Mehr Tem(p)o wäre schon nicht schlecht, ab er nicht der mit B.Agent Orange hat geschrieben:Katastrophen-Kicker Floppo Tembo von Anfang an???? Ja gut, dann kann ich schon zur Halbzeit "uff d`Gass"![]()
FCB - Zirü
Hat noch niemand bemerkt, dass das ein Spammer ist? (Siehe Signatur)Frankyh hat geschrieben:Denke nach den Vorstellungen ICH von Basel und gegen gegen GAYCO GAYCO Ziru, sollte man nicht das allzu hohe Erwartung haben Kommende a rant
ADMIN bitte User löschen.
HJK - Suomen Mestari 27 kertaa
Kotikenttä: Finnair Stadium (kapasiteetti 10 770)
Kotikenttä: Finnair Stadium (kapasiteetti 10 770)
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
abgesehen davon, dass ich das nicht geschrieben habe, geht Deine Kritik fehl. Wenn man von einer 1:5-Niederlage spricht, dann ist dies eine Formulierung aus Sicht des Unterlegenen, unabhängig davon, wer zuhause gespielt hat und wer auswärts. Daher kann man auch nicht 0:3 gewinnen, sondern nur 3:0. Gewinnen ist immer aus Sicht des Gewinners, verlieren immer aus der Sicht des Verlierers (logisch). Alles klar?Graffiti hat geschrieben:Und es heisst 5-1 nid 1-5
- Zaunbesteiger
- Erfahrener Benutzer
würdi nit sage, in de erste 4 spiel hämmer immerhin scho gc & yb uswärts kah und eh spiel gege sion. das sind 3 spiel wo basel IMMER mieh het, egal ob afangs, mitti oder ändi saisonEdberg hat geschrieben:FCB 2 : 3 Stricher
und damit wird der Fehlstart auch offiziell...

uf wissem grund eh schwarze stab,
das drait eh basler bis ins grab
- Misterargus
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Habe mir heute zum X. Mal das letzte Saisonspiel der letzten Saison gegen Luzern reingezogen.
Diese Entschlossenheit, dieses Selbstvertrauen, diesen Kampf um jeden Grashalm, diese Spielfreude und all das.. will ich am Samstag wieder sehen!! Dann klappts auch mit einem Sieg gegen das Stricherpack.
Bin nach diesen 90' (FCB-Lutschers) schon ein wenig nervös bzgl. Samstag.
Auf dass die Serie anhalten wird: 2-1
Diese Entschlossenheit, dieses Selbstvertrauen, diesen Kampf um jeden Grashalm, diese Spielfreude und all das.. will ich am Samstag wieder sehen!! Dann klappts auch mit einem Sieg gegen das Stricherpack.
Bin nach diesen 90' (FCB-Lutschers) schon ein wenig nervös bzgl. Samstag.
Auf dass die Serie anhalten wird: 2-1
- Basil Stinson
- Erfahrener Benutzer
Ziri muess falle. Das Stricherpack verrise
Wenn d'Spieler nur halb so heiss uf e Match sin, wie ich, gits e klare Sieg
Mit Muet und Wille..!
Wenn d'Spieler nur halb so heiss uf e Match sin, wie ich, gits e klare Sieg
Mit Muet und Wille..!
"Früher litten wir an Verbrechen, heute an Gesetzen." (Tacitus)
Mein Freund und Helfer, mir wärde nie vergässe
augenauf.ch - extrazug in den Knast -
Mein Freund und Helfer, mir wärde nie vergässe
augenauf.ch - extrazug in den Knast -
-
- Erfahrener Benutzer
Jo onkel Tom.Onkel Tom hat geschrieben:abgesehen davon, dass ich das nicht geschrieben habe, geht Deine Kritik fehl. Wenn man von einer 1:5-Niederlage spricht, dann ist dies eine Formulierung aus Sicht des Unterlegenen, unabhängig davon, wer zuhause gespielt hat und wer auswärts. Daher kann man auch nicht 0:3 gewinnen, sondern nur 3:0. Gewinnen ist immer aus Sicht des Gewinners, verlieren immer aus der Sicht des Verlierers (logisch). Alles klar?

tembo in dr start XI, guet nacht. das git widr mol e 'ahgriff laufe nur übr shaqiri site'-spihl. Kotzt mi ah, mir hän eifach z wenig guets, vrfüegbars Personal im Mittelfäld. Me mues abr au gse das mr bitz päch hänn mit de vrletzige...Yapi, Xhaka, Stocker...würd scho andersch ussgeh mit däne.
Sommer
Steini - Drago - Kovac - Voser
Shaq - Huggel - FFrei - Tembo
Frei - Streller
odr
Sommer
Shaq - Huggel - Cabral - FFrei
Frei - Streller
Sommer
Shaq - Huggel - FFrei - Tembo
Frei - Streller
odr
Sommer
Shaq - Huggel - Cabral - FFrei
Frei - Streller
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."
ivan hat geschrieben:tembo in dr start XI, guet nacht. das git widr mol e 'ahgriff laufe nur übr shaqiri site'-spihl. Kotzt mi ah, mir hän eifach z wenig guets, vrfüegbars Personal im Mittelfäld. Me mues abr au gse das mr bitz päch hänn mit de vrletzige...Yapi, Xhaka, Stocker...würd scho andersch ussgeh mit däne
Mir hätte gnueg fähigs Personal, aber leider e paar Verletzti. Und nur wäge dem go neuei Spieler hole wo au koschte bringt grad gar nüt. Ich will nit 38 Spieler in dr Mannschaft.
Die wo mr hän hän scho zeigt, dass sis könne. Zum Glück hän mir mitem Fink e Trainer wo nit immer grad umehült wie vieli User do ine! Suscht hätte mr vorletscht Joor s Double nit gholt.
Edit:
Dr Park isch au no do. Er könnt für e Voser uflaufe und dr Voser drfür ins Mittelfäld noche rucke. Und dr Wieser hän mir au no für s zentrale Mittelfäld
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
scho klar, hanni jo gschrihbe...Blutengel hat geschrieben:Mir hätte gnueg fähigs Personal, aber leider e paar Verletzti. Und nur wäge dem go neuei Spieler hole wo au koschte bringt grad gar nüt. Ich will nit 38 Spieler in dr Mannschaft.
Die wo mr hän hän scho zeigt, dass sis könne. Zum Glück hän mir mitem Fink e Trainer wo nit immer grad umehült wie vieli User do ine! Suscht hätte mr vorletscht Joor s Double nit gholt.
Nei, hütt in dr BAZ soht, dass dr Park definitiv nid in dr startelf si wird (Zitat Thorsten Fink)Blutengel hat geschrieben: Dr Park isch au no do. Er könnt für e Voser uflaufe und dr Voser drfür ins Mittelfäld noche rucke.
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."
im gliche otemzug hanni erwähnt, dass mr halt päch hänn mit all däne vrletzige im mittelfäld. dass mr zwenig guets, vrfüegbars, personal hän isch fakt. druff zrugg z fiere ischs allerdings in erstr linie uff dr vrletzige
Und ich gsehs wie dr Fink - mir hän gnueg fähigs Personal. Verletzti Spieler hän alliivan hat geschrieben:im gliche otemzug hanni erwähnt, dass mr halt päch hänn mit all däne vrletzige im mittelfäld. dass mr zwenig guets, vrfüegbars, personal hän isch fakt. druff zrugg z fiere ischs allerdings in erstr linie uff dr vrletzige
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
tembo isch definitv kei gnueg fähige stocker ersatz (villicht in dr 80e, abr nid 90minute lang). dr zoua findi au nid so wahnsinnig (vorallem si stelligsspihl), abr dä macht wenigschtens sini arbet und schiesst töpf.
ah jä wär zum bispiel? vomene schürpf, wieser, tembo hämmer jetzt nonig viel gseh beträffend "leischtig" hän also alles andere als scho zeigt dass sis könne. eh f.frei muess bim fcb au erst us sich use wachse, mir sind nit s kleine st.galle.....Blutengel hat geschrieben:Mir hätte gnueg fähigs Personal....
Die wo mr hän hän scho zeigt, dass sis könne.
also wirklich guets materieal hämmer nit zur verfüegig gege züri, eh cabral het in de letzte spiel au sehr unsicher gwirkt und viel ballverlüscht verursacht...
uf wissem grund eh schwarze stab,
schaisse dass jetzt dr zoua auno usfallt, dä het gärn gege d'stricher töpft. jetzt miens frei, strelli und shaqiri richte... wobi dr huggel gege d'zürcher au oft guet spiilt.
ich würd mir nachem sion-match überlege dr kovac ufs bänkli z'setze. abraham iine. uf links wird wohl dr tembo starte. dä risst oft lucke uf wenn er so in dr 70' oder 80' chunt, aber am afang chasch dä nit bruuche. guet möglich dass dr fink dr frei uf links lost lo spiile und dr wieser ins kalte wasser keit.
mit dr sicherheit vo 20 spiil gege z ohni niiderlag tipp ich 3:2
wenni um gäld würd wette, wär mi tipp aber eher x
ich würd mir nachem sion-match überlege dr kovac ufs bänkli z'setze. abraham iine. uf links wird wohl dr tembo starte. dä risst oft lucke uf wenn er so in dr 70' oder 80' chunt, aber am afang chasch dä nit bruuche. guet möglich dass dr fink dr frei uf links lost lo spiile und dr wieser ins kalte wasser keit.
das wär mol öppisffa hat geschrieben:schaisse dass jetzt dr zoua auno usfallt, dä het gärn gege d'stricher töpft. jetzt miens frei, strelli und shaqiri richte... wobi dr huggel gege d'zürcher au oft guet spiilt.

2010 shaq
2011 xhaka
2012 wieser
2013 ???

-
- Erfahrener Benutzer
Do ka ich dir nur zuestimme.ffa hat geschrieben:schaisse dass jetzt dr zoua auno usfallt, dä het gärn gege d'stricher töpft. jetzt miens frei, strelli und shaqiri richte... wobi dr huggel gege d'zürcher au oft guet spiilt.
Ich ha dr Kovac bis jetzt als grossi Schwachstell in dr Arbwer empfunde. Er isch eifach immer 1 Schritt zspodt und au sis Stelligspiel loht z wünsche übrig. (Me merkt halt das er als DM gspielt het)
Und nach em Bekenntnis vom Abraham zum FCB isch er für mi mit em Drago wieder gsetzt. Eifach no e neue Vertrag unter d Nase hebe