Fasnacht 2012 «s glemmt»
In Nordkorea, do wisse d'Lyt no, was sich gheert,
wenn dr Chef dr Löffel ab git, denn wird ghyylt wie gsteert.
Wo'n i das s'erscht Mool gseh ha, han i gmaint, die wo sich so gebäärde,
es sige YB-Fans am briele – will sie halt wieder nit Maischter wärde.
Dr Shakiri – FC Basel's Bescht
het en bestande, dr Bayern Fitnesstescht
Sie hänn gluegt und das e volli Stund
Ob är uf dr Ersatzbank mit de Fiess an Bode kunnt.
Wo dr Shaqiri näb em Streller stoot
sait dr Glai uff d Froog wie s goot
s rägnet uff e Grind, das kasch jo see
dr Streller maint bi mir ischs Schnee
Jetz isch ai Dääge wider do
Dr ander mecht schynts au bald ko
Medizinisch gseh miecht das scho Sinn
Will s jo aihirnigi Zwilling sinn
Lutt Maya-Kaländer ischs eso
im Dezämber sell d Wält under go
gänn Constantin und Blatter kai Rueh
mache mer s Wallis scho friehner zueh
wenn dr Chef dr Löffel ab git, denn wird ghyylt wie gsteert.
Wo'n i das s'erscht Mool gseh ha, han i gmaint, die wo sich so gebäärde,
es sige YB-Fans am briele – will sie halt wieder nit Maischter wärde.
Dr Shakiri – FC Basel's Bescht
het en bestande, dr Bayern Fitnesstescht
Sie hänn gluegt und das e volli Stund
Ob är uf dr Ersatzbank mit de Fiess an Bode kunnt.
Wo dr Shaqiri näb em Streller stoot
sait dr Glai uff d Froog wie s goot
s rägnet uff e Grind, das kasch jo see
dr Streller maint bi mir ischs Schnee
Jetz isch ai Dääge wider do
Dr ander mecht schynts au bald ko
Medizinisch gseh miecht das scho Sinn
Will s jo aihirnigi Zwilling sinn
Lutt Maya-Kaländer ischs eso
im Dezämber sell d Wält under go
gänn Constantin und Blatter kai Rueh
mache mer s Wallis scho friehner zueh
Raucher füllen die Baizen
Die Basler Fasnacht ist ein Paradies für Nachtschwärmer. Die Baizen sind meist rappelvoll – vor allem jene, in denen geraucht werden darf.
Was auffiel: Um 22 Uhr kaum Fasnächtler vor oder in der Schlüsselzunft. Ebenso im Hotel Basel. In der Hasenburg konnte man problemlos stehen, ohne dass einer einem die ganze Zeit ans Bierglas stiess. Wichtig in diesem Zusammenhang ist, dass dies Nichtraucherbeizen sind. Dort, wo geraucht werden kann, wars rappelvoll.
http://bazonline.ch/basel/die-basler-fa ... ier_id=559
Was auffiel: Um 22 Uhr kaum Fasnächtler vor oder in der Schlüsselzunft. Ebenso im Hotel Basel. In der Hasenburg konnte man problemlos stehen, ohne dass einer einem die ganze Zeit ans Bierglas stiess. Wichtig in diesem Zusammenhang ist, dass dies Nichtraucherbeizen sind. Dort, wo geraucht werden kann, wars rappelvoll.
http://bazonline.ch/basel/die-basler-fa ... ier_id=559
-
- Erfahrener Benutzer
Zu Tisch in Basel
Aus aktuellem Anlass :
Die Doku-Reihe "Zu Tisch in..." hat letztes Jahr einen Halt in Basel gemacht.
http://videos.arte.tv/de/videos/zu_tisc ... 18070.html
Die Doku-Reihe "Zu Tisch in..." hat letztes Jahr einen Halt in Basel gemacht.
http://videos.arte.tv/de/videos/zu_tisc ... 18070.html
-
- Neuer Benutzer
Rheinfelderhof, hinten im kleinen Saal, da kann man glaubs rein ohne das Menü nehmen zu müssen und Schnitzelbängge gibt es en masse. Die Sicht ist halt nicht optimalLudwig van hat geschrieben:in welne chlique-chäller/baize etc het me gueti chance, mehr als ei schnitzelbangg z ghöre? i bi diesbezüglich chli vom päch verfolgt. zytrum: hüt obe zwüsche 20 und 23.00
Der Übergang vom Etwas zum Nichts heißt Nüx.
Der vom SFDRS. Fand ich nicht mal so schlecht. Er war einfach nur zu kurz. An den Bildern vom Gässle kann man sich nicht sattsehen. (wenn man mit der Fasnacht was am Hut hat)Master hat geschrieben:querschnitt dauert 1h und ist ziemlich beschissen in diesem jahr. pfui SF, ihr idioten.
kann man auch im internet anschauen.
Grossartig, der Tambourenchef des schwedischen Armeespiels. " Die Basler Art zu trommeln ist die hochentwickelste der Welt". Der Mann muss es wissen.

---------------------------
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
- Käppelijoch
- Erfahrener Benutzer
DrQuerschnitt muess vor allem bi de Bängg Themene berücksichtige, wo au dr Appezäller verschtoht...do bliibe denn halt nur no 4-5 Themene zum Zeige.
Ich ha vieli live gseh an dr Fasnacht und es sind wirkligg nit all zu viel Themene gsi, wos wirkligg gueti Värsli gäh het.
Ich ha dr Querschnitt überraschend guet gfunde für SF.
Bilder vom Gässle isch eifach öpis vom Schönschte und ich schliess mi em Vorredner ah: Meh kah sich nit satt luege.
Ich ha vieli live gseh an dr Fasnacht und es sind wirkligg nit all zu viel Themene gsi, wos wirkligg gueti Värsli gäh het.
Ich ha dr Querschnitt überraschend guet gfunde für SF.
Bilder vom Gässle isch eifach öpis vom Schönschte und ich schliess mi em Vorredner ah: Meh kah sich nit satt luege.
Drfir isch dr Querschnitt vo Telebasel e Verbräche gääge d'Menschligkait gsi.
Lägg! So mies!
2 Stund abwäggsligswyys e plapperndi und bleed kicherndi Schluchteschyssere, d'Staine (nyt gääge d'Glygge, aber in epischer Längi) und dr botanisch Garte. Schlächter ka me e Querschnitt nid mache.
Unterschti!

Lägg! So mies!

2 Stund abwäggsligswyys e plapperndi und bleed kicherndi Schluchteschyssere, d'Staine (nyt gääge d'Glygge, aber in epischer Längi) und dr botanisch Garte. Schlächter ka me e Querschnitt nid mache.
Unterschti!

---------------------------
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
So, ich bi au wieder uss de Fasnachtswelt zrugg in de Wirklichkeit
! Isch e Hammer Fasnacht gsi, wo alles passt het! S'Wetter isch eifach nur genial gsi! Und ich ha zudem no usseg'funde, dass 5 Std. schloof in dene 3 Dääg vollkomme ussreichend sin
Das mit em Querschnitt han ich au scho vo e paar Kollege g'hört kah, muess in dem Fall wirklig enttüschend gsi si

Das mit em Querschnitt han ich au scho vo e paar Kollege g'hört kah, muess in dem Fall wirklig enttüschend gsi si

Alles für BS
-
- Erfahrener Benutzer
Absolut word... die Ösistudentefutze het mi so öpis vo aggro gmacht... ha s Gfühl gha ich luegs Ferie Homevideo vo dere... der Botanisch garde het mi denn drzue bewoge dass ich gar nümm dri zappt ha.Mätzli hat geschrieben:Drfir isch dr Querschnitt vo Telebasel e Verbräche gääge d'Menschligkait gsi.
Lägg! So mies!
Unterschti!![]()
Öpis vom schlechtischte woni je gseh ha!
-
- Erfahrener Benutzer
E richtig dummi Sau, e Mischtstück! Jede Satz het si miteme kichere müesse beände. ABSOLUT UNTERSCHTI!Mätzli hat geschrieben:Drfir isch dr Querschnitt vo Telebasel e Verbräche gääge d'Menschligkait gsi.
Lägg! So mies!
Unterschti!![]()
Und dä Bachelsänder zeigt dä Scheiss au no!
Letschte Bummelsunntig 2012
Guuete Morge
so, hüt no de Bummel, denn hän mir's wieder mol g'schafft
!!!
I wünsch allne Bummelnde ganz e scheene Daag (obwohl's söll schiffe hüt
), g'niesset's!!!

I wünsch allne Bummelnde ganz e scheene Daag (obwohl's söll schiffe hüt

Alles für BS
- Wurschtsalat
- Benutzer
Schnäll e Froog an alli Fasnächtler:
Wo löhnd dir euri Zeedel drucke?
Wo löhnd dir euri Zeedel drucke?
Bernhard Heusler hat geschrieben:Vermehret euch!
Ich stand neben Pipi, blickte hinaus und sagte zu ihm: ‹Sieht das nicht wunderschön aus?› Er war zuerst ruhig, dann schaute ich ihn an und er sagte nur: ‹Ich hasse es. Ich hasse Zürich und alles was damit zu tun hat.› Er lief weg, fügte an, dass er Basel liebt, und war verschwunden.