FCZ vs. FCB

Diskussionen rund um den FCB.
radiobemba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von radiobemba »

Sharky hat geschrieben:Du bisch sicher au sone Weiche oder?

Isch doch scheissegal us wellere Zytig das me das argumentiert, es isch au im Tagi nit anderscht zläse..., Bachel.
Es isch eifach e Zeiche das du dini Infos usem Blick holsch, seit einiges übere Mensch us.

Au das de mr jez eifach irgendwas unterstellsch, obwohl ich nid annähernd grächtfertig ha, was gest passiert isch seit mr einiges über di Niveau.
DonCorleone hat geschrieben:Wahrschinlich isch wider alles gerächtfertigt... immer die Usrede..."nid wüsse was abgange isch"... blabla....zu 99% sind ihr sälber Schuld.

PS1:und ohni Überzahl wäre die Meischte nid drbi!
(PS2: Vermummen = Feigling)
Wie gseit, i ha rein gar nüt grächtfertig do inne, aber wirklich gar nüt. Aber ihr nämmet do Infos us em Blick und co. und gän au IMMER pauschal dä Fans d Schuld, Deltas wärde nid hinterfrogt. Und dass Bulle die Situation mit ihrem Wasserwärfer no mehr hän miesse ufheize stoht au nid zur Debatte, me kas halt nid so läse im Blick, denn isch jo au nid passiert oder?
Schnitzelbrot hat geschrieben:Genau diese Scheisse läuft hier so ein einigen Jahren. Dieses "wer nicht dabei war Schnauze halten" Getue halten muss endlich aufhören. Steht mal zu dem was Ihr tut Ihr Feiglinge !
Dr Punkt isch eifach, dass in dene Artikel praktisch immer Unwohrheite verbreitet wärde oder Sache fähle wo passiert sin und so vieli Lüt dass eifach abkaufe und anhand vo dämm Lüt verurteile, dr Sharky sogar mich, obwohl er kai Ahnig het wer ich bin, nur will i sag dass me doch nid dr Blick als Meinigsbildig söll benutze.

Schnitzelbrot
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schnitzelbrot »

radiobemba hat geschrieben:...Und dass Bulle die Situation mit ihrem Wasserwärfer no mehr hän miesse ufheize stoht au nid zur Debatte, me kas halt nid so läse im Blick, denn isch jo au nid passiert oder?...
Super Ussag, erwartsch das d'Bulle einfach dernäbe warte bis alles verbi isch? Isch das Ihri Ufgob? Vo mir us chönne die mit Sandstrahler schaffe, wenns ums so Type goht wo grad am Wurschtstand zerlege sin!

Voyager
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Voyager »

La Valetta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von La Valetta »

den deltas auf die fresse: GUTE AKTION!!!

plünderei: immer mit fadem beigeschmack - unnötig!

mk: ordentliche präsenz. hat spass gemacht.

match: völlig unverständlich, dass die unfähigen zürcher nicht gewinnen konnten. wir haben wirklich überhaupt nichts auf die reihe gekriegt. lustigerweise scheinen wir genau so meister zu werden.

radiobemba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von radiobemba »

Schnitzelbrot hat geschrieben:Super Ussag, erwartsch das d'Bulle einfach dernäbe warte bis alles verbi isch? Isch das Ihri Ufgob? Vo mir us chönne die mit Sandstrahler schaffe, wenns ums so Type goht wo grad am Wurschtstand zerlege sin!
Digge lueg mol, d Bulle hän gar nid ins Gschehe könne igriffe, die sin nid anekoh und hän nid wirklich gseh was dört inne passiert. Si hän eifach blind ins Stadion ine gsprützt.

Aficionado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aficionado »

BloodMagic hat geschrieben:Wie schon oft gesagt, ich versteh nicht, dass der hier im Forum immer so hoch gelobt wird. Im 1 gegen 1 eine Pfeiffe, so stellt sich nicht mal ein 1. Liga Spieler an. Traurig ... im nächsten Spiel zum guten Glück gesperrt.

Für uns aber gut: Die Zürcher verlieren die Nerfen.... das ist das einzige Positive vom heutigen Abend ...!
Ich auch nicht. Habe schon immer gesagt, dass er der einzige Argentinier ist, der nicht Fussball spielen kann.
Wieso man ihn aber mit Worten wie "dummer Idiot" beleidigen muss, verstehe ich nicht.

canon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von canon »

Es isch e Schand und wirft e verdammt schlächts Bild uf d Fäns vom FCB! E Grund werum so viel Fans nid an Matsch gön sin genau sötigi Aktione!

Au wenn me provoziert wird, das rächtfertigt nie so e Reaktion! Do chunt mer grad dr Tierkäfig in Bärn in Sinn! So Lüt sin DEFINITIV Tier! Primitiv und mit dr minimalschte Inteligänz gsägnet!

D Arbet vo de Fänbeuftragte isch definitiv au z hinterfroge! Bringes die überhaupt? Es seht definitiv nid drnoch us! I cha mer bim beste Wille au nid vorstelle, dass d Fänbeuftreiti die Lüt nid kenne wo das agstellt hän! Wärde die Lüt vo de Fänbeuftreite gmäldet?

Schad-Schad was do wieder abgange isch!

Shamrock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shamrock »

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

canon hat geschrieben:E Grund werum so viel Fans nid an Matsch gön sin genau sötigi Aktione!
wievill hätts denn amigs?

dahei 60000 und in züri 10000?
CR7 Fanboy

Maxon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Maxon »

radiobemba hat geschrieben:Es isch eifach e Zeiche das du dini Infos usem Blick holsch, seit einiges übere Mensch us.
Dr Blick isch halt die erschti "Zytig" gsi, wo über das brichtet het. Bazonline u. Tagi häns erscht spöter brocht. ;)

canon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von canon »

ScoUtd hat geschrieben:wievill hätts denn amigs?

dahei 60000 und in züri 10000?
Nei dahei 90'000 und in züri 17'000 :confused:

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

canon hat geschrieben:Nei dahei 90'000 und in züri 17'000 :confused:
ha numme welle wüsse was drmit hesch welle sage...
CR7 Fanboy

canon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von canon »

ScoUtd hat geschrieben:ha numme welle wüsse was drmit hesch welle sage...
denn druck di doch au so us, dass me dis gschribene au richtig duet interpretiere. (so als kläine tipp für nägschtmol)

i ha drmit nur wölle sage, dass es paar hundert basler mehr nach züri gange wäre

Idealist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Idealist »

Ich hatte das Glück, schon drinnen gewesen zu sein, als es zur Auseinandersetzung kam.
Einerseits bekommt man eine Wut, wenn man sieht mit welcher Freude und Inbrunst gewisse Deltas auf alles einschlagen, was sich bewegt. Auf der anderen Seite ist man von der zügellosen, unkontrollierten Wut, Hass und Aggression gewisser Leute schockiert, welche mehr als nur Verletzungen für "den Feind" in Kauf nehmen.
Wenn man mit Eisenstangen, Bauabschrankungen, Sitze usw. auf Menschen einschlägt und wirft, teilweise aus einer Höhe von ca. 5 Metern auf die untenstehenden Leute, dann muss man sich schon Fragen wo das ganze noch hinführt. Ich gehe nun bald 30 Jahre an die Spiele und habe schon viel gesehen, aber diese Szenen von gestern stellen alles bisher gesehene in den Schatten.

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

canon hat geschrieben:i ha drmit nur wölle sage, dass es paar hundert basler mehr nach züri gange wäre
ä behauptig wod nie wirdsch könne bewiese
CR7 Fanboy

Hajdin

Beitrag von Hajdin »

Isch e zimlich unglücklichi Situation gsi. Vo de eint site e Polizei-Wand mit em Wasserwärfer wo immer nööcher chunnt...und bim Igang Deltas und Pfäfferspray/Tränegase ide Luft.

S wirkt halt nid beruhigend wenn de ikesslet wirsch und ohni Grund mit em Wasserwärfer agschosse wirsch.

Trotzdäm...Sachbeschädigung und Plünderige sind sowas vo unnötig.

sich gege d Schugger und Deltas wehre muess aber sy.

4everblackandwhite
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 4everblackandwhite »

Was die Medien schreiben wird nie der Wahrheit entsprechen. Aber das was schon immer so.

Die Heizen vor solchen Spiele die Stimmung immer und immer wieder auf.

Wie können 1'500.- Zuschauer ein Stadion Stürmen?? Was ist den das für eine Bruchbude???

Das mit dem Deltas ist ja auch nichts neues!

canon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von canon »

ScoUtd hat geschrieben:ä behauptig wod nie wirdsch könne bewiese
so halbwägs... i kenn scho 5 lüt wo genau us däm grund nid an spiel fcz-fcb gön und i bi witem nid dr einzig wo so lüt kennt! i finds halt eifach schad...

4everblackandwhite
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 4everblackandwhite »

canon hat geschrieben:so halbwägs... i kenn scho 5 lüt wo genau us däm grund nid an spiel fcz-fcb gön und i bi witem nid dr einzig wo so lüt kennt! i finds halt eifach schad...
Ich bin auch noch einer.

radiobemba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von radiobemba »

4everblackandwhite hat geschrieben: Wie können 1'500.- Zuschauer ein Stadion Stürmen?? Was ist den das für eine Bruchbude???
Stadion stürme stimm i dämm Sinn ebe au nid, es isch eifach niemer me dört gsi wo kontrolliert het. Tönt halt nid so guet füre Blick, dorum macht mes biz dramatischer.

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

4everblackandwhite hat geschrieben:Was die Medien schreiben wird nie der Wahrheit entsprechen. Aber das was schon immer so.

Die Heizen vor solchen Spiele die Stimmung immer und immer wieder auf.
Die Wahrheit liegt bekanntlich meist irgendwo dazwischen.

Nur wenn das Volk solche Bilder, Videos und Berichte sieht, wird es zu 100% an einer nächsten Abstimmung für Verschärfung gegen Fans Ja stimmen. Das ist halt auch ein Fakt.

Hajdin

Beitrag von Hajdin »

canon hat geschrieben:so halbwägs... i kenn scho 5 lüt wo genau us däm grund nid an spiel fcz-fcb gön und i bi witem nid dr einzig wo so lüt kennt! i finds halt eifach schad...
jo sorry aber was söll das?

bisch FCB FAN denn gohsch an so Match...

i bi gescht uff Züri und ha füre FCB gschraue und bi nochhär widr heime.

Kei Problem.

Wer Problem suecht dä kriegt se halt meischtens au. Ganz eifach.

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

es gibt auch hunderte die genau wegen solchen szenen nach zürich reisen...

(ich persönlich gehöre weder zu deinen nichtgehern noch zu diesen extragehern)
CR7 Fanboy

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

jap isch bi mir s gliche. Bi früehner oft mitem Zug an d Mätch, irgendwenn nacheme Spiil gege GC isch mrs eifach z blöd worde mit däm Chindergarte und ich gang nur no Individuell und an usgwählti Mätch ...

Malko
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Malko »

Ich glaubs au. Bi Geschter s erscht mol syt 3 Joor wiedr an e Uswärtsspiel. Früeher sind mir so 10-15 Nase gsi und sind an die meischte Uswärtsspiel gange. Geschter zu dritt... :rolleyes:
Ich sag nid, dass ich nie meh an e Uswärtsspiel gang, aber all zu oft tue ich mir das nid a. Was mir geschter ufgfalle isch, dass vo gwüsse vermummte (Sturmmaske) recht druck uf "normalos" usgüebt wird. Wie lüt wo Föteli mache oder schlichte wönd... :mad:
© by SAS

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Wenigstens werden die Deppen zur Rechenschaft gezogen ;)
Nach Aussagen von Landolt konnten die gewaltbereiten Fans gefilmt werden. «Wir haben sehr, sehr gutes Bildmaterial.» Das werde für einige ein böses Erwachen geben, wenn sie von der Polizei abgeholt werden.

Vasil Levski
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Vasil Levski »

canon hat geschrieben:Es isch e Schand und wirft e verdammt schlächts Bild uf d Fäns vom FCB! E Grund werum so viel Fans nid an Matsch gön sin genau sötigi Aktione!

Au wenn me provoziert wird, das rächtfertigt nie so e Reaktion! Do chunt mer grad dr Tierkäfig in Bärn in Sinn! So Lüt sin DEFINITIV Tier! Primitiv und mit dr minimalschte Inteligänz gsägnet!

D Arbet vo de Fänbeuftragte isch definitiv au z hinterfroge! Bringes die überhaupt? Es seht definitiv nid drnoch us! I cha mer bim beste Wille au nid vorstelle, dass d Fänbeuftreiti die Lüt nid kenne wo das agstellt hän! Wärde die Lüt vo de Fänbeuftreite gmäldet?

Schad-Schad was do wieder abgange isch!
hahaha, gang heim go schloofe, würdsch wenigschtens was sinnvolls mache...
S.P.Q.R.

canon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von canon »

Hajdin hat geschrieben:jo sorry aber was söll das?

bisch FCB FAN denn gohsch an so Match...

i bi gescht uff Züri und ha füre FCB gschraue und bi nochhär widr heime.

Kei Problem.

Wer Problem suecht dä kriegt se halt meischtens au. Ganz eifach.
ich bi friener oft uf züri gange! aber i wöt nid am nägschte tag im spital ufwache und nur no chöne dur e röhrli frässe und suffe!

s problem isch nid, dass die wo problem sueche si au finde, s problem isch die wo keini problem sueche, leider oft welchi finde!!! do ligt dr unterschiid!

i ha kei luscht mitem extrazug z fahre! do wäisch au nie ob dr zug wieder vo zürcher gstürmt wird und um di läbe muesch renne. mitem auto isch no halbwägs oke, eifach wit wäg vom chueche parkiere, nid dass an chare laufsch und hesch plötzlich e cabrio!

Voyager
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Voyager »

Kawa hat geschrieben:Wenigstens werden die Deppen zur Rechenschaft gezogen ;)
Da werden einige Bubis wohl einen schönen Knoten im Hals kriegen wenn sie auf ihrer Arbeitsstelle abgeholt werden :D

Basil Stinson
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basil Stinson »

Pioneer hat geschrieben:Du bisch sicher eine vo dene grusige mit Kapuzepulli und kahl rasierte Hoor wo no nie ä Fründin gha het und ihres ganze erbärmliche Läbe am FCB widme... suech dr mol ä Job du grusige!
Was isch schlächt dra, wenn me alles git füre FCB?
Kapuzepulli het fasch jede und nur wil eine churzi Hoor het, isch er e Randalierer?

Und nur wil dr radiobemba e anderi Meinig het, muesch nit grad afo beleidige
4everblackandwhite hat geschrieben: Wie können 1'500.- Zuschauer ein Stadion Stürmen?? Was ist den das für eine Bruchbude???

Das mit dem Deltas ist ja auch nichts neues!
Ich nehme an, dass 50 -100 Leute im Block waren, als es zu dem Zwischenfall kam. Kann ich nicht genau sagen, da ich noch nicht drin war. Die restlichen 1400 gingen einfach durch den Eingang, als die Deltas weg waren. Also nichts mit "1500 stürmten den Block"...
"Früher litten wir an Verbrechen, heute an Gesetzen." (Tacitus)

Mein Freund und Helfer, mir wärde nie vergässe
augenauf.ch - extrazug in den Knast -

Antworten