Bernard Challandes sicher au ä SchnäppliSpäcki hat geschrieben:Do YB gärn dr FCB imitiert (aifach ohni jegliche Erfolg), wärdet Ihr dänk hütt oder morn au no eine vo Thun poschte. Dr Hediger oder so...![]()

weil aus meiner sicht finanziell nicht machbar..ich hoffe ich täusche mich aber der gute verdient schätzungsweise 2.5mil. und ist noch jung. der kann in seinem karriereherbst zurück in die schweiz.ivan hat geschrieben:Arsenal het grad dr Mertesacker vrpflichtet. Also worum nid dr Djouru im Winter hohle?
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."
wieso nit? mit thun het er doch europa league quali gspielt und nit clbrewz_bana hat geschrieben:anderscht geil! schad kanner CL nid spiele...
Späcki hat geschrieben:Do YB gärn dr FCB imitiert (aifach ohni jegliche Erfolg), wärdet Ihr dänk hütt oder morn au no eine vo Thun poschte. Dr Hediger oder so...![]()
Grins, an dä hani au grad dänggt....dä würd no guet zum Dege passe...chönne denn beidi e chli umeteubele und dHänd verwerfe...shady hat geschrieben:Lüthi..![]()
Andrist kann keine Champions League spielen..weil er mit Thun EL gespielt hat..eKo hat geschrieben:sehr geil, dr besti flügelspieler wo basel hät könne hole. ändlich kei schürpf oder tembo vo afang ah =)
wieso nit? mit thun het er doch europa league quali gspielt und nit cl![]()
dr Schürpf isch jo no e sääge im gegesatz zum tebmo...eKo hat geschrieben:sehr geil, dr besti flügelspieler wo basel hät könne hole. ändlich kei schürpf oder tembo vo afang ah =)
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."
S goht glaub weniger drum ob dr Djourou guet oder schlächt Fuessball spielt, viel meh gohts drum dass bi uns in dr Abwehr eine brucht wird wo s Zepter schwingt. Dr Djourou isch minere Meinig noch nid dr richtig für das. In punkto IV het dr FCB hart verpennt und das Problem jetzt eifach so mit eme Schnällschuss welle korrigiere, dass erschint mr nid richtig. Zuedäm isch das vorhär scho erwähnt worde, e Spieler wo bi Arsenal regelmässig zum Zug kunnt wächslet sicher nid zum FCB für e Summe wo mir uns könnte leischte.ivan hat geschrieben:Nenn mr e andere schwizer wo sovill bi somene topclub wie Arsenal zum ihsatz kunnt. Ahjo stimmt, s git keine. Meinsch dr Wenger hetn im Kader, nur damit au mol e schwizer bimene guete Club dörf spihle?
Vo dere Stell hämmer's scho das Wucheänd gha...Hajdin hat geschrieben:Bericht über Andrist
http://www.videoportal.sf.tv/video?id=1 ... fd39eab58f
interessante Stelle ab 3:15minund das vor einer Woche
Andrist war bereits gegen die Youngboys Ersatz, wurde auch dort nur eingewechselt. Muss also nicht unbedingt der Grund dafür gewesen sein.PrOv hat geschrieben:Jetzt ist auch klar wiso er am Sonntag nicht von Anfang an gespielt hat. Habe noch gedacht spinnt jetzt der Challandes..
Herzlich Willkommen!