isch dir langwilig ???
nüt besseres ztue als 95 % vo de biiträg z lösche...?? isch jo nümm normal

muesch nit 24 h am tag vor em pc hogge und warte bis eppis kasch lösche....
stell dir vor, es git no anderes im läbe !!

Admin sitzt vielleicht mit Dünnpfiff aufm TopfMundharmonika hat geschrieben:hab mich auch schon gefragt, was das löschen von eigentlich völlig harmlosen beiträgen soll.
in einem eigenen von den admin eröffneten thread wird dann aber über den missbrauch der staatsgewalt gewettert und von repression gesprochen.
passt super zusammen, muss ich sagen...![]()
ps: eigentlich erstaunlich, dass der thread noch nicht gelöscht wurde.
Erwartsch jetzt tatsächlich e Antwort??Dome hat geschrieben:syt däm Forumscrash isch es immer wie schlimmer worde.
Aber grad noch somene Bock, wo zwar passiere ka, närvig isch, aber kei Wältungergang, sött meh sich nit soo profiliere...
Solang Euch d Lüt do d Stange halte, sind dr zwar scho no inere geile Position...nur irgendwen haue au die treuschte ab...
und das nur, well zwei sich do müen mit Ihrer Admin Macht profiliere.
Chunt mer vor wie e Schwanzgrösseverglich,, sorry...
Angelo, chum jetzt nit mit es mi Forum i ka mache was ich will.
Mag begränzt stimme...nur isch Zensur - vorallem nach eigener Luscht und Luhne - nit grad e suuberi sach...
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
ein an dr waffle oder bitz z heiss khaSwissFox hat geschrieben:Veryoungboyser Thread wo? Weg? Warum?![]()
s goht nit drum was wichtigs dinne gstande isch oder nit.bulldog™ hat geschrieben:denn schriib doch ahne welles vo dir soooooo wichtigs posting gleescht worde isch....
und y veroot dir denn wieso........
auf... auf...
Sooooo wichtige Posts wurden vermutlich nicht gelöscht, es gäbe jedoch vermutlich noch unzählige andere Posts, welche dann unter diesem Aspekt auch gelöscht werden müssten.bulldog™ hat geschrieben:denn schriib doch ahne welles vo dir soooooo wichtigs posting gleescht worde isch....
auf... auf...
Gwüssi würdes lösche mit dr Begründig: "Pöbelei"Dome hat geschrieben:au grad sone Bispiel, was zeigt, dass Du als Admin/ Superuser eifach drnäbe reagiersch...
er het en übseh und frogt wo er isch ob er wäg isch und wenn jo wieso?
Dass er en überseh het, tja dumm gloffe...
aber di "hesch ein an dr Waffle" Kommentar isch überflüssig...
Gutes Beispiel, von 42 Beiträgen auf der letzten Seite sind deren 25 gelöscht.
1. Wird bei mir im "Fussball allgemein" kein "Veryoungboyser"-Thread mehr angezeigt, deshalb meine Frage. Hier noch das Beweisfoto dazu:
welche postings in diesem forum verdienen denn schon das prädikat "soooooo wichtig"? letztlich ist es doch nur ein fussball-forum, wo man ein paar ideen oder meinungen austauscht und ein paar dumme sprüche fallen lässt, halt so wie im oder vor dem stadion auch. und solange die posts nicht rassistisch oder sonst irgendwie verletzend sind, stören sie doch wohl kaum jemanden.bulldog™ hat geschrieben:denn schriib doch ahne welles vo dir soooooo wichtigs posting gleescht worde isch....
Also, wieso wurde im "Die Clowns von Zürich" das Post mit der Zaunfahne des Fanclub H.... (sorry, keine Ahnung mehr wie der hies) gelöscht, und auch die entsprechende Antwort von Zaunbesteiger entsprechend angepasst, dass das Zitat und die Antwort von Zaunbesteiger, weshalb eine Zaunfahne nicht das selbe sei wie ein Transpi geändert / gelöscht?bulldog™ hat geschrieben:denn schriib doch ahne welles vo dir soooooo wichtigs posting gleescht worde isch....
auf... auf...
Das würd mi au no wunder näh, vorallem pfuscht dr Bulldog no im Bitrag vom Zaunbesteiger (glaubi) umme...Delgado hat geschrieben:Also, wieso wurde im "Die Clowns von Zürich" das Post mit der Zaunfahne des Fanclub H.... (sorry, keine Ahnung mehr wie der hies) gelöscht, und auch die entsprechende Antwort von Zaunbesteiger entsprechend angepasst, dass das Zitat und die Antwort von Zaunbesteiger, weshalb eine Zaunfahne nicht das selbe sei wie ein Transpi geändert / gelöscht?
Ich sehe da einen direkten Zusammenhang zum Thema, an Beleidigung fehlt es und provoziert wurde auch keiner. Es wurde kein BaZ-Artikel zitiert und in Forumssprache geschrieben. Privatchat wars auch keiner. Gegen welche Forumsregel haben diese Beiträge verstossen?