so nach ere unruhige nacht möcht ich au was sage:
Dangge FCB!!! Geil gspielt..geil kämpft..wenn unseri jungs glich viel uusduur hätte wie die blaue, den hätts au anderst könne usgseh..
Sommer: alles mögliche ghalte..super reflex..ich wag zbehaupte eine vo de beste goalis uf de wält(?) oder mein ich das nur wäge de rotblaue brille? Note 5.5 (ka bi de goal nid würklich was mache..)
Steini: Vertrag bitte bitte bitte verlängere! de maa isch guet.. de passt zum fcb! de biissst und kämpft..de typ het charakter!!!! 4.5
Schär: Gester bizli zeigesinnig gsy und für min gschmack für e IV viel zviel bim gegnerische 16ner!het es paar gröberi böck ka..teilwiis sgfühl de erfolg stiigt dem junge maa zum kopf..4.5
Sauro(n): Sry de bliibt definitiv nur es backup fyr mich..an drago und an schär kummt er nid ane.. het sini arbeit passabel gmacht..meh leider au nid 4-
Voser: Irgendwie erinneret mich sin spielstyle an Rodrigez vo Wolfsburg.. guet gspielt..es paar patzer.. im abschluss zwenig muet (wie de park)..junge mol abdrugge..4.5
Die: DU KAMPFSAU! Ha die ganz zyt ghofft er bricht am torres no mol dnase!

ich glaube ihm fehlt uf de site de cabral..wenn de cabral ufem platz isch isch de Die um einiges besser us mire sicht..für mich het er e guete match gspielt trotz paar fehlpäss....4.75
Frei: Man mir kummts vor wie wenn de typ unsichtbar isch ufem platz..ab und zue gsehsch ihn den wieder lang nümme..entwäder macht er sini arbeit so das mes nid betone muess oder er macht si gar nid.. aber wenn er mol abdruggt den deftig..4.5
Stocker: ihm merkt me dmüedigkeit a..de bucht mol e pause..kampfsau hoch 2..teils biz zu egoistisch..bispiel det wo er meint isch hände i de erste halbzyt.. de voser wär perfekt gstande im 16ner zum abdrugge aber stocker versuechts us de dreh use..und anstatt zreklamiere hände het er grad witer selle spiele.. aber trotz allem guet gspielt. 4.5
elneny: guete boy..ka me sehr guet flexibel iisetzte..fehlt ihm teilwiis bizeli d übersicht und de moment wenn pass gäh und wenn schiesse.. 5
salah: guets spiel..aber die chanceverwärtig sch katastrophal..gester oft au biz zu eigesinnig..4.5
streller: am el capitano fehlt eine wies de alex gsi isch..wo me sich blind verstoht..wo me blind e pass gäh oder verlängere ka..sett s einte oder andere goal mache als stürmer.. 4.5
degen: nicht bewertbar
zoua: nicht will bewerten weil nicht objektiv
diaz: frächheit was die scheiss ängländer bote händ bi dem eckball.. ich hätt voll durezoge damit si wäg göhnd..so was gohtgar nid.. ihn hät me evtl. biz fryener selle bringe..
im grosse und ganze guet gspielt gege de topverein..schaad isch es in beidne spiel nur 1 hz so guet gsy und die anderi isch den leider biz schwach gsy..do fählt halt kraft und uusdur zum beidi gliich zspiele..
es isch krass wie fest de drago i de abwehr fählt..de sauro schafts halt nid de chef zsy..do isch sprochbarriere....
ich glaube mir wärde im summer de einti oder anderi abgang ha..leider..
bin sehr stolz ufs team..2 joohr in folg grossi gschicht gschriebe uf internationalem booode..
super basel super fcb!