FCB - Zirü

Diskussionen rund um den FCB.
sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Agent Orange hat geschrieben:Katastrophen-Kicker Floppo Tembo von Anfang an???? Ja gut, dann kann ich schon zur Halbzeit "uff d`Gass" :cool:
Mehr Tem(p)o wäre schon nicht schlecht, ab er nicht der mit B.

HJK
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HJK »

Frankyh hat geschrieben:Denke nach den Vorstellungen ICH von Basel und gegen gegen GAYCO GAYCO Ziru, sollte man nicht das allzu hohe Erwartung haben Kommende a rant
Hat noch niemand bemerkt, dass das ein Spammer ist? (Siehe Signatur)
ADMIN bitte User löschen.
HJK - Suomen Mestari 27 kertaa

Kotikenttä: Finnair Stadium (kapasiteetti 10 770)

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

wobei Zoua gg. den FCz meistens trifft...aber Tembo bringt einfach mehr zug, Schürpf reicht es ja anscheinend nicht im Moment
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

Onkel Tom
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Onkel Tom »

Graffiti hat geschrieben:Und es heisst 5-1 nid 1-5
abgesehen davon, dass ich das nicht geschrieben habe, geht Deine Kritik fehl. Wenn man von einer 1:5-Niederlage spricht, dann ist dies eine Formulierung aus Sicht des Unterlegenen, unabhängig davon, wer zuhause gespielt hat und wer auswärts. Daher kann man auch nicht 0:3 gewinnen, sondern nur 3:0. Gewinnen ist immer aus Sicht des Gewinners, verlieren immer aus der Sicht des Verlierers (logisch). Alles klar?

Zaunbesteiger
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zaunbesteiger »

Auch in Basel kommts zur Streetparade, dort klarer Sieg gegen Zürich! Auf dem Feld übrigens 3:2, Tore: Streller, A.Frei, Voser.

Edberg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Edberg »

FCB 2 : 3 Stricher

und damit wird der Fehlstart auch offiziell...
[CENTER].
.

FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]

eKo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eKo »

Edberg hat geschrieben:FCB 2 : 3 Stricher

würdi nit sage, in de erste 4 spiel hämmer immerhin scho gc & yb uswärts kah und eh spiel gege sion. das sind 3 spiel wo basel IMMER mieh het, egal ob afangs, mitti oder ändi saison ;)
uf wissem grund eh schwarze stab,
das drait eh basler bis ins grab

Hösch!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hösch! »

Edberg hat geschrieben:FCB 2 : 3 Stricher

Gseh's au in die Richtig! :eek:

Läider.
67/02/08/10

Sternen01
Neuer Benutzer

Beitrag von Sternen01 »

Tipp 1-0 in der 85 Minute

Misterargus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Misterargus »

Klarer Sieg ;) Es liegt nur an uns, nicht am Seepack. Wenn wir sie attakieren und nicht bällele lassen wie in Stricher City beim 2:2, als wir sie zum spielen eingeladen haben, machen die keinen Stich. Jede Wette !

Also 4:1

Socinstroos
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Socinstroos »

maaaaaan, easy, wir werden das ding schon schaukeln!

2:0

kovac
frei

.
Vo der Rhygass bis zur Socinstroos.....

Chazz Busby
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chazz Busby »

3:2

soly
Erfahrener Benutzer

Beitrag von soly »

Habe mir heute zum X. Mal das letzte Saisonspiel der letzten Saison gegen Luzern reingezogen.

Diese Entschlossenheit, dieses Selbstvertrauen, diesen Kampf um jeden Grashalm, diese Spielfreude und all das.. will ich am Samstag wieder sehen!! Dann klappts auch mit einem Sieg gegen das Stricherpack.

Bin nach diesen 90' (FCB-Lutschers) schon ein wenig nervös bzgl. Samstag.
Auf dass die Serie anhalten wird: 2-1

Basil Stinson
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basil Stinson »

Ziri muess falle. Das Stricherpack verrise
Wenn d'Spieler nur halb so heiss uf e Match sin, wie ich, gits e klare Sieg

Mit Muet und Wille..!
"Früher litten wir an Verbrechen, heute an Gesetzen." (Tacitus)

Mein Freund und Helfer, mir wärde nie vergässe
augenauf.ch - extrazug in den Knast -

BS-Supporter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BS-Supporter »

Das Kribbeln ist da! Auf jetzt, macht die Stricher platt! 4:1 für uns

ZUGLO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ZUGLO »

Zaunbesteiger hat geschrieben:Auch in Basel kommts zur Streetparade, dort klarer Sieg gegen Zürich! Auf dem Feld übrigens 3:2, Tore: Streller, A.Frei, Voser.
Findet dä Marsch vom SBB ins Joggeli nun würklich statt ?

Koch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Koch »

ZUGLO hat geschrieben:Findet dä Marsch vom SBB ins Joggeli nun würklich statt ?
Extrazug

Zürich HB ab: 14.38 Uhr (Gleis 51)
Basel St. Jakob an: 16.00 Uhr

Basel St. Jakob ab: 20.16 Uhr
Zürich HB an: 21.40 Uhr (Gleis 51)

Nein und das ist auch besser so ;)
Hinterfragt nichts - glaubt alles!

Graffiti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Graffiti »

Onkel Tom hat geschrieben:abgesehen davon, dass ich das nicht geschrieben habe, geht Deine Kritik fehl. Wenn man von einer 1:5-Niederlage spricht, dann ist dies eine Formulierung aus Sicht des Unterlegenen, unabhängig davon, wer zuhause gespielt hat und wer auswärts. Daher kann man auch nicht 0:3 gewinnen, sondern nur 3:0. Gewinnen ist immer aus Sicht des Gewinners, verlieren immer aus der Sicht des Verlierers (logisch). Alles klar?
Jo onkel Tom. :D

eKo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eKo »

dr zoua wird morn wohl verletzt fähle :( das git eh horror match mit 90min tembo.....

ivan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ivan »

tembo in dr start XI, guet nacht. das git widr mol e 'ahgriff laufe nur übr shaqiri site'-spihl. Kotzt mi ah, mir hän eifach z wenig guets, vrfüegbars Personal im Mittelfäld. Me mues abr au gse das mr bitz päch hänn mit de vrletzige...Yapi, Xhaka, Stocker...würd scho andersch ussgeh mit däne.

Sommer
Steini - Drago - Kovac - Voser
Shaq - Huggel - FFrei - Tembo
Frei - Streller

odr

Sommer
Steini - Drago - Kovac - Voser
Shaq - Huggel - Cabral - FFrei
Frei - Streller
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

ivan hat geschrieben:tembo in dr start XI, guet nacht. das git widr mol e 'ahgriff laufe nur übr shaqiri site'-spihl. Kotzt mi ah, mir hän eifach z wenig guets, vrfüegbars Personal im Mittelfäld. Me mues abr au gse das mr bitz päch hänn mit de vrletzige...Yapi, Xhaka, Stocker...würd scho andersch ussgeh mit däne

Mir hätte gnueg fähigs Personal, aber leider e paar Verletzti. Und nur wäge dem go neuei Spieler hole wo au koschte bringt grad gar nüt. Ich will nit 38 Spieler in dr Mannschaft.

Die wo mr hän hän scho zeigt, dass sis könne. Zum Glück hän mir mitem Fink e Trainer wo nit immer grad umehült wie vieli User do ine! Suscht hätte mr vorletscht Joor s Double nit gholt.

Edit:

Dr Park isch au no do. Er könnt für e Voser uflaufe und dr Voser drfür ins Mittelfäld noche rucke. Und dr Wieser hän mir au no für s zentrale Mittelfäld
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

ivan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ivan »

Blutengel hat geschrieben:Mir hätte gnueg fähigs Personal, aber leider e paar Verletzti. Und nur wäge dem go neuei Spieler hole wo au koschte bringt grad gar nüt. Ich will nit 38 Spieler in dr Mannschaft.
Die wo mr hän hän scho zeigt, dass sis könne. Zum Glück hän mir mitem Fink e Trainer wo nit immer grad umehült wie vieli User do ine! Suscht hätte mr vorletscht Joor s Double nit gholt.
scho klar, hanni jo gschrihbe...
Blutengel hat geschrieben: Dr Park isch au no do. Er könnt für e Voser uflaufe und dr Voser drfür ins Mittelfäld noche rucke.
Nei, hütt in dr BAZ soht, dass dr Park definitiv nid in dr startelf si wird (Zitat Thorsten Fink)
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

ivan hat geschrieben:scho klar, hanni jo gschrihbe...
Wo?

Quote hat geschrieben:mir hän eifach z wenig guets, vrfüegbars Personal im Mittelfäld
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

ivan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ivan »

im gliche otemzug hanni erwähnt, dass mr halt päch hänn mit all däne vrletzige im mittelfäld. dass mr zwenig guets, vrfüegbars, personal hän isch fakt. druff zrugg z fiere ischs allerdings in erstr linie uff dr vrletzige

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

ivan hat geschrieben:im gliche otemzug hanni erwähnt, dass mr halt päch hänn mit all däne vrletzige im mittelfäld. dass mr zwenig guets, vrfüegbars, personal hän isch fakt. druff zrugg z fiere ischs allerdings in erstr linie uff dr vrletzige
Und ich gsehs wie dr Fink - mir hän gnueg fähigs Personal. Verletzti Spieler hän alli
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

ivan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ivan »

tembo isch definitv kei gnueg fähige stocker ersatz (villicht in dr 80e, abr nid 90minute lang). dr zoua findi au nid so wahnsinnig (vorallem si stelligsspihl), abr dä macht wenigschtens sini arbet und schiesst töpf.

eKo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eKo »

Blutengel hat geschrieben:Mir hätte gnueg fähigs Personal....

Die wo mr hän hän scho zeigt, dass sis könne.
ah jä wär zum bispiel? vomene schürpf, wieser, tembo hämmer jetzt nonig viel gseh beträffend "leischtig" hän also alles andere als scho zeigt dass sis könne. eh f.frei muess bim fcb au erst us sich use wachse, mir sind nit s kleine st.galle.....

also wirklich guets materieal hämmer nit zur verfüegig gege züri, eh cabral het in de letzte spiel au sehr unsicher gwirkt und viel ballverlüscht verursacht...

ffa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ffa »

schaisse dass jetzt dr zoua auno usfallt, dä het gärn gege d'stricher töpft. jetzt miens frei, strelli und shaqiri richte... wobi dr huggel gege d'zürcher au oft guet spiilt.

ich würd mir nachem sion-match überlege dr kovac ufs bänkli z'setze. abraham iine. uf links wird wohl dr tembo starte. dä risst oft lucke uf wenn er so in dr 70' oder 80' chunt, aber am afang chasch dä nit bruuche. guet möglich dass dr fink dr frei uf links lost lo spiile und dr wieser ins kalte wasser keit.

mit dr sicherheit vo 20 spiil gege z ohni niiderlag tipp ich 3:2

wenni um gäld würd wette, wär mi tipp aber eher x

ivan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ivan »

ffa hat geschrieben:schaisse dass jetzt dr zoua auno usfallt, dä het gärn gege d'stricher töpft. jetzt miens frei, strelli und shaqiri richte... wobi dr huggel gege d'zürcher au oft guet spiilt.

ich würd mir nachem sion-match überlege dr kovac ufs bänkli z'setze. abraham iine. uf links wird wohl dr tembo starte. dä risst oft lucke uf wenn er so in dr 70' oder 80' chunt, aber am afang chasch dä nit bruuche. guet möglich dass dr fink dr frei uf links lost lo spiile und dr wieser ins kalte wasser keit.

das wär mol öppis :eek: glaubi abr nid drah, sini zit wird scho no ko:

2010 shaq
2011 xhaka
2012 wieser
2013 ???

:cool:

DomLeRoyal
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DomLeRoyal »

ffa hat geschrieben:schaisse dass jetzt dr zoua auno usfallt, dä het gärn gege d'stricher töpft. jetzt miens frei, strelli und shaqiri richte... wobi dr huggel gege d'zürcher au oft guet spiilt.

Do ka ich dir nur zuestimme.
Ich ha dr Kovac bis jetzt als grossi Schwachstell in dr Arbwer empfunde. Er isch eifach immer 1 Schritt zspodt und au sis Stelligspiel loht z wünsche übrig. (Me merkt halt das er als DM gspielt het)

Und nach em Bekenntnis vom Abraham zum FCB isch er für mi mit em Drago wieder gsetzt. Eifach no e neue Vertrag unter d Nase hebe :D

Antworten