kein Problemwhizzkid hat geschrieben:Ich persönlich finds nid schlimm und ha dich au nid welle agriffe, aber ich ha eifach in dr Vergangeheit erläbt wie gwüssi Individue sehr sensibel uf das reagiere.