Cocolores hat geschrieben:Ich denke er kommt eher zu uns. Erstens hat Yb genug Verteidiger und 2tens haben sie kaum noch extra Moneten übrig nachdem sie in der Euroleague gescheitert sind und das Geld bereits einkalkuliert hatten.
Ich weiss jo nid, aber ob yb oder mir, scho anderi Spieler uf dere Position hen, würd für mi in sinere Situation kai Rolle spiele. Ich dengg jede CH oder sicher Basler Fuessballer, will wenn nid im Usland wieder bi Basel schudde..!?
Für mi würd nur dr FCB in frog ko, er het em FCB alles zverdangge und het do au die schönste Joor und Erfolg ka.. Ich hoff er bsitzt au de Basler stolz und entscheidet sich für uns, dr FCB!!
Was no interessant wär, isch z wüsse wie si`s Verhältnis zum CG isch
Das er mit em Huggel, Streller, Frei Stocker wieder könnt Jasse, södt en doch scho wieder do ane logge..
Aber das wer dr Absolut Hammer, wenn de Transfer würd klappe..
-------------Sommer------------
Degen--Abraham--Dragovic--Park
---------Xhaka------Yapi--------
Shaqiri---------------Andrist/Socker
-------Frei--------Streller--------
und all unseri Sorge wäre eigentligg wieder weg.
IV: sicher wieder e gueti IV mit dene beide, in Form und ihgspielt die best IV in dr CH
AV: mit em Dege/wenn er in Form kunnt/isch und em Park, denk au die beste AV`s
ZM: mit em Xhaka s grössti Talent in dr CH uf dere Position und mit Yapi e Routinier, also sicher au sehr guet, sicher uf Augehöchi mit Farnerud und Silberauer.
FL: das wär wenn dr Stocker wieder fit isch den unser Luxusproblemli..

ST: Muess me nid viil sage.
So hätte mir wieder es Kader, wo meh mit recht ka behaupte, dases s stärkste in dr Schwiz isch..
ich würd mega finde..