Abhänge ohni TV und Internet chasch an vielne Ort. Me muess eifach nur die grösser Touriort usloh und die abglägene Beaches go sueche und finde.cantona hat geschrieben:maui seht abr voll nid hippie style us uf de fötteli wo bi google kömme. mit hippie style meini nid hawaii hemmli und blueme überall. ich mein s läbe, hippie isch halt überspitzt, ich will eifach quasi in dr scheisse usse si ohni facebook und germany's next topmodel, weisch wasi mein.
vo däm standpunkt us dunkt mi ebe sumatra odr die insle rundume scho guet, mol abgseh drvo dases denn schints 4 wuche pisse könnt dört unde.
abr ich zieh scho no anderi optione in betracht, hawaii kenni eifach us dr schuel no, dört sind bonzekinder immer ahne wakiki, makiko blabla ich will mi nid profiliere. ich ha eifach d chance einehalb mönet z reise, die wirdi so oft nümm ha im läbe, dorum willi öppis mache womi entspannt, woni quasi neu gebore zrugg kumm. jetzt wirds langsam z esotherisch ich weiss. eifach ebe...rimini und playa del ingles sind kei option
Asie isch do derfür wie gmacht, Sumatra kenn ich nit, aber do es e Moslem Land isch, ischs wohl eher nit so gmacht zum am Strand mit Füür, Bier, etc. abhänge...Sumatra het aber sunscht vieles zbiete, usser Surfe....
Zum abhänge isch frühner au Mexiko sehr guet gseh, weiss aber nit obs hüt au no so isch.
Mit surfe kenn ich mi gar nit us. Aber ich würde jedem emol sone längeri Reis empfähle, gnau so wie dus dir vorstellsch. Ebbe sich go finde und umhänge und nit 6 Wuche uf Arenal oder Playa Ingles...
Wobie 6 Wuche scho relativ kurz isch...aber immerhin.

Ich rot jedem unter 30jährige emol mind. e halbs Johr Usszyt zneh...
das isch immer möglich, me muess nur e chli spare, und das au nit sonderlich viel.
Ich bi froh, ha ich das frühner au gmacht, denn spöter macht mes ebbe nümm...blöde Spruch, isch aber so...