25. April 2013: EL 1/2-Finale FC Basel - Fc Chelsea

Diskussionen rund um den FCB.
komposchti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von komposchti »

Balotelli hat geschrieben:Wo übernachten eigentlich di chelsea spieler und Fan's? Die Hotels in dr Regio sind doch alle ausgebucht.
Fragen über Fragen :rolleyes:
Notschlofstell...........................

Balotelli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balotelli »

komposchti hat geschrieben:Terry ist Innenverteidiger und wird kaum auf Salah spielen.
Salah kommt öfters durch die mitte wie gestern beim Tor, da denk ich schon dass der Herr Terry mitem Salah abgeh muess.

Balotelli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balotelli »

komposchti hat geschrieben:Fragen über Fragen :rolleyes:
Notschlofstell...........................
Schad gits Villa Rosenau nümm.

Voyager
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Voyager »

Idefix hat geschrieben:na und finale wär ja eh erst am 11.5 gewesen, da sind unsere partien schon durch.
Trotzdem wird Chelsea wohl noch einen Zacken motivierter sein gegen uns, da der UEFA-Cup nun ihre letzte Chance ist in diesem Jahr einen Pott zu holen ;)

DacoOfa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DacoOfa »

http://www.tutti.ch/basel/tickets-gutsc ... 889487.htm

falls jemand anrufen will :D 300 für ülätz wo 125 koschtet hän jewils... -.-

http://www.tutti.ch/basel/tickets-gutsc ... 888717.htm

au nid vil besser.. und die vollpföschtene gän ihri handynummere :D

http://www.tutti.ch/basel/tickets-gutsc ... 886653.htm

e ganzes heer vo tiggets... aiaiai arme fcb, das wär basels gäld

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Do git's nur eins.

Am Ticketschalter anstehen, nichts online und max. 2 Ticket pro Person.

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

sergipe hat geschrieben:Do git's nur eins.

Am Ticketschalter anstehen, nichts online und max. 2 Ticket pro Person.
Worum söll ich als JK Bsitzer nit online mi Ticket könne bestelle?
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

black/white
Erfahrener Benutzer

Beitrag von black/white »

Für so Spiel (grossi internationale Gegner) gits minere Meinig nur ei Lösig: Alli Tickets personifiziert verkaufe mit Vorverkaufsrächt für JK-Bsitzer und für Fans mit entsprächende Loyalitätspünkt (fändi e gueti Idee, jedoch grosse bürokratische Uffwand für dr FCB). Es isch e grosse Ufwand für dr Verastalter, aber so Mätch hesch ca. 2 im Joor (wenn überhaupt). E Ticket wird in däm Fall nur uff e Name usegäh und nur die Person kunnt am Matchtag drmit ihne, nicht übertragbar! Zuedäm dörfe Partner vom FCB wo Tickets gschänkt bekömme, die sicher nid gwinnbringend witerverkaufe. Das sött mit vollschter Härti bestroft wärde und däne Partner sött dr Usschlus / d Vertragsufflösig adroht wärde!

Scheiss Gäldmacherei uff Koschte vo de Matchbsuecher. Dene söttsch dr ganz Tag uff d Eier go, d Nummere hän die Idiote jo mitglieferet... (ich ha mir au scho über e physische Isatz Gedanke gmacht, aber wäg so Lüt sött me nid sälber kriminell wärde).

black/white
Erfahrener Benutzer

Blutengel hat geschrieben:Worum söll ich als JK Bsitzer nit online mi Ticket könne bestelle?
Wil offebar vili JK an Honnks verkauft worde sin, wo nur das Vorkaufsrächt usnutze. Es isch jo schön, wenn e Verein über 25'000 JK ka usegäh, aber wenn scho nur 10% devo eso Affe sin, wo si nie für d Supi League bruuche, sondern nur uff e grosse Name imene internationale Wettbewärb hoffe und denn s dreyfache an eim Match verdiene, denn isch das gwüssermasse "Betrug". Es isch vilicht nid widerrechtlich, drfür ischs Betrug am FCB, und das goht mir dermasse uffe Sack!

Das söll natürlich nid für e Ticketschalter im Gegesatz zum online-ticketing spräche, sondern grundsätzlich uffzeige, dass so "Vorteil" au gege dr FCB und sini Fans ussgnutzt wärde. Do muess Ifluss gno wärde in Zuekunft. Vilicht isch so öppis online weniger guet durefiehrbar (Stichwort: persönliche Ticketbezug am Schalter und nit übertragbari Tix bi int. Hammerspiel).

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

black/white hat geschrieben:Wil offebar vili JK an Honnks verkauft worde sin, wo nur das Vorkaufsrächt usnutze. Es isch jo schön, wenn e Verein über 25'000 JK ka usegäh, aber wenn scho nur 10% devo eso Affe sin, wo si nie für d Supi League bruuche, sondern nur uff e grosse Name imene internationale Wettbewärb hoffe und denn s dreyfache an eim Match verdiene, denn isch das gwüssermasse "Betrug". Es isch vilicht nid widerrechtlich, drfür ischs Betrug am FCB, und das goht mir dermasse uffe Sack!

Das söll natürlich nid für e Ticketschalter im Gegesatz zum online-ticketing spräche, sondern grundsätzlich uffzeige, dass so "Vorteil" au gege dr FCB und sini Fans ussgnutzt wärde. Do muess Ifluss gno wärde in Zuekunft. Vilicht isch so öppis online weniger guet durefiehrbar (Stichwort: persönliche Ticketbezug am Schalter und nit übertragbari Tix bi int. Hammerspiel).
;)
Bild
Alles für BS

Idefix
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Idefix »

Voyager hat geschrieben:Trotzdem wird Chelsea wohl noch einen Zacken motivierter sein gegen uns, da der UEFA-Cup nun ihre letzte Chance ist in diesem Jahr einen Pott zu holen ;)
unsere werden einen Zacken mehr haben, da sie gegen den CL Sieger spielen und das erst noch im Halbfinal..
achja so eine Promo Tour für den FcB wäre auch mal was... :D was für unsere Allesfahrer

Bild

Bild

Bild
[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]

[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Aufgrund des grossen Ansturms sind bereits alle frei verfügbaren Plätze für das Halbfinal-Hinspiel vergriffen
Damit sind ausschliesslich noch die Plätze mit Vorbezugsrechten (Reservationen) aktuell bestehender Jahreskarten-Inhaberinnen und –Inhaber.

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

sergipe hat geschrieben:Aufgrund des grossen Ansturms sind bereits alle frei verfügbaren Plätze für das Halbfinal-Hinspiel vergriffen
Damit sind ausschliesslich noch die Plätze mit Vorbezugsrechten (Reservationen) aktuell bestehender Jahreskarten-Inhaberinnen und –Inhaber.
Jo und d Hälfti vo "allen frei verfügbaren Plätze für das Halbfinal-Hinspiel" wärde jetzt vo irgendwelchne Hueresöhn uf Ricardo ahbote!

black/white
Erfahrener Benutzer

Laufi hat geschrieben: ;)
Bild
Danke Laufi...
Es isch mer klar das dä Vorschlag in die Richtig goht, es isch aber nit s gliiche.
Ich bi 100% gege dr Fanpass. Das Konstrukt isch dozumool über d NLA gstülpt worde und das goht nit (het me au schnäll gmerkt).

Ich bi jedoch dr Meinig dass die freyi, unpolitischi und vilsitigi Fangruppierig däre Name uff dim Bildli z seh isch u.A. d Erhaltig vo dr Fankultur vertritt und läbt. Öb me pro inofizielli Zwüschehändler isch, wo d Tickets vertüüre, das frog i mi. Öb me pro "Lönd die ins Stadion, wo am meischte Stutz bereit gsi sin z zahle, egal öb si mitm Härz bim FCB sin und ihn wänn füreschreye" isch, frog i mi au. Du bisch vilicht meh dr "Homo Ökonomicus" wo dr Märt spiile lost, die Gruppierig vilicht weniger (Klar, dä Homo ka natürlich behaupte, dass dr FCB glich vil dra verdient, egal öb är d Tix an e Fan oder an e Händler im Fanpelz verkauft).

Es isch e Vorschlag für int. Topspiel. Do gäbts natürlich no einigs z regle. Evtl. anderi regelig im D (dört ka d Sälbschtregulierig funktioniere). Es goht nid primär drum vo allne Bsuecher dr Name z ha, sondern dass bi so Spiel nur Fuessballinteressierti (beschtefalls no FCB-Fans ;) ) sölle an Tickets vom FCB ko und nid irgendwelchi Händler. Dr FCB söll dr Händler blyybe, dr EINZIG.

WickedFruit
Benutzer

Beitrag von WickedFruit »

http://www.ricardo.ch/kaufen/tickets-un ... tureKey=59

E Kaefer us Gerolfingen

Wie chunnt dä an 20 Billjet!!! Anschiinend isch hüt morge bi dr BAZ VVK Stell öbbis gemäss fcb schief gange! Het eine 30 Billjet chönne kaufe.

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

isch doch egal eb die tickets über ricardo oder wo au immer laufe

jede mit ere saisonkarte oder ä vereinsmitglied hett si ticket, alli andere sölle go lutsche oder ebe uff ricardo go kaufe
CR7 Fanboy

Chrogge
Benutzer

Beitrag von Chrogge »

Ich muess scho sage, 44% Priserhöhig im verglich zum Tottenham spiel findi scho e frechheit und dr neui Ticket Online shop chasch minere meinig au nitt bruche.

WickedFruit
Benutzer

Beitrag von WickedFruit »

ScoUtd hat geschrieben:isch doch egal eb die tickets über ricardo oder wo au immer laufe

jede mit ere saisonkarte oder ä vereinsmitglied hett si ticket, alli andere sölle go lutsche oder ebe uff ricardo go kaufe
Ich ha mini jo hüt au abgholt, aber trotzdäm het so eine e guete Kläpper verdient...

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

Du bisch e vrwöhnte Matchbsuecher ohni Realitätssinn. I bi froh as dr FCB Vrnunft walte losst bi de Ticketpriise!

übrigens: i bi jo wirkligg kei grosse fan vo chelsea, abr d Übrnachtigssituation in Basel isch währendem Spil für dÄngländer sowas vo beschisse, asi scho kli Mitleid ha bzw. das zimligg kacke find. Als hüfigere Uswärtsfahrer schetzi ame dÜbrnachtigsmögliggkeite vor Ort und i dämfall gitts jetz eifach gar nüt (i ha grad sälbr rasch gsuecht, so guet wie kei chance)
Gitts nit irgendwelchi mögliggkeite wo mr vom fcb/de fans us könnt bringe? E plattform für freii bette bi anderne lüt? D joggelihalle? ;)
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

Laca
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laca »

Chrogge hat geschrieben:Ich muess scho sage, 44% Priserhöhig im verglich zum Tottenham spiel findi scho e frechheit und dr neui Ticket Online shop chasch minere meinig au nitt bruche.
Ganz klar DER Skandal des Jahrhunderts. Und das noch gegen einen Gegner ohne jegliche Attraktivität. Unfassbar sowas.

Ach, wie gut, dass niemand weiss,

dass ich Rumpelstilzchen heiss!

Bafana Bafana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bafana Bafana »

Chrogge hat geschrieben:Ich muess scho sage, 44% Priserhöhig im verglich zum Tottenham spiel findi scho e frechheit und dr neui Ticket Online shop chasch minere meinig au nitt bruche.
du weisch aber scho, dass dr FCB locker 100% Priserhöhig könnt mache und s Joggeli wär immerno usverkauft?!

die Prise sinn scho im ganze Europapokal Wettbewärb sehr fair gsi, im andere Halbfinal ischs billigste Ticket bi 75.- Euro...

also entweder eifach brav d Frässi halte und zahle oder eifach nid go, dich vermisst keine...

TonofBasel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TonofBasel »

Wenn ich jetzt so im Online Ticketing schau sind alle nicht JK Tickets schon weg..boah da ist wirklich was schief gelaufen wenn Leute plötzlich 20 Stück haben..

johnnyk1979
Erfahrener Benutzer

Beitrag von johnnyk1979 »

Als ich gestern Tickets holte war einer vor mir der gleich 12 Tickets holte ohne Saisonkarte
Und 2 mit Saisonkarte . Mit einem VS Dialekt .
Es War ihm wichtig das es jeweils zweier paare sind wo egal
Für mich war klar der will sie verkaufen
Ein bisschen empfinde ich Basel wie das berühmte Gallische Dorf ( Zitat Heiko Vogel ROTBLAU)

fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

Meine Güte, wenn ich sowas lese, kriegt ja man voll den Hass auf solche Leute. Gehört eigentlich in den Hassfaden, aber dennoch.

fortyfour
Neuer Benutzer

Beitrag von fortyfour »

Auch Schlafen ist eine Form der Kritik, vor allem im Theater...

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

wieso schafft es der fcb nicht, pro person maximal 2 tickets zu verkaufen bei solchen spielen? es wäre so einfach, bzw. würde es denjenigen, die aufs weiterverkaufen aus sind ein wenig schwerer machen
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

Wie kommt man an 10 Tickets im D Parkett?

Hurensohn

Catch22
Erfahrener Benutzer
Wohnort: Blick auf Berge vom Balkon und zwischendurch auch selber dort oben

Beitrag von Catch22 »

Hajdin

Beitrag von Hajdin »

Do isch einiges schief gloffe. I glaub dl
wird de FCB au was ändere in Zuekunft.
Die mit de Jk sötte eifach ihr ticket könne bezieh und de
Räscht sött eifach go astoh wie friehner bide Eröffnig vom
Joggeli.

Hehhe das sind no Zyte gsi...5 Morge im Joggeli.

und jo sone Match kanni au ohni Problem im TV luege abr s git zvil
Mongos wo uff de FCB schisse und wäge Chelsea gönn.
Wohrschins no gege dr FCB sind...

Hauptsach d MK isch dört und sorgt
wie immr für d Atmosphäre (die sötte eig. freie Itritt bekoh) . Die andere wo sowieso nur
ummehogge, könne vo mir us 1000 CHF zahle.

Ernesto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ernesto »

Master hat geschrieben:wieso schafft es der fcb nicht, pro person maximal 2 tickets zu verkaufen bei solchen spielen? es wäre so einfach, bzw. würde es denjenigen, die aufs weiterverkaufen aus sind ein wenig schwerer machen
Weil der FCB nicht gewillt ist den Schwarzhandel einzuschränken oder ganz zu unterbinden.
Reden ist Silber, Schreiben ist Gold.

Antworten