SubComandante hat geschrieben:Ich wohne sogar an der besagten Strasse und darf Dir gerne sagen, dass es dort sicher ist. Wenn Du absolute Sicherheit vor anderen willst, darfst Du gerne an der ersten Mars-Mission mitmachen. Ist halt nur ein One-Way-Ticket, aber eine Win-Win-Situation.
Es isch au mir klar, dass es die absoluti Sicherheit niene git. Und überhaupt isch das relativ.
Aber trotzdäm bin ich dr Meinig, dass jedi beläschtigti / vergwaltigti Frau eini z'viel isch. Genauso gilt das, für die Mensche, wo wäge 20 Stutz oder eme Handy spitalryff prüglet wärde vo irgendso Dräggsegg.
Aber wenn me no nie sälber betroffe gsi isch, cha me halt guet schwätze !
Und nei, ich bi Gott sei Dangg no nie persönlig betroffe gsi. Leider aber scho öpper uss mym sehr änge Umfäld. Drum glaub ich z' wüsse, vo was ich schwätz bzw. schryb.
Es git e Rächt uff e gwüssi Sicherheit - höcheri Gwalt ussgschlosse. Und das ohni, dass me One-Way uff e Mars muess.
Und no öbbis: Wenn mir ein wäge mym Handy d' Frässi verhaut, oder hinder my Frau goht, drno isch das kei höcheri Gwalt, sondern dä wo das macht schlicht und eifach e *******