chill mol... schrieb doch suscht em fcb e e-mail?Lokalpatriot hat geschrieben:willst du jetzt eine defintion hören oder was?
würd mi nämlich au intressiere was die drzue sage.
So ist es. Man sollte einen Text nicht nur lesen, sondern auch verstehen ...Käsebrot hat geschrieben:Auf der Homepage steht lediglich, dass ab dem 22. April diejenigen Tickets, welche sich die JK-Besitzer während der Vorverkaufs-Frist nicht geholt haben, in den freien Verkauf gehen. Da geht es nicht um die Tickets, die nicht für JK-Besitzer reserviert sind.
Und es war imho immer Usus, dass man während der Vorverkaufszeit die nicht reservierten Plätze schon kaufen konnte.
Käsebrot hett rächt.Lokalpatriot hat geschrieben:willst du jetzt eine defintion hören oder was?
es geht mir ja auch nicht um das wort treu ansich.
es geht mir jetzt mit meiner aussage mehr darum, dass der FCB einfach die bescheisst, die sich an die Regeln halten.
Ich hätte auch am Samstagmorgen ohne JK hingehen können um mir eine KArte zu holen. Ich habe aber die Mitteilung auf FCB.ch gelesen, wo stand, dass der freie Verkauf am 22. anfängt. und gutgläubig wie ich war, habe ich mich daran gehalten...
und die gleiche scheisse war ja gegen tottenham auch schon. Auch da wurden schlussendlich die bevorzugt, die sich nicht an die Regeln gehalten haben und sie sofort mit Mails bombardiert haben.
Ich frage mich da einfach, wie so etwas passieren kann?
Wie kunnsch do druff? Me ka nur sini eigene JK-Plätz vorbeziehe, keini zuesätzliche. S Problem wird eher si, dass neuerdings gwüssi e JK hän, wo nur uff int. Hammerspiel spekuliere und den uff Ricardo wänn zueschlo. Die gönn nit an Ligaspiel, was die grossi Diskrepanz zwüsche dr gnennte und dr tatsächliche Zueschauerzahl erklärt (JK wärde alli zellt, aber im Stadion fähle no öppe 5'000 Nase bis uff die gnennti Zahl).fixi hat geschrieben:Möglich, aber es kann nicht Ziel sein durch diesen Weg mehr JK's zu verkaufen. Mir geht es dermassen auf den Sack, dass jemand mit JK gleich 10 Karten beziehn darf - davon gehe ich mal aus - da bleibt doch gar nichts mehr übrig für die ohne JK, wie mir. Dass dieser dann die Karten zu behinderten Preisen verkauft geht gar nicht. Werde ab solchen Leuten schnell auf 180.
Nur wärde mer jetzt gäldschissendi Eventbachelis aträffe anstatt vilicht Familie uss dr Region wo sich dr Maa gseit hät: "Frau, los i wott wider mol ins Stadion, do nämme mer doch grad dr glai Martin mit das är au mol dr FCB gseht schutte".Uassimo hat geschrieben:Hauptsach d'JK-Inhaber hän ihri Plätz, dr Räscht goht mr ehrlich gseit am Arsch vrby. Findi sogar ganz okay, wenn die Event-Bachelis mehreri hundert Stutz mien bläche. Schad allerdings, dass die Summene nit an FCB göhn.
Di Verglich hinkt jo gwaltig...tanner hat geschrieben:das ist scheisse, sorry, das erste mal als cupfinal tickets so verkauft wurden, mussten wir doch tatsächlich zu 3 anstehen um 5 tickets zu bekommen,ist schwachsinnig und verlängert eine warteschlange nur künstlich
(etwa so wie wenn 1 bei der migros ein sandwich will, aber alle 4 kumpels mit anstehen:rolleyes![]()
wenn FCB-Chelsea dr einzig Match isch wo die Familie wott go luege sins au nume "Eventbacheli". Und em kleine Martin ischs wohrschiins schissegliich ob dr FCB gege Lausanne oder Chelsea spiilt. (Usser er kunnt nume wege Chelsea, aber denn ischer au keine wome an sich binde muess.)black/white hat geschrieben:Nur wärde mer jetzt gäldschissendi Eventbachelis aträffe anstatt vilicht Familie uss dr Region wo sich dr Maa gseit hät: "Frau, los i wott wider mol ins Stadion, do nämme mer doch grad dr glai Martin mit das är au mol dr FCB gseht schutte".
So Lüt muess dr FCB an sich binde und nit Eventbachelis. Wie du scho richtig seisch, versdient dr FCB kei Rappe mehr an däm vorgoh.
riise Sauerey so öppiswas soll das?
Was sollen dies asozialen Anspielungen? Ich will auch wegen Chelsea ins Stadion, aber es ist eine Sauerei das wir nicht einmal die Möglichkeit haben Tickets zu kaufen. Ich würde sofort Tickets über den Chelsea FC besorgen, aber da muss man meisst die Reise antreten um das Ticket zu erhalten. Genau bei einem so bekannten Team dass seit über 10 Jahren endlich wieder einmal in der Schweiz spielt sollte man doch auch für die gegnerischen Fans im Lande Tickets verkaufen. man hätte nur schon 1000 Tickets a 150.- SFR verkaufen können, Basel hätte die Tickets sogar teurer verkaufen können...
denn nenn mr doch bitte ei guete grund dass me kei jk hett und sich trotzdäm fcb fan schimpft. dr einzig grund isch für mich will eim dr fcb nid allzu wichtig isch...black/white hat geschrieben:Es git verschideni Gründ kei JK z ha. Du bisch jo au nur sone Laberi... tönt als würdsch die Wucherpriise uff Ricardo guet heisse... hesch sälber paar inegstellt?
I bi eine wo zwei so klini Männer dehei het also sprich i us Erfahrig. Wenn ich die mitnimm, denn isch das amene Sunntig Nomitag am 4 gege Thun und sicher nit am Donnschtig Obe am 9 gege Chelsea!black/white hat geschrieben:Nur wärde mer jetzt gäldschissendi Eventbachelis aträffe anstatt vilicht Familie uss dr Region wo sich dr Maa gseit hät: "Frau, los i wott wider mol ins Stadion, do nämme mer doch grad dr glai Martin mit das är au mol dr FCB gseht schutte".
So Lüt muess dr FCB an sich binde und nit Eventbachelis. Wie du scho richtig seisch, versdient dr FCB kei Rappe mehr an däm vorgoh.
Könne mr viilicht bits gmilderet usdrugge: kei Saisonkarte und oder Mitgliedschaft.ScoUtd hat geschrieben:ich zB ha ä johreskarte vom fcb und vom zolli
will sichs lohnt? will i ka spare?
nei, wills mi aaschisst vor jedem bsuech ä billett kaufe z miesse und will y drmit öppis unterstütz wo mir wichtig isch!
sälbscht in däne johr woni kai match ha könne go luege(...) isch mi jk witter gloffe...
nomol: alli wo kei jk hänn sinn nid fan
Die Kosten sind schon länger auf 5.-.Master hat geschrieben:(Mal abgesehen davon, dass man seine Plätze freischalten lassen kann und dabei ca. zwei Drittel des Matchpreises wieder angerechnet bekommt für das Jahr darauf!!)
Klar, die Familie söll sich au e match gege Lausanne go aluege (und sicher au mol gege d Stricher). Was ich will sage, wenn mol sone grosse Match im Joggeli stattfindet, sölle FCB-Fans zu offizielle Prise vom FCB diräkt bedient wärde. Wenn me s Ticketing aluegt, seht me das uf eimol vili Billje witerverkauft/ghandlet wärde. Das sin nit alles nur Lüt, wo grad nit an Match könne unds wän witergeh, das isch Kommerz. Do isch öpis falsch gloffe. Do het so ne Familie ohni JK gar kei Chance dä Match go luege ohni 600.- anezlegge. Minere Meinig noch sölle die Billje wo nachere Vorbezugsfrist vo de JK übrigblibe, einzeln an de Kasse bim Stadion verkauft wärde. Denn ka me go astoh und bi däm Wätter sogar no dr Grill aschmeissehanfueli hat geschrieben:wenn FCB-Chelsea dr einzig Match isch wo die Familie wott go luege sins au nume "Eventbacheli". Und em kleine Martin ischs wohrschiins schissegliich ob dr FCB gege Lausanne oder Chelsea spiilt. (Usser er kunnt nume wege Chelsea, aber denn ischer au keine wome an sich binde muess.)
Eigentlich hesch jo rächt, es git kei GUETE Grund. Trotzdäm gits mehr als 24'000 FCB-Fans verschiedenschter Natur, däne dr FCB sehr wichtig isch (und wo ihn anderwitig au finanziell unterstütze). Mir isch mini JK au wichtig, aber isch seh si nid als "Fanpass"ScoUtd hat geschrieben:denn nenn mr doch bitte ei guete grund dass me kei jk hett und sich trotzdäm fcb fan schimpft. dr einzig grund isch für mich will eim dr fcb nid allzu wichtig isch...
me ka nid an jedes spiel will me komisch schafft, will jedes zweiti weekend d oma geburtstag hat oder me familie hett, isch kei grund keini z ha.
stimmt, ha nütt gäge die aagebot uff ricardo
pro person, ai ticket.cantona hat geschrieben:Uf e Art muessi euch scho rächt gäh: S isch scho e biz luschtig, jetzt all die Eventfans z seh, teilwies au im Bekanntekreis, wo sich nur an dr Meischterfier und bi internationale Topspiel füre FCB interessiere, wie sy jetzt für e Ticket im Internet miend 250.- Stutz zahle bzw. halt eifach nid ins Stadion gönnd. Die meischte meine glaub immerno, dass sy ab neggscht Wuche könne go Tickets hole.
Aber andersits sind die Ticketverkäufer halt eifach Hueresöhn wo sich am FCB berichere. Ich ha mi Ticket, ich ha e JK, aber die Tickets sötte einewäg am Samschtig Morge nur an dr Kasse könne kauft wärde...denn zeigt sich wämm's vo dene wirklich wärt isch und die händ halt e Ticket und kei Hueresohn im Internet vrdient e Rappe dra.
kei Johreskarte ha isch jedem si guets rächt, i kas zwar nit verstoh - aber es söll jo lyt gä wo ihre grund drfür hän.black/white hat geschrieben:Es git verschideni Gründ kei JK z ha. Du bisch jo au nur sone Laberi... tönt als würdsch die Wucherpriise uff Ricardo guet heisse... hesch sälber paar inegstellt?
sicherlich gibt es gute gründe, allen voran familie und kinder, insbesondere dann, wenn sich die frau und allenfalls auch die kinder nicht für fussball interessieren.black/white hat geschrieben:Eigentlich hesch jo rächt, es git kei GUETE Grund. Trotzdäm gits mehr als 24'000 FCB-Fans verschiedenschter Natur, däne dr FCB sehr wichtig isch (und wo ihn anderwitig au finanziell unterstütze). Mir isch mini JK au wichtig, aber isch seh si nid als "Fanpass"
zu de online-agebot gits nüt me z sage.
Die Familie het genau gliich vill Chance gha, wie die wo glügglich an Tickets koh sin und se jetzt uf Ricardo verkaufe.black/white hat geschrieben:Do het so ne Familie ohni JK gar kei Chance dä Match go luege ohni 600.- anezlegge. Minere Meinig noch sölle die Billje wo nachere Vorbezugsfrist vo de JK übrigblibe, einzeln an de Kasse bim Stadion verkauft wärde. Denn ka me go astoh und bi däm Wätter sogar no dr Grill aschmeisse![]()