25. April 2013: EL 1/2-Finale FC Basel - Fc Chelsea

Diskussionen rund um den FCB.
Larry
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Larry »

Lokalpatriot hat geschrieben:willst du jetzt eine defintion hören oder was?
chill mol... schrieb doch suscht em fcb e e-mail?
würd mi nämlich au intressiere was die drzue sage.

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Käsebrot hat geschrieben:Auf der Homepage steht lediglich, dass ab dem 22. April diejenigen Tickets, welche sich die JK-Besitzer während der Vorverkaufs-Frist nicht geholt haben, in den freien Verkauf gehen. Da geht es nicht um die Tickets, die nicht für JK-Besitzer reserviert sind.
Und es war imho immer Usus, dass man während der Vorverkaufszeit die nicht reservierten Plätze schon kaufen konnte.
So ist es. Man sollte einen Text nicht nur lesen, sondern auch verstehen ...
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Zynismus-Modus hoch 10 aa
"Am schönschtä wär doch, wenn nur diejenigä, wo gege Dnjepr im Stadion gsi sind, innedörfe.

Bim Räscht bedanggt meh sich für dr Stutz und vrwiist uf dTV-Übertragig"
Zynismus-Modus hoch 10 aus

Risset euch wieder mol zäme, scho chli Chindergarte im Momänt
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

komposchti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von komposchti »

Lokalpatriot hat geschrieben:willst du jetzt eine defintion hören oder was?
es geht mir ja auch nicht um das wort treu ansich.
es geht mir jetzt mit meiner aussage mehr darum, dass der FCB einfach die bescheisst, die sich an die Regeln halten.
Ich hätte auch am Samstagmorgen ohne JK hingehen können um mir eine KArte zu holen. Ich habe aber die Mitteilung auf FCB.ch gelesen, wo stand, dass der freie Verkauf am 22. anfängt. und gutgläubig wie ich war, habe ich mich daran gehalten...

und die gleiche scheisse war ja gegen tottenham auch schon. Auch da wurden schlussendlich die bevorzugt, die sich nicht an die Regeln gehalten haben und sie sofort mit Mails bombardiert haben.
Ich frage mich da einfach, wie so etwas passieren kann?
Käsebrot hett rächt.
Do muesch Du irgend öppis falsch verstande ha, dr allg. Verkauf vo de Tickets ohni JK hett scho aagfange, aber nur die Tickets vo de Johreskartebsitzer, wo ihr Vorbezugsrächt nit yylööse, kömme ab em 22.4. in öffentliche Verkauf. Hütt in dr BaZ stoht, dass dr Match praktisch scho ussverkauft isch bis uff die paar JK-Bsitzer, wo ihri reservierte Tickets nit hoole.

Lokalpatriot
Neuer Benutzer

Beitrag von Lokalpatriot »

Larry hat geschrieben:chill mol... schrieb doch suscht em fcb e e-mail?
würd mi nämlich au intressiere was die drzue sage.
hani scho gmacht, ich rächne aber irgendwie nid mitere Antwort

black/white
Erfahrener Benutzer

Beitrag von black/white »

fixi hat geschrieben:Möglich, aber es kann nicht Ziel sein durch diesen Weg mehr JK's zu verkaufen. Mir geht es dermassen auf den Sack, dass jemand mit JK gleich 10 Karten beziehn darf - davon gehe ich mal aus - da bleibt doch gar nichts mehr übrig für die ohne JK, wie mir. Dass dieser dann die Karten zu behinderten Preisen verkauft geht gar nicht. Werde ab solchen Leuten schnell auf 180.
Wie kunnsch do druff? Me ka nur sini eigene JK-Plätz vorbeziehe, keini zuesätzliche. S Problem wird eher si, dass neuerdings gwüssi e JK hän, wo nur uff int. Hammerspiel spekuliere und den uff Ricardo wänn zueschlo. Die gönn nit an Ligaspiel, was die grossi Diskrepanz zwüsche dr gnennte und dr tatsächliche Zueschauerzahl erklärt (JK wärde alli zellt, aber im Stadion fähle no öppe 5'000 Nase bis uff die gnennti Zahl).

Au verstandi nit, dass me die Tix wo kei JK druff isch scho in freie Verkauf gä het. Do gits eifachi Lösige ohni grosse Ufwand für dr FCB: Zersch nur JK-Bsitzer, denn alles was übrig isch in freie Verkauf am KASSEHÜSLI mit max. 2 oder so pro Person oder allefalls sogar mit em unbeliebte personifizierte Ticket (nur bi int. Hammerspiel).

I finds eifach scheisse, dass sich gwüssi wo nüd mitem FCB ztue hän sich mit ihm könne berichere. Söll lieber dr FCB meh Ufwand uff sich näh bi dr Abgab vo Tickets an wünschenswärti Matchbsuecher, drfür könne si wenn nur no einzelni Tix ume sin die wie EasyJet e biz türer mache.

Idefix
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Idefix »

und denn dätsch es eso wie in Dortmund ?
[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]

[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]

black/white
Erfahrener Benutzer

Uassimo hat geschrieben:Hauptsach d'JK-Inhaber hän ihri Plätz, dr Räscht goht mr ehrlich gseit am Arsch vrby. Findi sogar ganz okay, wenn die Event-Bachelis mehreri hundert Stutz mien bläche. Schad allerdings, dass die Summene nit an FCB göhn.
Nur wärde mer jetzt gäldschissendi Eventbachelis aträffe anstatt vilicht Familie uss dr Region wo sich dr Maa gseit hät: "Frau, los i wott wider mol ins Stadion, do nämme mer doch grad dr glai Martin mit das är au mol dr FCB gseht schutte".

So Lüt muess dr FCB an sich binde und nit Eventbachelis. Wie du scho richtig seisch, versdient dr FCB kei Rappe mehr an däm vorgoh.

black/white
Erfahrener Benutzer

tanner hat geschrieben:das ist scheisse, sorry, das erste mal als cupfinal tickets so verkauft wurden, mussten wir doch tatsächlich zu 3 anstehen um 5 tickets zu bekommen,ist schwachsinnig und verlängert eine warteschlange nur künstlich
(etwa so wie wenn 1 bei der migros ein sandwich will, aber alle 4 kumpels mit anstehen:rolleyes :)
Di Verglich hinkt jo gwaltig...

Das isch so wie wenn de Hunger hesch, e Sandwich wotsch, aber d Migros keini meh hett. Vorem Migros stoht aber ein wo dr e Sandwich für 30 Stutz abietet. Natürlich chasch das Agebot ablehne und zum Buur nach Mais go froge, aber wenn de uff Sandwich (FCB) stosch, denn willsch kei Buuremais...

black/white
Erfahrener Benutzer

ScoUtd hat geschrieben:aha, eine wo numme gäge chelsea goht... zahl vo mir uss 1000.--, duubel
Es git verschideni Gründ kei JK z ha. Du bisch jo au nur sone Laberi... tönt als würdsch die Wucherpriise uff Ricardo guet heisse... hesch sälber paar inegstellt?

hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

black/white hat geschrieben:Nur wärde mer jetzt gäldschissendi Eventbachelis aträffe anstatt vilicht Familie uss dr Region wo sich dr Maa gseit hät: "Frau, los i wott wider mol ins Stadion, do nämme mer doch grad dr glai Martin mit das är au mol dr FCB gseht schutte".

So Lüt muess dr FCB an sich binde und nit Eventbachelis. Wie du scho richtig seisch, versdient dr FCB kei Rappe mehr an däm vorgoh.
wenn FCB-Chelsea dr einzig Match isch wo die Familie wott go luege sins au nume "Eventbacheli". Und em kleine Martin ischs wohrschiins schissegliich ob dr FCB gege Lausanne oder Chelsea spiilt. (Usser er kunnt nume wege Chelsea, aber denn ischer au keine wome an sich binde muess.)
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

Sälbr buure sindrs! :D

Edit: etwas positives: die gebühr um karten per post nach hause schicken zu lassen ging endlich runter!
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

The_Dark_Knight
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The_Dark_Knight »

ich muss es halt auch wieder sagen. selber schuld wenn man nicht fcb mitglied ist oder keine jahreskarte besitzt. :p
Z'Basel an mym Rhy

Z'Basel an mym Rhy

hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

was soll das?

Was sollen dies asozialen Anspielungen? Ich will auch wegen Chelsea ins Stadion, aber es ist eine Sauerei das wir nicht einmal die Möglichkeit haben Tickets zu kaufen. Ich würde sofort Tickets über den Chelsea FC besorgen, aber da muss man meisst die Reise antreten um das Ticket zu erhalten. Genau bei einem so bekannten Team dass seit über 10 Jahren endlich wieder einmal in der Schweiz spielt sollte man doch auch für die gegnerischen Fans im Lande Tickets verkaufen. man hätte nur schon 1000 Tickets a 150.- SFR verkaufen können, Basel hätte die Tickets sogar teurer verkaufen können...
riise Sauerey so öppis :D

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

black/white hat geschrieben:Es git verschideni Gründ kei JK z ha. Du bisch jo au nur sone Laberi... tönt als würdsch die Wucherpriise uff Ricardo guet heisse... hesch sälber paar inegstellt?
denn nenn mr doch bitte ei guete grund dass me kei jk hett und sich trotzdäm fcb fan schimpft. dr einzig grund isch für mich will eim dr fcb nid allzu wichtig isch...

me ka nid an jedes spiel will me komisch schafft, will jedes zweiti weekend d oma geburtstag hat oder me familie hett, isch kei grund keini z ha.

stimmt, ha nütt gäge die aagebot uff ricardo
CR7 Fanboy

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

(Mal abgesehen davon, dass man seine Plätze freischalten lassen kann und dabei ca. zwei Drittel des Matchpreises wieder angerechnet bekommt für das Jahr darauf!!)
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

spiderdan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von spiderdan »

verstand jede wo kei Saisonkarte het bim FCB, git tuusig Gründ derfür. Aber sich FCB Fan schimpfe und weder Saisonkarte no Mitglied z'sii, do hört mi Verständniss definitv uff. 200.- für d'Mitgliedschaft isch glaub für jede (bi au Familievater, ha au no anderi Verpflichtigi, d'Familie will n d'Ferie, e neus Auto, e neus iPhone) machbar. D'Saisonkarte wo ich ha, isch no immer vo irgendöpper em gnutzt worde, wenn ich "komisch" gschafft ha und s'Grossmammi zum fünte mol Geburtstag gha het in eim Joor.

Insofärn bin ich glicher Meinig wie dr ScoUtd......göhnd go hüüle

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

ich zB ha ä johreskarte vom fcb und vom zolli

will sichs lohnt? will i ka spare?

nei, wills mi aaschisst vor jedem bsuech ä billett kaufe z miesse und will y drmit öppis unterstütz wo mir wichtig isch!

sälbscht in däne johr woni kai match ha könne go luege(...) isch mi jk witter gloffe...

nomol: alli wo kei jk hänn sinn nid fan
CR7 Fanboy

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

black/white hat geschrieben:Nur wärde mer jetzt gäldschissendi Eventbachelis aträffe anstatt vilicht Familie uss dr Region wo sich dr Maa gseit hät: "Frau, los i wott wider mol ins Stadion, do nämme mer doch grad dr glai Martin mit das är au mol dr FCB gseht schutte".

I bi eine wo zwei so klini Männer dehei het also sprich i us Erfahrig. Wenn ich die mitnimm, denn isch das amene Sunntig Nomitag am 4 gege Thun und sicher nit am Donnschtig Obe am 9 gege Chelsea!
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

spiderdan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von spiderdan »

ScoUtd hat geschrieben:ich zB ha ä johreskarte vom fcb und vom zolli

will sichs lohnt? will i ka spare?

nei, wills mi aaschisst vor jedem bsuech ä billett kaufe z miesse und will y drmit öppis unterstütz wo mir wichtig isch!

sälbscht in däne johr woni kai match ha könne go luege(...) isch mi jk witter gloffe...

nomol: alli wo kei jk hänn sinn nid fan
Könne mr viilicht bits gmilderet usdrugge: kei Saisonkarte und oder Mitgliedschaft.

Und Zolliabo hani us em genau gliche Grund :D

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Master hat geschrieben:(Mal abgesehen davon, dass man seine Plätze freischalten lassen kann und dabei ca. zwei Drittel des Matchpreises wieder angerechnet bekommt für das Jahr darauf!!)
Die Kosten sind schon länger auf 5.-.

Ich habe für meine Balkonkarte vor 2 Jahren läppische 12 Franken gutgeschrieben bekommen.
Lächerlich...
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

black/white
Erfahrener Benutzer

hanfueli hat geschrieben:wenn FCB-Chelsea dr einzig Match isch wo die Familie wott go luege sins au nume "Eventbacheli". Und em kleine Martin ischs wohrschiins schissegliich ob dr FCB gege Lausanne oder Chelsea spiilt. (Usser er kunnt nume wege Chelsea, aber denn ischer au keine wome an sich binde muess.)
Klar, die Familie söll sich au e match gege Lausanne go aluege (und sicher au mol gege d Stricher). Was ich will sage, wenn mol sone grosse Match im Joggeli stattfindet, sölle FCB-Fans zu offizielle Prise vom FCB diräkt bedient wärde. Wenn me s Ticketing aluegt, seht me das uf eimol vili Billje witerverkauft/ghandlet wärde. Das sin nit alles nur Lüt, wo grad nit an Match könne unds wän witergeh, das isch Kommerz. Do isch öpis falsch gloffe. Do het so ne Familie ohni JK gar kei Chance dä Match go luege ohni 600.- anezlegge. Minere Meinig noch sölle die Billje wo nachere Vorbezugsfrist vo de JK übrigblibe, einzeln an de Kasse bim Stadion verkauft wärde. Denn ka me go astoh und bi däm Wätter sogar no dr Grill aschmeisse :D

black/white
Erfahrener Benutzer

ScoUtd hat geschrieben:denn nenn mr doch bitte ei guete grund dass me kei jk hett und sich trotzdäm fcb fan schimpft. dr einzig grund isch für mich will eim dr fcb nid allzu wichtig isch...

me ka nid an jedes spiel will me komisch schafft, will jedes zweiti weekend d oma geburtstag hat oder me familie hett, isch kei grund keini z ha.

stimmt, ha nütt gäge die aagebot uff ricardo
Eigentlich hesch jo rächt, es git kei GUETE Grund. Trotzdäm gits mehr als 24'000 FCB-Fans verschiedenschter Natur, däne dr FCB sehr wichtig isch (und wo ihn anderwitig au finanziell unterstütze). Mir isch mini JK au wichtig, aber isch seh si nid als "Fanpass" ;)

zu de online-agebot gits nüt me z sage.

Chippersie
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chippersie »

Ich has gfühl ich bi dr einzig, wo sich meh uf de Match freut als sich über Tickethändler(Wixxer) und "Modefans" ärgeret.
Jede Vogel fliegt emol.... Dangge fyr alles!

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

Uf e Art muessi euch scho rächt gäh: S isch scho e biz luschtig, jetzt all die Eventfans z seh, teilwies au im Bekanntekreis, wo sich nur an dr Meischterfier und bi internationale Topspiel füre FCB interessiere, wie sy jetzt für e Ticket im Internet miend 250.- Stutz zahle bzw. halt eifach nid ins Stadion gönnd. Die meischte meine glaub immerno, dass sy ab neggscht Wuche könne go Tickets hole.
Aber andersits sind die Ticketverkäufer halt eifach Hueresöhn wo sich am FCB berichere. Ich ha mi Ticket, ich ha e JK, aber die Tickets sötte einewäg am Samschtig Morge nur an dr Kasse könne kauft wärde...denn zeigt sich wämm's vo dene wirklich wärt isch und die händ halt e Ticket und kei Hueresohn im Internet vrdient e Rappe dra.

Larry
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Larry »

cantona hat geschrieben:Uf e Art muessi euch scho rächt gäh: S isch scho e biz luschtig, jetzt all die Eventfans z seh, teilwies au im Bekanntekreis, wo sich nur an dr Meischterfier und bi internationale Topspiel füre FCB interessiere, wie sy jetzt für e Ticket im Internet miend 250.- Stutz zahle bzw. halt eifach nid ins Stadion gönnd. Die meischte meine glaub immerno, dass sy ab neggscht Wuche könne go Tickets hole.
Aber andersits sind die Ticketverkäufer halt eifach Hueresöhn wo sich am FCB berichere. Ich ha mi Ticket, ich ha e JK, aber die Tickets sötte einewäg am Samschtig Morge nur an dr Kasse könne kauft wärde...denn zeigt sich wämm's vo dene wirklich wärt isch und die händ halt e Ticket und kei Hueresohn im Internet vrdient e Rappe dra.
pro person, ai ticket.

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

black/white hat geschrieben:Es git verschideni Gründ kei JK z ha. Du bisch jo au nur sone Laberi... tönt als würdsch die Wucherpriise uff Ricardo guet heisse... hesch sälber paar inegstellt?
kei Johreskarte ha isch jedem si guets rächt, i kas zwar nit verstoh - aber es söll jo lyt gä wo ihre grund drfür hän.
was nit goht isch aber jedes mol wenns bizli völler isch, dr gegner geil und sowieso "in" an match z goh e dummi schnurre schiebe goht gar nit. heschs gfühl ka, me ka eifach so füre budget prys ane el halbfinal und wird au no mit offene arme empfange? meine fresse sin dir tussis.

wie au immer, mir ischs eigentlich scheiss egal wär tickets het und wär wie vil zahlt - ich ha e jk, mi ticket für e match und freu mi enorm. hüület doch neume andersch und freued euch do uff e match
!
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe

54, 74, 90 - 2014!

Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!

alteschule
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alteschule »

black/white hat geschrieben:Eigentlich hesch jo rächt, es git kei GUETE Grund. Trotzdäm gits mehr als 24'000 FCB-Fans verschiedenschter Natur, däne dr FCB sehr wichtig isch (und wo ihn anderwitig au finanziell unterstütze). Mir isch mini JK au wichtig, aber isch seh si nid als "Fanpass" ;)

zu de online-agebot gits nüt me z sage.
sicherlich gibt es gute gründe, allen voran familie und kinder, insbesondere dann, wenn sich die frau und allenfalls auch die kinder nicht für fussball interessieren.
wenn du dann noch viel arbeit hast und nicht gleich 10-15 minuten vom stadion weg wohnst, überlegst du dir dann schon, wie oft du an die spiele willst. oft ist der sonntag (und allenfalls samstag) dann noch der einzige tag, welcher mit der familie verbracht werden kann.

diese fans sollen sich dann einfach nicht beklagen, wenn es dann für spiele wie gegen chelsea keine tickets mehr gibt (wobei es ja auch hier genug hatte).

von dem her ist die politik des fcb korrekt. was einzig noch spannend wäre, ist dieses loyalitätskonzept. für die 2-3 spiele im jahr, wo es dann aber effektiv zu wenig tickets hat, stimmt dann aufwand/ertrag aber kaum zusammen.

hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

black/white hat geschrieben:Do het so ne Familie ohni JK gar kei Chance dä Match go luege ohni 600.- anezlegge. Minere Meinig noch sölle die Billje wo nachere Vorbezugsfrist vo de JK übrigblibe, einzeln an de Kasse bim Stadion verkauft wärde. Denn ka me go astoh und bi däm Wätter sogar no dr Grill aschmeisse :D
Die Familie het genau gliich vill Chance gha, wie die wo glügglich an Tickets koh sin und se jetzt uf Ricardo verkaufe.

S einzige woni guet fändi wär e Begränzig bi dr Aazahl pro Person. Das giz schliesslich au bi Konzert.
Online Verkauf abschalte oder Internet Auktione verbiete sin alles komplett nutzlosi und kontraproduktivi Massnahme.

Catch22
Erfahrener Benutzer
Wohnort: Blick auf Berge vom Balkon und zwischendurch auch selber dort oben

Beitrag von Catch22 »

am gröbsten sind diejenigen die über "modefans" jammern, ihre Tickets Online verkaufen, zuhause(!) bleiben und nicht ans spiel gehen. ihr seit das grösste gesox das es gibt! verkauft doch bitte eure saisonkarte(n)! VOLLIDIOTEN

Antworten