Fragen über FragenBalotelli hat geschrieben:Wo übernachten eigentlich di chelsea spieler und Fan's? Die Hotels in dr Regio sind doch alle ausgebucht.

Notschlofstell...........................
Wil offebar vili JK an Honnks verkauft worde sin, wo nur das Vorkaufsrächt usnutze. Es isch jo schön, wenn e Verein über 25'000 JK ka usegäh, aber wenn scho nur 10% devo eso Affe sin, wo si nie für d Supi League bruuche, sondern nur uff e grosse Name imene internationale Wettbewärb hoffe und denn s dreyfache an eim Match verdiene, denn isch das gwüssermasse "Betrug". Es isch vilicht nid widerrechtlich, drfür ischs Betrug am FCB, und das goht mir dermasse uffe Sack!Blutengel hat geschrieben:Worum söll ich als JK Bsitzer nit online mi Ticket könne bestelle?
black/white hat geschrieben:Wil offebar vili JK an Honnks verkauft worde sin, wo nur das Vorkaufsrächt usnutze. Es isch jo schön, wenn e Verein über 25'000 JK ka usegäh, aber wenn scho nur 10% devo eso Affe sin, wo si nie für d Supi League bruuche, sondern nur uff e grosse Name imene internationale Wettbewärb hoffe und denn s dreyfache an eim Match verdiene, denn isch das gwüssermasse "Betrug". Es isch vilicht nid widerrechtlich, drfür ischs Betrug am FCB, und das goht mir dermasse uffe Sack!
Das söll natürlich nid für e Ticketschalter im Gegesatz zum online-ticketing spräche, sondern grundsätzlich uffzeige, dass so "Vorteil" au gege dr FCB und sini Fans ussgnutzt wärde. Do muess Ifluss gno wärde in Zuekunft. Vilicht isch so öppis online weniger guet durefiehrbar (Stichwort: persönliche Ticketbezug am Schalter und nit übertragbari Tix bi int. Hammerspiel).
unsere werden einen Zacken mehr haben, da sie gegen den CL Sieger spielen und das erst noch im Halbfinal..Voyager hat geschrieben:Trotzdem wird Chelsea wohl noch einen Zacken motivierter sein gegen uns, da der UEFA-Cup nun ihre letzte Chance ist in diesem Jahr einen Pott zu holen![]()
Jo und d Hälfti vo "allen frei verfügbaren Plätze für das Halbfinal-Hinspiel" wärde jetzt vo irgendwelchne Hueresöhn uf Ricardo ahbote!sergipe hat geschrieben:Aufgrund des grossen Ansturms sind bereits alle frei verfügbaren Plätze für das Halbfinal-Hinspiel vergriffen
Damit sind ausschliesslich noch die Plätze mit Vorbezugsrechten (Reservationen) aktuell bestehender Jahreskarten-Inhaberinnen und –Inhaber.
Danke Laufi...Laufi hat geschrieben:
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
Ganz klar DER Skandal des Jahrhunderts. Und das noch gegen einen Gegner ohne jegliche Attraktivität. Unfassbar sowas.Chrogge hat geschrieben:Ich muess scho sage, 44% Priserhöhig im verglich zum Tottenham spiel findi scho e frechheit und dr neui Ticket Online shop chasch minere meinig au nitt bruche.
du weisch aber scho, dass dr FCB locker 100% Priserhöhig könnt mache und s Joggeli wär immerno usverkauft?!Chrogge hat geschrieben:Ich muess scho sage, 44% Priserhöhig im verglich zum Tottenham spiel findi scho e frechheit und dr neui Ticket Online shop chasch minere meinig au nitt bruche.
Weil der FCB nicht gewillt ist den Schwarzhandel einzuschränken oder ganz zu unterbinden.Master hat geschrieben:wieso schafft es der fcb nicht, pro person maximal 2 tickets zu verkaufen bei solchen spielen? es wäre so einfach, bzw. würde es denjenigen, die aufs weiterverkaufen aus sind ein wenig schwerer machen