gratultion an unser team..
stadion: ich glaube me het doch no en gwüssi stimmig anebecho.. trotz nur ~8k.. es isch kalt gsy..aber mit singe isch gange..und de schutztrupp vor de türe isch dytlig humaner gsi und het de einti oder anderi warmhalter inegloh :-) bin immerno ganz heiser..au ufem balkon im D isch mitgsunge worde..halt wie üblich nid vo viilne aber immerhin.. geil gsi.. für die awäsende note 5
sommer: absolut genial! die reflex..die beherschig vo sim toorruum..genial.. note 6
ph.degen: guet gspielt.. us miire sich wenig uffälligi fähler.. aber bitte niid immer diskutiere..het sich etabliert im team.. note 5
schär: gooood player..me merkt allerdngs das er no relativ früsch isch..zwysche duure unnötig lo überlaufe.. aber gueti partie 4.5
dragovic: guete chef..harmoniert super mitem schär.. note 5
park: die form kommt wieder..mag de sympatische schlitz ..miini frau seit immer er gseht us wie ne welp

au en kämpfer 4.5
d.degen: het mich eher unuffällig dunkt.. het so ne aktion ka wo er selbst heti selle schiesse aber de ball iine spielt..liecht verunsiicheret dunkt er mich..ächt wege de fanns wo grad ufschreiie wenn er mal egoistisch handlet? 4.5
f.frei: was soll ich sagen..het die eint oder anderi gueti aktion ka..fallt für mich allerdings zu wenig uf..vlt. tueni ihm unrecht aber mir nicht gefallen 4
cabral: guter abräumer..mit die hat er auch noch gute unterstüzung..mag siin kampfgeist.. gester aber eher 4
die: super transfer..het übersicht im mitelfeld..gueti ideee..total teamplayer..vlt. au mol selbst abdrugge anstatt alles duretripple :-)..gfallt mir sehr guet..und er frisst dräck und spurtet total! 5.5
stocker: valentins tag!was will me meh sage..ich lieb sin spielstyle..6
streller: der führer des teams..suber gspielt..het aber ziehmlig myeh mitem wätter ka hets mich dunkt..nicht sehr uffällig gsy..dsituation aber immer im griff ka au wenns stress gäh het.. 5
salah: das isch nid sis wätter gsy..do het sini gschwindigkeit nid viel brocht uf dem terain..ich bersöndlig hetti do ufe diaz gsetzt..zwenig vo ihm gseh um zbewärte..
zoua: zu kurz
elneny: zu kurz
mürat: als trainer het er sich bewiise..er het was ufem kaste..vo dme her bi mir het er die chance gnutzt..als trainer note 5
uswärts no mol en 0:2 sieg :-) würd mir jeder zyt so nes wätter atue fyyre fcb..letscht joohr isch es im februar no chelter gsy..also isch gester scho fasch en hitz gsy :-)
so viil mol vo mir