Fasnacht 2013  „Zu mir oder zu dir“

Der Rest...
Laufi
Erfahrener Benutzer

Fasnacht 2013 „Zu mir oder zu dir“

Beitrag von Laufi »

Nachdem im Comité der Bock passiert isch, isch halt jetzt scho s'Sujet für d'Fasnacht'13 bekannt :o
Das Fasnachts-Comité hat der Basler Bevölkerung offenbar ein ungewolltes Weihnachtsgeschenk gemacht. Am späten Nächmittag des 25 Dezember erschien auf der Facebook-Seite ein Link zur Webseite des Basler Fasnachts-Comités, wo die neue “Blaggedde 2013″ abgebildet und auch das Fasnachtsmotto zu entnehmen ist. Diese Nachricht verbreitete sich auf dem Sozialnetz in Windeseile und die Kommentare überschlugen sich.
Möglicherweise wollte man nicht auf die offizielle Blaggedde-Vernissage vom Freitag, 28. Dezember im “Volggshuus” warten, eher warscheinlich jedoch, irgend jemand hat irgendwo irgend einen falschen Knopf gedrückt…

Hier die Fakten: Plakette 2013
Der Gestalter der Plakette 2013 heisst Kurt Walter.
Der 62-jährige freischaffende Künstler und Drummeli-Raamespiiler hat 14 Künstlerinnen und 49 Künstler ausgestochen und damit den Plaketten-Wettbewerb bereits zum dritten Mal gewonnen; nach 2000 und 2005. Insgesamt gingen 102 Entwürfe ein.
Kurt Walters Plakette zeigt zwei Fasnachtsfiguren: eine junge alte Tante aus Basel mit Stäggeladäärne und einen Baselbieter Chienbäse-Träger aus dem Stedtli, der die Stadtbaslerin umgarnt. „Zu mir oder zu dir“, das ist hier die Frage. „Zu mir oder zu dir“: so lautet auch das Motto der Fasnacht 2013. Es greift also ein äusserst aktuelles Thema auf: die heisse Diskussion um die Fusion der beiden Halbkantone.
Zu heissen Diskussionen wird sicherlich die zu frühe Veröffentlichung führen.
http://bazonline.ch/basel/stadt/Blagged ... y/23797912
Der Dateianhang topelement.jpg existiert nicht mehr.
PS ich freu mi trotzdem riesig uff d'Fasnacht :D
Dateianhänge
topelement.jpg
Alles für BS

k@rli o.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von k@rli o. »

zu früh gekommen... passt doch irgendwie zum Sujet!
AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA

RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON

Brausebad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brausebad »

Ich muess emol ins Archiv go luege. Aber weiss nid ob sich dr Siibedupf scho aimol uff dr Blaggedde verewigd het... Gaaaanz gmischdi Gfiihl. Blaggedde sälber find ich glunge, Sujet isch aggduell (wie syt 180 Joor und no die näggschde 180 Joor). Und die näggschd Fasnacht wird ko, egal wie d'Vorusssetzige sind. :o
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988

Idefix
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Idefix »

jawohl d'Plaggedde passt hervorragend zum neue koschtüm ;)

wenn gits mol eini mit Sujet FCB :D
[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]

[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]

Wurschtsalat
Benutzer

Beitrag von Wurschtsalat »

Schnäll e Froog an alli Fasnächtler:
Wo löhnd dir euri Zeedel drucke?
Bernhard Heusler hat geschrieben:Vermehret euch!
Ich stand neben Pipi, blickte hinaus und sagte zu ihm: ‹Sieht das nicht wunderschön aus?› Er war zuerst ruhig, dann schaute ich ihn an und er sagte nur: ‹Ich hasse es. Ich hasse Zürich und alles was damit zu tun hat.› Er lief weg, fügte an, dass er Basel liebt, und war verschwunden.

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

Idefix hat geschrieben:jawohl d'Plaggedde passt hervorragend zum neue koschtüm ;)

wenn gits mol eini mit Sujet FCB :D
S'wär wirklich mol Zyt defür! S'einzigschte was e Bezug zum FCB kah het, isch die gsi..."de Schuss isch duss" uss'em '01!
[ATTACH]16519[/ATTACH]

@Brausebad: gohsch Du au uff d'Comité-Siite go luege, oder hesch du e andere Link? http://www.fasnachts-comite.ch/de/plake ... engalerie/
Dateianhänge
2001.jpg
Alles für BS

Idefix
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Idefix »

jähwohl... zu Dir oder zu mir ... oder wie man sonst noch sagen könnte....
sechs Wörter die der Mann am liebsten hört...

"ich kann nicht bei Dir übernachten"

am 18 gots looos ! Aber zerscht no Mimösli Time... diesjohr mit Anna Rossinelli als Stargast...

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

trotz em leak hyt e gueti verastaltig gsi, ändlig mol nym so s monotone wie unter em von rohr, guets duett vom kinschtler und em sarasin und e spannendi bilderserie wiä d plagette überhaupt entstoht.
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe

54, 74, 90 - 2014!

Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!

Shamrock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shamrock »

Idefix hat geschrieben:jähwohl... zu Dir oder zu mir ... oder wie man sonst noch sagen könnte....
sechs Wörter die der Mann am liebsten hört...

"ich kann nicht bei Dir übernachten"

am 18 gots looos ! Aber zerscht no Mimösli Time... diesjohr mit Anna Rossinelli als Stargast...
Na die Anna könnte aber schon eventuell eine Übernachtungsmöglichkeit benötigen, nachdem es im HausEingang in ihrem Mietshaus gebrannt hat. Im Moment scheinen die Wohnungen unbewohnbar zu sei. Brandursache scheint noch ungeklärt, sie und andere Bewohner erlitten nebst dem Schrecken auch eine leichte Rauchvergiftung. Aber es sei schlussendlich glimpflich ausgegangen, schreibt sie
Der Übergang vom Etwas zum Nichts heißt Nüx.

Superfreak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Superfreak »

kennt öbber es atelier wo me fasnachts koschtüm und larvene ka kaufe? merci für feedback
BASILEA X SEMPRE

Shamrock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shamrock »

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

Die nächste Basler Fasnacht beginnt mit dem Morgestraich am 18. Februar 2013.
Das sind noch:
30 Tage,
12 Stunden,
49 Minuten und
59 Sekunden

...d'Vorfreud wachst täglich ab jetzt :D
Alles für BS

Shamrock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shamrock »

Heute noch bis 14:00 Uhr Flohmarkt im Stadttheater (so von wegen Goschdyym)

Shamrock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shamrock »

Lazt http://www.fasnacht.ch wurde heute morgen am Eröffnungstag des Charivari deren Webseite gehackt. Zur Zeit läuft eine rudimentäre Webversion. Schon komisch, zuerstdie Seite vom Comité und nun diese

Dave
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dave »

Der Dateianhang blaggedde2013.jpg existiert nicht mehr.
Dateianhänge
blaggedde2013.jpg
[CENTER]
ALTE SÄCKE BASEL
[/CENTER]

Idefix
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Idefix »

dia gmolte plagette nerve mi langsam... zerscht no silber, jetzt fot me au no ah bronze z'bemole...

Laufi
Erfahrener Benutzer

Marschprobe mit unerwünschten "Gästen"

Beitrag von Laufi »

Idefix hat geschrieben:dia gmolte plagette nerve mi langsam... zerscht no silber, jetzt fot me au no ah bronze z'bemole...
Kupfer Idefix, Kupfer ;) !! Ich bzw. mir hän uns geschtern an de Marschprob an öbis ganz anderem g'närvt kah! Es isch jo scho sit 2-3 Joor müehsam mit de Bässlerguet-Gäscht aber was geschtern abg'lofe isch, isch eifach underschti :mad:

Mir mache scho sit Joore an de Lange Erle-Grillstell bim Otterbach Zoll unseri grossi Pause mit Ässe, Trinke, zäme mit unserne Gäscht (meischtens Familymitglieder)!
Unseri Hälfer wo uffbaut hän, sin ahpöblet ("was Du wolle doh!?") und beschumpfe worde, weil sie nüd vom ässe und trinke abgeh hän! Wo mir koh sin und e Ständeli g'spielt hän, sin eifach 3-4 vo däm Dräckspagg (sorry, git kei anders Wort defür!) zu unserne Zueschauer g'stande, bim Suppefasse mit ahg'stande, Handtäschli usspioniert u.s.w :mad: unglaublich!!!
Zum Glück hän mir Cops bi uns, wo däm Spuck e End g'macht hän und unseri Kollege (ins) Heim begleitet hän!

Fazit: ich bi nid extrem rächts, aber wer das live mitverfolgt hät, der kah doch die Sorte vo Asylante nüm beschütze welle!?? Die scheisse uff uns, mir sin Opfer und naivi Bonze in dene ihre Auge!
Aber was ich unbedingt au no sage will; es het au 2 älteri Asylante geh, wo wirklich nur wäge de Musik koh sin, g'lacht und klatscht hän (und vorallem nid uff d'Handtäschli g'starrt hän)! Die sin aber uff Abstand bliebe, wie's jede ahständige Mensch uff de Wält g'lernt het! ...die dien mir mega Leid, weil so (ahständigi) Mensche mien gege alli Widrigkeite kämpfe!
Alles für BS

Hennes&Mauritz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hennes&Mauritz »

Laufi hat geschrieben: "was Du wolle doh!?"
genau Laufi, das frogi mi bi dir schon sit Ewigkeite !!!!

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

Hennes&Mauritz hat geschrieben:genau Laufi, das frogi mi bi dir schon sit Ewigkeite !!!!
Ah, Du bisch also ein vo dene gsi geschtern! I hoff bisch guet Heime broocht worde :p
Alles für BS

Idefix
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Idefix »

Hennes&Mauritz hat geschrieben:genau Laufi, das frogi mi bi dir schon sit Ewigkeite !!!!
oh mann aifach mol fressi halte und nid immer uf lüt disse, das got mr genau so ufe sack Hennes, dumme spruch wo vor allem in däm thread nix z sueche het :mad:

back to topic :

ih ha dr jo gsait wo de ahne muesch denn passiert das nid ... :D nai spass ufs velo, das isch def. unterschti !
isch genau s'gliche pack wo de an dr fasnacht orange und alles mögliche quer durch d'lüt knallt...

DerEdleRitter
Benutzer

Beitrag von DerEdleRitter »

Idefix hat geschrieben: ih ha dr jo gsait wo de ahne muesch denn passiert das nid ... :D nai spass ufs velo, das isch def. unterschti !
isch genau s'gliche pack wo de an dr fasnacht orange und alles mögliche quer durch d'lüt knallt...
do seh ich nur ei mol eine wo e orange (odr was au immer) zrugg balleret.. denn gön mr ab em waage. für öppis sin jo all die 10kg-sägg do...

Idefix
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Idefix »

DerEdleRitter hat geschrieben:do seh ich nur ei mol eine wo e orange (odr was au immer) zrugg balleret.. denn gön mr ab em waage. für öppis sin jo all die 10kg-sägg do...
ih gseh das mit dr Gugge immer widr, 1x bini usgraschtet und bi scho uffem wäg zunem gsy, denn het mi d'gugge zrugg gholt... ich weiss, mir sötte uns jo aständig benäh .........

Laufi
Erfahrener Benutzer

Vorfasnachts-Stadionführung im St. Jakob-Park am 11. Februar 2013

Beitrag von Laufi »

I nimm ah die meischte aktive Fasnächtler sin irgendwo sälber unterwägs, aber für begeischterti Fasnachtsgänger isch's sicher e tolli Alternative/Ergänzig zu de viele Fasnachtsverahstaltige im BL!
Eine Woche vor dem „Morgestraich“ findet im St. Jakob-Park eine öffentliche Stadionführung der ganz besonderen Art statt. Was verbindet das Stadion und insbesondere den FC Basel 1893 mit der Basler Fasnacht? Franz Baur, Stadionführer und Fussball-Radioreporter, nimmt Sie auf einen fasnächtlichen Rundgang durch den St. Jakob-Park mit.

Erleben Sie einen Auszug aus den „drey scheenschte Dääg“ im grössten Stadion der Schweiz und treffen Sie an ausgewählten Orten auf den Schnitzelbangg Tam Tam, die Fasnachtsclique Basler Mittwoch-Gesellschaft (BMG), die Guggemusig Krach-Schnygge, die Pfeifferin Annika Julliard sowie den aktuellen und dreifachen Trommelkönig Stefan Freiermuth.
http://www.fcb.ch/news/show/byItemID/de ... 458/26/7/7

http://www.baselunited.ch/index.asp?inc ... .asp&ID=70

@Idefix: das mit em zruggwärfe isch wirklig e Sauerei! Nid ganz so schlimm, jedoch mind. so müehsam sin die ganze (ussländische) Grossfamilie, wo mit riese Säck gierig alles zämesammlet! Sie mache nid emol Platz wen e Gugge ahz'marschiere kunnt, so im Gratis-Wahn sin seh :mad:
Und schlimmschte: s'glaine koschtümierte Kind, wo d'Familie wirklich d'Fasnacht läbt, bliebt leer uss (han ich mit eigene Auge scho g'seh, wie sie eifach wägg'schobe und über de Huufe g'rennt wärde...nur demit de Özgür, d'Aysche und de Ylderim e Joor lang gratis-Süessigkeite hän! So was macht mi hässig, egal ob ich den als Rächte gilt oder nid, denn es isch e Tatsach!)
Alles für BS

DerEdleRitter
Benutzer

Laufi hat geschrieben: @Idefix: das mit em zruggwärfe isch wirklig e Sauerei! Nid ganz so schlimm, jedoch mind. so müehsam sin die ganze (ussländische) Grossfamilie, wo mit riese Säck gierig alles zämesammlet! Sie mache nid emol Platz wen e Gugge ahz'marschiere kunnt, so im Gratis-Wahn sin seh :mad:
Und schlimmschte: s'glaine koschtümierte Kind, wo d'Familie wirklich d'Fasnacht läbt, bliebt leer uss (han ich mit eigene Auge scho g'seh, wie sie eifach wägg'schobe und über de Huufe g'rennt wärde...nur demit de Özgür, d'Aysche und de Ylderim e Joor lang gratis-Süessigkeite hän! So was macht mi hässig, egal ob ich den als Rächte gilt oder nid, denn es isch e Tatsach!)
Guet, do cha meh nidemol so schuladisiere.. es isch z.T. allgemein so dass si kei platz mache, bzw. sich wie gierig uf d'dääfi und co. stürze. zu allem aahne händ enorm vill lüüt null respekt - sigs, wenn du no am "due" bisch und d'larve dämentsprächend uff em öpfel hesch ("waggis, lueg ich ha e plaggedde, gib mr was!!") odr au wenn du am pause bisch und dämentsprächend dir e bierli gnähmigshc, ohni larve ("chum, hesch grad nix z'due.. chashc mr sicher schnell was abe gäh!?")

...abr alles in allem muess me sage, die positive erläbnis überwiege halt trotzdem no - und wäge dem möcht ich d'basler fasnacht sichr nid misse! ;)

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

DerEdleRitter hat geschrieben:...abr alles in allem muess me sage, die positive erläbnis überwiege halt trotzdem no - und wäge dem möcht ich d'basler fasnacht sichr nid misse! ;)
So isch'es [blind unterschreib!]!! :D
Alles für BS

DerEdleRitter
Benutzer

no 21 dääg.. und denn isch (um die zyt) die erschti mälhsuppä und dr erschti waggis bereits vrnichtet :)

Larry
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Larry »

erläbnisbricht vo de vorfasnachts-verastaltige?

Brummler-1952
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brummler-1952 »

Larry hat geschrieben:erläbnisbricht vo de vorfasnachts-verastaltige?
Sinn am letschte Fryttig im Fasnachtskiechli gsi. Ich sag numme eins: s' Maximum was Almi und Salvi wieder uff d' Bai gstellt hänn. Praktisch zwei Stund fascht verschtiggt vor Lache. Aber au d' Solonummere vom Salvi, wo är dr Blindi spielt isch digg gsi, die isch richtig ans Härz gange. Au dr Sandmoler isch absolut Wältklass gsi.
Hütt zobe isch Drummeli gnaisse und loose aagseit, do cha me sich au freue druff. Am Fryttig isch (für mi/uns) dr Abschluss vo dr Vorfasnacht - drno gohts denn bald richtig los . . . !
VORWÄRTS - IMMER VORWÄRTS !!

Idefix
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Idefix »

Einzig Vorfasnachtsveranschtaltig wo ich gang isch s'Mimösli, au das Johr e Hammer Johrgang ! Vor allem Polizei vs Baudepp Nummre isch dr Oberkracher und me spricht ussem Härze vom Volk.

Am Samschtig gots jo scho los mit dr Ländler Fasnachte, Laufi? mol zämme welle go umeschliche? Samschtig Obe, bini glaub z Rynach. Susch muesi mi no informiere wie wo wenn.

Danach no e Wuche und denn heissts au für uns Städter , aschnalle und Gas gäh. :cool:

ps... wo gits d beschte mählsuppene ? :)

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

Scheen g'schriebe...für das es Düütschi sin :p
http://www.spiegel.de/reise/europa/schw ... 80087.html

Die bescht Mählsuppe weiss i nid, aber die beschte Zwiebleweihe gits (man höre und staune)...bim Märktplatz im La Fonda im https://plus.google.com/112652602107938 ... l=ch&hl=de superfein, probierets uss und falls öbber zuestimme kah, kah meh's jo mol poschte!!!

@Idefix: ha Dir no e PN g'schickt
Alles für BS

Antworten