Welcher Teil von "gestorben" ist für dich so schwer zu verstehen?tanner hat geschrieben:jo, im joggeli sehe ich ihn nie da nicht im D ansässig bin
Delémont und Alban: Leben die noch?
-
- Benutzer
Seit 12. JUNI 2011 hat kein Spiel mehr an den von Dir genannten Orten stattgefunden, also wirst Du wohl den verstorbenen Alban nicht mehr gesehen haben, also wird er nicht mehr dabei sein.tanner hat geschrieben:jo, im joggeli sehe ich ihn nie da nicht im D ansässig bin
Schalt bitte zuerst Dein Hirn ein, oder schreib deutlichere Posts, wenn du am Thema vorbeischreibst. Um Delemont gehts übrigens in diesem Thread seit 2005 nicht mehr.

danggscheen firs komplimäntDelgado hat geschrieben:Seit 12. JUNI 2011 hat kein Spiel mehr an den von Dir genannten Orten stattgefunden, also wirst Du wohl den verstorbenen Alban nicht mehr gesehen haben, also wird er nicht mehr dabei sein.
Schalt bitte zuerst Dein Hirn ein, oder schreib deutlichere Posts, wenn du am Thema vorbeischreibst. Um Delemont gehts übrigens in diesem Thread seit 2005 nicht mehr.![]()
das isch nit dr fall gsi, s'erschte posting isch bereits i däm thread inne gschribe worde (ussr e admin isch richtig schnäll gsi).Domingo hat geschrieben:Teilwys hetts scho Lüchtene do inne, aber wieso meh das in ä 6 Johr alte Thread inevrschiebt (so wie's usgseht ischs ursprünglich en eigene Thread gsi) begriff i au nid
R.i.F. Alban, uf das di ä Walker-Kerze erreiche mög...
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
- ->Ai Verein, ai Liebi<-
- Erfahrener Benutzer
-
- Neuer Benutzer
sag nüt....es geniales schauspiel->Ai Verein, ai Liebi<- hat geschrieben:Ah man ich has gliebt wie er die glaine Türke quer durch Muttenz gjagt hett wenn sie scheiss FCB gschraue hän![]()

zum glück het er no d meisterschaft miterläbt
[CENTER]
[/CENTER]wo isch dä dogimafioso ?? - ha immer glache bi sine biträäg
- Erfahrener Benutzer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
meist wenn im Titel des Posts ein Text ist, wurde ein Thread in ein Thema verschoben, so wie bei dem Post von sublimeMaster hat geschrieben:das isch nit dr fall gsi, s'erschte posting isch bereits i däm thread inne gschribe worde (ussr e admin isch richtig schnäll gsi).
man kann natürlich auch manuell da was eingeben, aber ein schlichtes Indiz für Fusionen ist das mEAlban verstorben

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
um die frage zu beantworten, hab es direkt in diesen Thread geschrieben...Domingo hat geschrieben:meist wenn im Titel des Posts ein Text ist, wurde ein Thread in ein Thema verschoben, so wie bei dem Post von sublime man kann natürlich auch manuell da was eingeben, aber ein schlichtes Indiz für Fusionen ist das mE![]()
auch wenn dieser Thread schon sehr alt war, es ging vor einigen Jahren dabei um Alban, daher habe ich diesen fortgesetzt...
nun ja, wollte damit in erster Linie Alban gedenken, ob das nun in einem neuen oder alten Thread geschieht ist aus meiner Sicht zweitrangig... es geht um Alban und nicht um neuen oder alten Thread!
...unvergesslich wie er auf dem alten regio platz (in muttenz wer kennt ihn noch?) am sonntag morgen "linienrichter" gespielt hat... und wenn er was falsch angezeigt hat sind die gegner fast durchgeknallt... dann hat der schiedsrichter das richitge angezeigt und alban hat geflucht wie ein rohrspatz->Ai Verein, ai Liebi<- hat geschrieben:wehe er hett se verwütscht ajajajaj ich will nid an ihrer Stell sie![]()
aber wer schwenkt jetzt d Fahne so legendär an dr Sitelinie![]()
![]()

R.I.P Alban
- Erfahrener Benutzer
Isch ufem Margelacker nid anderscht gsigego hat geschrieben:...unvergesslich wie er auf dem alten regio platz (in muttenz wer kennt ihn noch?) am sonntag morgen "linienrichter" gespielt hat... und wenn er was falsch angezeigt hat sind die gegner fast durchgeknallt... dann hat der schiedsrichter das richitge angezeigt und alban hat geflucht wie ein rohrspatz... die spieler von regio die ihn gekannt haben ... mussten ihn dann immer beruhigen
gott das war grosses kino!!!
R.I.P Alban

NO AL CALCIO MODERNO!
...ich bin gleich neben dem regio platz aufgewachsen... am sonntag hast du die peiffe vom schiri gehört und das fluchen von alban... er aleine war schon ein grund auf den regio platz oder aufs margelacker zu gehen->Ai Verein, ai Liebi<- hat geschrieben:Isch ufem Margelacker nid anderscht gsiEifach e Gott gsi dr Alban.

- Erfahrener Benutzer
Richtiggego hat geschrieben:...ich bin gleich neben dem regio platz aufgewachsen... am sonntag hast du die peiffe vom schiri gehört und das fluchen von alban... er aleine war schon ein grund auf den regio platz oder aufs margelacker zu gehen![]()

NO AL CALCIO MODERNO!
i weiss, uralte biitrag, aber einewääg.Nino Brown hat geschrieben:hetr kai gipfeli vrtailt???
dr quitim halt scho...und dä isch au nit immer cool druf gsi...zum glügg hani dört nur italiänisch schuel gha...
dr quitim (chum mir nämme e umwäg ufm schuelwäg, dört vorne stoht dr quitim), hani scho fascht verdrängt gha. aber anschiinend lauft er no immer trümmlig z'muttenz ume und schreit mittlerwiile wie dr ivo in sine beschte zitte.
s'het also no original umme. nur sin die nur halb so sympathisch wie dr alban. au wenn bi sine penaltis keine het welle ins gool stoh, will dr ball (für unseri chindliche verhältnis damals) mit liechtgschwindigkeit z'fliege cho isch.
e dreifachs si-se-si-zungefurz uf e alban!
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
... genau wäge söttigem bini sit Johre nümm do deheim. Dr Admin hets jo bestens verstande sini Stammkundschaft zvertriebe.Domingo hat geschrieben:Teilwys hetts scho Lüchtene do inne, aber wieso meh das in ä 6 Johr alte Thread inevrschiebt (so wie's usgseht ischs ursprünglich en eigene Thread gsi) begriff i au nid![]()
Dr Alban het definitiv e eigene Thread verdient

-
- Erfahrener Benutzer
Denn mach doch ein uf, wenn de s Gfühl hesch. Dr Admin het jez gar nüt drmit ztue, dass es do inne stoht und nid imne eigene ThreadJohn_Clark hat geschrieben:... genau wäge söttigem bini sit Johre nümm do deheim. Dr Admin hets jo bestens verstande sini Stammkundschaft zvertriebe.
Dr Alban het definitiv e eigene Thread verdient![]()

-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
ka mi no guet dra erinnere, wie im alte Joggeli, wenn e Ball über dr Hag gflooge isch, dä dr Alban immer zrugg geworfe het....
und wehe es het en eine sälber zrugg gworfe, no isch är immer fuchstöifelswild worde...
I wird en vermisse, gnauso wie dr Joggeli...
Wär weiss, vilicht hogge si jo jetzt zämme im Himmel oobe und "läschtere" wie die 2 alte uss dr Muppets-Show vom Balkon oobenaabe... es soll no vergolte si...
Machet's guet dört oobe!
und wehe es het en eine sälber zrugg gworfe, no isch är immer fuchstöifelswild worde...
I wird en vermisse, gnauso wie dr Joggeli...
Wär weiss, vilicht hogge si jo jetzt zämme im Himmel oobe und "läschtere" wie die 2 alte uss dr Muppets-Show vom Balkon oobenaabe... es soll no vergolte si...
Machet's guet dört oobe!
Just do it! 

-
- Neuer Benutzer