Es isch eifach e Zeiche das du dini Infos usem Blick holsch, seit einiges übere Mensch us.Sharky hat geschrieben:Du bisch sicher au sone Weiche oder?
Isch doch scheissegal us wellere Zytig das me das argumentiert, es isch au im Tagi nit anderscht zläse..., Bachel.
Au das de mr jez eifach irgendwas unterstellsch, obwohl ich nid annähernd grächtfertig ha, was gest passiert isch seit mr einiges über di Niveau.
Wie gseit, i ha rein gar nüt grächtfertig do inne, aber wirklich gar nüt. Aber ihr nämmet do Infos us em Blick und co. und gän au IMMER pauschal dä Fans d Schuld, Deltas wärde nid hinterfrogt. Und dass Bulle die Situation mit ihrem Wasserwärfer no mehr hän miesse ufheize stoht au nid zur Debatte, me kas halt nid so läse im Blick, denn isch jo au nid passiert oder?DonCorleone hat geschrieben:Wahrschinlich isch wider alles gerächtfertigt... immer die Usrede..."nid wüsse was abgange isch"... blabla....zu 99% sind ihr sälber Schuld.
PS1:und ohni Überzahl wäre die Meischte nid drbi!
(PS2: Vermummen = Feigling)
Dr Punkt isch eifach, dass in dene Artikel praktisch immer Unwohrheite verbreitet wärde oder Sache fähle wo passiert sin und so vieli Lüt dass eifach abkaufe und anhand vo dämm Lüt verurteile, dr Sharky sogar mich, obwohl er kai Ahnig het wer ich bin, nur will i sag dass me doch nid dr Blick als Meinigsbildig söll benutze.Schnitzelbrot hat geschrieben:Genau diese Scheisse läuft hier so ein einigen Jahren. Dieses "wer nicht dabei war Schnauze halten" Getue halten muss endlich aufhören. Steht mal zu dem was Ihr tut Ihr Feiglinge !