Fasnacht 2012 «s glemmt»

Der Rest...
Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

In Nordkorea, do wisse d'Lyt no, was sich gheert,
wenn dr Chef dr Löffel ab git, denn wird ghyylt wie gsteert.
Wo'n i das s'erscht Mool gseh ha, han i gmaint, die wo sich so gebäärde,
es sige YB-Fans am briele – will sie halt wieder nit Maischter wärde.

Dr Shakiri – FC Basel's Bescht
het en bestande, dr Bayern Fitnesstescht
Sie hänn gluegt und das e volli Stund
Ob är uf dr Ersatzbank mit de Fiess an Bode kunnt.

Wo dr Shaqiri näb em Streller stoot
sait dr Glai uff d Froog wie s goot
s rägnet uff e Grind, das kasch jo see
dr Streller maint bi mir ischs Schnee

Jetz isch ai Dääge wider do
Dr ander mecht schynts au bald ko
Medizinisch gseh miecht das scho Sinn
Will s jo aihirnigi Zwilling sinn

Lutt Maya-Kaländer ischs eso
im Dezämber sell d Wält under go
gänn Constantin und Blatter kai Rueh
mache mer s Wallis scho friehner zueh

Kawa
Erfahrener Benutzer

Raucher füllen die Baizen

Beitrag von Kawa »

Die Basler Fasnacht ist ein Paradies für Nachtschwärmer. Die Baizen sind meist rappelvoll – vor allem jene, in denen geraucht werden darf.

Was auffiel: Um 22 Uhr kaum Fasnächtler vor oder in der Schlüsselzunft. Ebenso im Hotel Basel. In der Hasenburg konnte man problemlos stehen, ohne dass einer einem die ganze Zeit ans Bierglas stiess. Wichtig in diesem Zusammenhang ist, dass dies Nichtraucherbeizen sind. Dort, wo geraucht werden kann, wars rappelvoll.

http://bazonline.ch/basel/die-basler-fa ... ier_id=559

Tof Le Junk
Erfahrener Benutzer

Zu Tisch in Basel

Beitrag von Tof Le Junk »

Aus aktuellem Anlass :

Die Doku-Reihe "Zu Tisch in..." hat letztes Jahr einen Halt in Basel gemacht.

http://videos.arte.tv/de/videos/zu_tisc ... 18070.html

Ludwig van
Neuer Benutzer

Beitrag von Ludwig van »

in welne chlique-chäller/baize etc het me gueti chance, mehr als ei schnitzelbangg z ghöre? i bi diesbezüglich chli vom päch verfolgt. zytrum: hüt obe zwüsche 20 und 23.00

Shamrock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shamrock »

Ludwig van hat geschrieben:in welne chlique-chäller/baize etc het me gueti chance, mehr als ei schnitzelbangg z ghöre? i bi diesbezüglich chli vom päch verfolgt. zytrum: hüt obe zwüsche 20 und 23.00
Rheinfelderhof, hinten im kleinen Saal, da kann man glaubs rein ohne das Menü nehmen zu müssen und Schnitzelbängge gibt es en masse. Die Sicht ist halt nicht optimal
Der Übergang vom Etwas zum Nichts heißt Nüx.

Shamrock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shamrock »

Christian Constantin war heute zu Gast bei der Clique die ihn als Sujet ausgespielt hat

Kommt heute im 7vor 7

Constantin am Cortège
Der FC Sion Chef an der Fasnacht: Die Sans-Gêne Clique hat den Fussball-Rebellen Constantin eingeladen.
Der Übergang vom Etwas zum Nichts heißt Nüx.

AJBS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von AJBS »

hyt um 18.10 Uhr (!) übrigens dr Queerschnitt uf SF

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

AJBS hat geschrieben:hyt um 18.10 Uhr (!) übrigens dr Queerschnitt uf SF
Super... Natürlich verpasst. Widerholig isch morn Sunntig 05.30 - interessant z gseh was für e Stellewärt d Fasnacht fürs SF no z ha schint

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

querschnitt dauert 1h und ist ziemlich beschissen in diesem jahr. pfui SF, ihr idioten.

kann man auch im internet anschauen.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

die meischte schnitzelbängg händ abr au alli öppe die gliche 4-5 sujets ka. nachem dritte weisch genau was kunnt und y ha mr e grossteil vo de telebasel schnitzelbängg gäh.

sarkozy/merkel/euro, sexbox, blocher/baz/somm, maya kaländer, und irgendwie no dr fcb dry näh

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

cantona hat geschrieben:sarkozy/merkel/euro, sexbox, blocher/baz/somm, maya kaländer, und irgendwie no dr fcb dry näh
coop fleisch wo vo sälber an d kasse lauft nid vergässe

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Master hat geschrieben:querschnitt dauert 1h und ist ziemlich beschissen in diesem jahr. pfui SF, ihr idioten.

kann man auch im internet anschauen.
Der vom SFDRS. Fand ich nicht mal so schlecht. Er war einfach nur zu kurz. An den Bildern vom Gässle kann man sich nicht sattsehen. (wenn man mit der Fasnacht was am Hut hat)

Grossartig, der Tambourenchef des schwedischen Armeespiels. " Die Basler Art zu trommeln ist die hochentwickelste der Welt". Der Mann muss es wissen. ;)
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

DrQuerschnitt muess vor allem bi de Bängg Themene berücksichtige, wo au dr Appezäller verschtoht...do bliibe denn halt nur no 4-5 Themene zum Zeige.
Ich ha vieli live gseh an dr Fasnacht und es sind wirkligg nit all zu viel Themene gsi, wos wirkligg gueti Värsli gäh het.

Ich ha dr Querschnitt überraschend guet gfunde für SF.

Bilder vom Gässle isch eifach öpis vom Schönschte und ich schliess mi em Vorredner ah: Meh kah sich nit satt luege.

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Drfir isch dr Querschnitt vo Telebasel e Verbräche gääge d'Menschligkait gsi.

Lägg! So mies! :mad:

2 Stund abwäggsligswyys e plapperndi und bleed kicherndi Schluchteschyssere, d'Staine (nyt gääge d'Glygge, aber in epischer Längi) und dr botanisch Garte. Schlächter ka me e Querschnitt nid mache.

Unterschti! :mad: :mad:
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

So, ich bi au wieder uss de Fasnachtswelt zrugg in de Wirklichkeit :) ! Isch e Hammer Fasnacht gsi, wo alles passt het! S'Wetter isch eifach nur genial gsi! Und ich ha zudem no usseg'funde, dass 5 Std. schloof in dene 3 Dääg vollkomme ussreichend sin :D
Das mit em Querschnitt han ich au scho vo e paar Kollege g'hört kah, muess in dem Fall wirklig enttüschend gsi si :o
Alles für BS

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von l'antimilan »

Laufi hat geschrieben: Und ich ha zudem no usseg'funde, dass 5 Std. schloof in dene 3 Dääg vollkomme ussreichend sin :D
warmduscher.... :-))
gobbo

meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Mätzli hat geschrieben:Drfir isch dr Querschnitt vo Telebasel e Verbräche gääge d'Menschligkait gsi.

2 Stund abwäggsligswyys e plapperndi und bleed kicherndi Schluchteschyssere, d'Staine (nyt gääge d'Glygge, aber in epischer Längi) und dr botanisch Garte. Schlächter ka me e Querschnitt nid mache.

Absolut word... die Ösistudentefutze het mi so öpis vo aggro gmacht... ha s Gfühl gha ich luegs Ferie Homevideo vo dere... der Botanisch garde het mi denn drzue bewoge dass ich gar nümm dri zappt ha.

Öpis vom schlechtischte woni je gseh ha!

eulenspiegel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eulenspiegel »

Mätzli hat geschrieben:Drfir isch dr Querschnitt vo Telebasel e Verbräche gääge d'Menschligkait gsi.

E richtig dummi Sau, e Mischtstück! Jede Satz het si miteme kichere müesse beände. ABSOLUT UNTERSCHTI!

Und dä Bachelsänder zeigt dä Scheiss au no!

Laufi
Erfahrener Benutzer

Letschte Bummelsunntig 2012

Beitrag von Laufi »

Guuete Morge ;) so, hüt no de Bummel, denn hän mir's wieder mol g'schafft :D !!!
I wünsch allne Bummelnde ganz e scheene Daag (obwohl's söll schiffe hüt :( ), g'niesset's!!!
Alles für BS

Wurschtsalat
Benutzer

Beitrag von Wurschtsalat »

Schnäll e Froog an alli Fasnächtler:
Wo löhnd dir euri Zeedel drucke?
Bernhard Heusler hat geschrieben:Vermehret euch!
Ich stand neben Pipi, blickte hinaus und sagte zu ihm: ‹Sieht das nicht wunderschön aus?› Er war zuerst ruhig, dann schaute ich ihn an und er sagte nur: ‹Ich hasse es. Ich hasse Zürich und alles was damit zu tun hat.› Er lief weg, fügte an, dass er Basel liebt, und war verschwunden.

Antworten