Kurvengänger Region Winterthur/ZH
- Swollen Members
- Benutzer
- Swollen Members
- Benutzer
https://www.youtube.com/watch?v=Qh2sWSVRrmoLaufi hat geschrieben:.... Halt mol dini Frässi Du Huresohn,....
Kurvengänger Region Winterthur/ZH
Unglaublich was dä Laufi useloht und trotzdäm no dörf witermache ....
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
nit as mr dr geilschti isch wemmer das macht, abr i nie problem gha wenni mit de sache vo dr eth grad an match bi odr umgikehrt und drbi so durch dStadt gloffe bi.flohehe hat geschrieben:PS: Lauf z Züri als 19 Jährige vilicht nit mit FCB sache ume.
interessanterwiis sin e paar aggressivi möchtegärn-gcz-fans in winterthur (!) di einzige gsi wos mol vrsuecht hen mi "hau ab nach basel, do isch züri" (?!?

Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
Ich nimm ah, de Admin sieht eifach, wer immer ahfanggt de ander ahz'f... !Blutengel hat geschrieben:Unglaublich was dä Laufi useloht und trotzdäm no dörf witermache ....
Ganz eifach eigentlich... aber natürlich nur, wenn meh objektiv isch

PS kei einzigschte vo Euch het öbbis gege de Jerry g'schriebe, wo die G'schicht definitiv ussg'löst het (und nid s'erschte mol!)...dänk d'rüber nooch
Alles für BS
Oder kah mol ei einzigschte vo Euch uff dä Post yhgoh, wo offebar das Ganze ussg'löst het...
...was isch so schlimm an däm Post!?
Jetzt weisch, wieso mi de Admin nid sperrt...alles was hinterhär koh isch, sin "nur" ahg'riff uff de User Laufi gsi, wägem obige Post nota bene
und jetzt isch das Thema g'frässe für mi
So e Anti-Zürcher Post git's zu tausende doh inne und es isch no NIE eso e Theater entstande...wäge'eme Anti-Zürcher Post im FCB-ForumLaufi hat geschrieben:Logisch isch das unvorstellbar...als Basler kasch überall uff de Wält läbe UND zum FCB stoh/goh! E Zürcher goht eifach dört ahne wo de Erfolg isch (BFC Zurich :rolleyesscheiss Gloryhunters sind'er
![]()

Jetzt weisch, wieso mi de Admin nid sperrt...alles was hinterhär koh isch, sin "nur" ahg'riff uff de User Laufi gsi, wägem obige Post nota bene

Alles für BS
Solange Du nicht schnallst welcher Post von Dir was auslöst, ist wirklich jede Diskussion mit Dir sinnlos.Laufi hat geschrieben:Oder kah mol ei einzigschte vo Euch uff dä Post yhgoh, wo offebar das Ganze ussg'löst het...
Jetzt weisch, wieso mi de Admin nid sperrt...alles was hinterhär koh isch, sin "nur" ahg'riff uff de User Laufi gsi, wägem obige Post nota beneund jetzt isch das Thema g'frässe für mi
Kleiner Tipp, der von Dir erwähnte war es nicht.......

Meindsch ich beschimpf Dich grundlos mit Hueresohn...natürlich isch dini Reaktion uff mi erschte Post de Usslöser gsi! Aber das kahsch nur erkenne,wenn de mol de Kopf uss dinere glaine Wält lüpfsch!Jerry hat geschrieben:Solange Du nicht schnallst welcher Post von Dir was auslöst, ist wirklich jede Diskussion mit Dir sinnlos.
Kleiner Tipp, der von Dir erwähnte war es nicht.......![]()
2/3 vo dine Posts sin beleidigunge gege anderi Users...wach uff!
Und wenn de nid uffhörsch mich z'beleidige, denn...de Fall isch klar, oder

Alles für BS
Sh0ck: Ich bin überzeugt davon, dass Du Deinen Weg in den Tempel finden wirst und wünsche schon jetzt viel Freude!
Bei einer derart grossen Masse gibt es immer eine Deppenquote, lass Dich nicht beirren!
Bei einer derart grossen Masse gibt es immer eine Deppenquote, lass Dich nicht beirren!
(c) ZeroZero, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Du hesch rächt ZeroZero, duet mir Leid! Obwohl ich nid de Usslöser gsi bi, han ich’s eskaliere loh…das muess ich uff mini Fahne schriebe!ZeroZero hat geschrieben:Sh0ck: Ich bin überzeugt davon, dass Du Deinen Weg in den Tempel finden wirst und wünsche schon jetzt viel Freude!
edit @ Tom & Jerry: Könnt Ihr Eure Fützeleien nicht sonst wo austragen? > interessiert keine Sau!
Ich ha mi provoziere loh und sött eigentlich alt g’nueg sii, um über so kindlichi Provokatione d’rüber z’stoh!
Es isch für alli besser, wenn ich de Jerry zuekünftig wieder ignorier, hesch rächt! Laufi Ende

Alles für BS
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
sagt derjenige aus spiez.kogokg hat geschrieben:Habs jetzt für mich gedacht, aber gut, wenns andere übernehmen.![]()
Eigentlich schade, da wohnt man in einer Stadt mit einem sympathischen Fussballverein, aber ist rein zufälligerweise Fan des Erfolgsvereins, an dessen Ort man nicht mal alleine hin gehen kann. So wird die Schweiz nie ein Fussballand werden.

s isch zyt zum ahgriff, nach vorne spiele...
Do hesch aber schön glück gha... ;-)Master hat geschrieben:nit as mr dr geilschti isch wemmer das macht, abr i nie problem gha wenni mit de sache vo dr eth grad an match bi odr umgikehrt und drbi so durch dStadt gloffe bi.
interessanterwiis sin e paar aggressivi möchtegärn-gcz-fans in winterthur (!) di einzige gsi wos mol vrsuecht hen mi "hau ab nach basel, do isch züri" (?!?)
Nei grundsätzlig hani praktisch au nie stress gha Züri. I dänk wenn mir nit grad gege Züri oder GayC spiele odr dr Extrazug vo däne beide Vereine im Hauptbahnhof stoht odr ahkunnt het mer wirkligg kei Problem. Aber i mein jede mues es sälber wüsse. Eme kleine mache Sie sicher nüt, und Fraue und eltere Persone au nit, aber wende halt so im Jugenldiche alter bisch und dummerwiis au grad no Kurvesache ahhesch, denn kas scho blöder laufe...
Das mag sein. Möchte damit nur darauf hinweisen, dass das "support your local team" meist etwas ad absurdum geführt wird...unwichtig hat geschrieben:Warum? Er ist ja Fc Thun-Fan
Als Spiezer müsste man dann zwingend den 2. Ligisten FC Spiez unterstützen...

s isch zyt zum ahgriff, nach vorne spiele...
Thun / Spiez sind sagenhafte 9km Distanz...Doomez hat geschrieben:Das mag sein. Möchte damit nur darauf hinweisen, dass das "support your local team" meist etwas ad absurdum geführt wird...
Als Spiezer müsste man dann zwingend den 2. Ligisten FC Spiez unterstützen...![]()
Da sollten dann alle Dornacher, Allschwiler, Riehener etc auch den FC des Wohnortes supporten

mache mir jo no zuesätzlichTaratonga hat geschrieben:Thun / Spiez sind sagenhafte 9km Distanz...
Da sollten dann alle Dornacher, Allschwiler, Riehener etc auch den FC des Wohnortes supporten![]()

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
Hier bitte zuerst das Formular ausfüllen:Sh0ck hat geschrieben:Hallo,
Suche noch jemanden, welcher an das Spiel am 10.7 geht, und bei dem ich mich anhängen bzw. mitgehen kann.
Grüsse
http://www.muttenzerkurve.ch/beitrittsgesuch
Dr Superfan mäldet sich zrugg ...Uassimo hat geschrieben:Hier bitte zuerst das Formular ausfüllen:
www.muttenzerkurve.ch/beitrittsgesuch
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
halt dein maul malUassimo hat geschrieben:Hier bitte zuerst das Formular ausfüllen:
Gits e Choreo?
Seit unser Team jahrelagng am Grümpi nicht erwünscht war, wünsche ich dem Fc Spiez nur das Schlechteste. Aber es stimmt schon und gibt mir soeben Etwas du denken, das "Support your Local Club" kann man auch nicht einfach auf den nächsten Proficlub übertragen. Ich posaune oft damit rum, halte mich aber auch nicht wirklich daran. Mit hin und wieder mal einen Junioren am Sponsorenlauf unterstützen, kriegen wir in der 4. Liga nie so viele Zuschauer wie in Deutschland.Taratonga hat geschrieben:Thun / Spiez sind sagenhafte 9km Distanz...
Da sollten dann alle Dornacher, Allschwiler, Riehener etc auch den FC des Wohnortes supporten![]()
- DerPhoenix1893
- Erfahrener Benutzer
hesch e PNSh0ck hat geschrieben:Hallo,
Suche noch jemanden, welcher an das Spiel am 10.7 geht, und bei dem ich mich anhängen bzw. mitgehen kann.
Grüsse
footbâle hat geschrieben:Luca ist ein hochanständiger und bescheidener Mensch, teamfähig und mannschaftsdienlich wie wenige andere, bringt konstant Leistung und ist bzgl. Einsatzzeit wohl sehr weit vorne im Ranking. Eine unbestrittene Teamstütze. Er hat keine Allüren und leistet sich keine Extravaganzen. Ein fairer und in jeder Hinsicht vorbildlicher Sportler.
Leider ist daraus nichts geworden. Ich suche immer noch eine Gruppe bei der ich mich anschliessen kann. Dies für das Spiel am 10.7. und auch die kommende Saison (D-Parkett). Am besten wäre eine MK-Gängergruppe aus Winterthur oder Zürich.DerPhoenix1893 hat geschrieben:hesch e PN
Bitte meldet euch per PM,
Vielen Dank und viele Grüsse
Sh0ck
-
- Erfahrener Benutzer
Bei mir funktioniert der Link nicht, kannst du ihn bitte nochmals posten? Und was ist die Jahresgebühr für den Beitritt? Ist hier auch eine gewisse Anzahl von diesen roten Fackeln dabei?Uassimo hat geschrieben:Hier bitte zuerst das Formular ausfüllen: