Also, was geschter gsi isch, goht so gar nit. Ich find kei logischi Antwort ufd Frog warum mir so lang ufghalte worde sin, resp. e Personekontrolle stattgfunde het. Absolute Skandal us minere Sicht, bi steihässig, dä Match wäge NÜT verpasst z'ha!
Wie friidlich die Situation anerkennt worde isch, find ich üsserscht positiv, so wie alli Fans uf dr Brugg reagiert hän, hän mir Gegeargumänt. S'het jo bekanntlig ume Bhf. Altstette scho s'eint oder ander mol gschäpperet, drum dörf me nit erstuunt sii, dass d'Schuggerei e anderi Taktik fahrt. Wobii geschter definitiv s'Gspüür für d'Situation gfehlt het.
Für mi isch klar, dass ich mi jetzt nit los lo iischüchtere. Ich gang au negschtmol wider uf Züri. Aber ich wird mi zum erschte Mol nit dr Kurve aschliesse, sondern gepflegt uf eigeni Fuscht mit paar Kollege uf Züri go und dr Match vermuetlich im Geschtesektor go luege. Ich dänk, dass mir gschlosse areise, isch für d'Schuggerz bishär e Vorteil gsi, wenn sie denn aber dr Mob abstrofe, goht halt jede wiener wot. Das wird chaotisch für sie.
Ich weiss nit was überwiegt, mi Ärger über geschter oder d'Vorfreud ufs negschte Mol