Also es isch folgendermase... Ich kum au vo Züri, besser gseit wohn ich in der nöchi vom Flughafe. Ich bi sälber au 19.
Mi erschts spiel wo i am Färnseh gseh han isch dr Cupfinal 2002 gege GC gsi. Das Händs vom Smiljabitch isch mer hüt no presänt
Mi erschte Match im Stadion hani im März 2003 gege GC gseh...
Mini Saisoncharte in dr MK hani jetze im 4. Johr. S erschte halb johr bini elei an d Mätsch gange, aber bald hani e paar wo bi mir in dr nöchi wohne im Zug kenneglehrt. Mitlerwiile simmer e grüppli vo guet 10 Persone vo Züri und Bärn. Aber kenne dueni mitlerwiile vill meh und zwar fascht us dr ganze schwiiz. Schwizwiit gseh simmer eigentlig "alles Fahrer", mer hän au 1 drunder wo au im Usland meischtens goht. Aber will die meischte vo uns halt no lehrling oder schüeler sin könne mir uns die internationale spiel eifach nit leischte.
Wenn de vill an d Matches gosch lernsch automatisch lüt kenne. Vorallem uswärts wende mit em extrazug gosch.
Wieso ich das schriibe. Damit e paar dummi do inne au checke das nit alli vo Züri oder Bärn Modefans sin. Bi uns im Grüppli hän die meischte e Eltereteil oder beidi wo vo Basel sin, oder ihri Vätere sin scho FCB-Fans gseh und hän sie an d Matches mit gnoh, vo däm här gseh hänn mir eigentlich garkei wahl gha.

Ich reg mi au über lütt uf wo gege Tottenham oder Chelsea in dr Kurve stöhn, e Matschschaal wies se ame vor internationale Matches git, ah hän, kei einzigs Lied könne und nit mol mitklatsche und do hani au scho basler gseh wo sich so verhalte hän oder z bärn ime griene pulover eme schaal im gsicht und ere fläsche in der hand zu ihrne kollege im breitischte Bärndütsch sage: Wart mit schiesse, ersch wenn die andere au düen.
Tipp Nr. 1: Gang eifach an d Matches bis nit z uffellig und im Zug heime hogsch zu e paar FCB-Fans ahne.
Tipp Nr. 2: Schigg mer e PN den könnemer uns vorem Match in Altstette träffe.
PS: Lauf z Züri als 19 Jährige vilicht nit mit FCB sache ume.