Laufi hat geschrieben:Di Text het so guet ahg'fange, aber am Schluss alles an de Pyro's uffz'hänge isch wohl doch e bitz zu eifach, sorry!
PS am Sam. het nid eine (d'Medie,d'Fans,d'Cops und Club-Verantwortlichi) öbbis wäge Pyros bemängelt, kritisiert oder erwähnt und doch het's nid klappt...denn kah's Hauptproblem in mine Auge nüd oder wenig mit Pyros z'due ha)
Wie ka me numme so naiv si!
Notürlich isch's nid
nur um Pyro gange am Samstig und notürlich gohts in dere Debatte nid
numme um Pyro. Aber Pyro isch DAS Symbol für dä Konflikt worde. Pyro isch DÄ Punkt, in däm keinerlei gegesytigs Entgegekomme mehr möglich isch. Pyro stoht symbolisch für d Freiheit vo dr Kurve. Pyro stoht uf dr andere Site symbolisch für Gwalt und dr Unwille, sich an rächtsstaatlichi Regle z halte. Gseh's i, es dreiht sich Alles um Pyro!
Btw., bezüglich Samstig isch mini Meinig witer obe:
"Ich möchte dem Harten Kern ja nichts unterstellen, aber ich zweifle ganz erheblich an der zur Schau getragenen Solidarität mit Privatfahrern und Auswärtigen. Es geht bei der Sache vielmehr ums Prinzip! Hätte sich auch eine Mehrheit gegen die Auswärtsfahrt entschieden, wenn die Punkte "keine Vermummung" und "keine Pyro" nicht explizit im Polizei-Kommuniqué erwähnt gewesen wären?
Ich glaube nicht..."