holt Kondé heim!

Diskussionen rund um den FCB.
hulk
Benutzer

Beitrag von hulk »

Riesespächt hat geschrieben:Dr Josip Collina vo GC könnt me au hole, dasch eigentlich au e Basler. Dä isch damals vo Jugoslavie gflüchtet und denn diräkt bi uns (damals Nordstärn) ins Training ko... E-Regional oder so hehe. Coole Typ, ok mittlerwile hackt er ee chli viel :D
De het scho mol bi uns gschuttet...... no zu schützematt zytte.... was wotsch mit dem?!?!?

Adelino da Sülüa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Adelino da Sülüa »

dr konde hätti gärn kholt vor einehalb joor, jetz kanner vo mir us zu binnige-
BRAUCH ICH NICHT
Vale, hau se um!

Agent Orange
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Agent Orange »

Verschont uns mit diesem Versager! Thread schliessen, aber sofort! :mad: :mad: :mad:
Bauer, ledig, sucht FCB-Spieler zum auspfeifen!

Schubidu
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schubidu »

Nur So... hat geschrieben:Was nit besser als dr Marque???? ...sogar Du, Ich und mi Schwöster sin fuessballerisch besser als dr Marque... :p
dini schwöschtr sichr, du eventuell, abr dr könig!?? pfff

und zuedäm isch dr marque stargg! dä wird meh und meh zum fiehrigsspiiler und wird sich vrmehrt (wie ändi hiirundi) in d'offensive yyschalte.
Mort à la dictature du pétrolariat

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Schubidu hat geschrieben:dini schwöschtr sichr, du eventuell, abr dr könig!?? pfff

und zuedäm isch dr marque stargg! dä wird meh und meh zum fiehrigsspiiler und wird sich vrmehrt (wie ändi hiirundi) in d'offensive yyschalte.
wie ändi hiirundi... wo mer vom Branche"primus" Luzärn abgschlachtet worde sin.... tolls Bispiel... ;)

Griech
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Griech »

Schubidu hat geschrieben:dini schwöschtr sichr, du eventuell, abr dr könig!?? pfff

Hei, ho... Schlyyfft's??? Marque und stark? Meinsch fuessballerisch? Wenn me mi mol 2,5 Joor würd spiele loh hätt y sicher au 's eint oder andere starke Spiel. Wäge däm sött y nit Stammspieler vom heilige 'CB sii...

FAZIO
Neuer Benutzer

Beitrag von FAZIO »

Griech hat geschrieben:Wäge däm sött y nit Stammspieler vom heilige 'CB sii...
nei, definitiv nid

Griech
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Griech »

FAZIO hat geschrieben:nei, definitiv nid
Für di längt's no. User Schwalbene und Schreie han y die letschte paar mol Nüt xeh.

*seit's und macht e wyyters Kopfballgoal*

*jublet aaschliessend mit em Robo-Dance*

Schubidu
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schubidu »

Griech hat geschrieben:Hei, ho... Schlyyfft's??? Marque und stark? Meinsch fuessballerisch? Wenn me mi mol 2,5 Joor würd spiele loh hätt y sicher au 's eint oder andere starke Spiel. Wäge däm sött y nit Stammspieler vom heilige 'CB sii...
erschtens isches sichremol e scheene Reim gsi, Marque stargg und so...

und zwaitens gsehni bi ihm als wie meh e gwüssi technischi vrbesserig, hooketrick do, lobball dört etc. Zuedäm hett är (nai nit gege luzärn) z.B. gege s'grosse Barca odr au gege Aarau sich mit nach vorne getraut (während em Spiil und nit bi stehende Bäll main y jetzt).
y find dr Marque isch nit s'Hauptproblem in unserer Abwehr, vill mehr isch dr "Patron" Abraham bishär nit die gwünschti Vrstärkig. Y plädier dorum fürs IV-Duo Ferati-Marque
Mort à la dictature du pétrolariat

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Schubidu hat geschrieben:erschtens isches sichremol e scheene Reim gsi, Marque stargg und so...

und zwaitens gsehni bi ihm als wie meh e gwüssi technischi vrbesserig, hooketrick do, lobball dört etc. Zuedäm hett är (nai nit gege luzärn) z.B. gege s'grosse Barca odr au gege Aarau sich mit nach vorne getraut (während em Spiil und nit bi stehende Bäll main y jetzt).
y find dr Marque isch nit s'Hauptproblem in unserer Abwehr, vill mehr isch dr "Patron" Abraham bishär nit die gwünschti Vrstärkig. Y plädier dorum fürs IV-Duo Ferati-Marque
I bi no krasser und setz uf Ferati + e neue IV. Abraham söll ufs Bänggli oder uf die rächti Site - dört hän mer jo sit Johre au Bedarf.... :rolleyes:

ffa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ffa »

zu kondé: ist meiner meinung nach ein vollidiot und hat das fussballspielen nach seiner zeit bei freiburg verlernt...
hat dem mory eigentlich mal jemand ein shirt geschickt: "lieber eine schwester im puff als einen bruder beim fcz"?

iv-diskussion: ich sag schon lange, dass der abraham sein geld noch nicht wert ist und ich behaupte auch, dass marque und ferati sich als duo besser ergänzen. marque selbst hat grosse fortschritte gemacht im fussballerischen bereich, aber er wird nie ein ganz grosser. und vom preis/leistungsverhältnis finde ich ihn am besten! er fightet immer, das vermisse ich bei vielen spielern.

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Riesespächt »

ffa hat geschrieben: iv-diskussion: ich sag schon lange, dass der abraham sein geld noch nicht wert ist und ich behaupte auch, dass marque und ferati sich als duo besser ergänzen. marque selbst hat grosse fortschritte gemacht im fussballerischen bereich, aber er wird nie ein ganz grosser. und vom preis/leistungsverhältnis finde ich ihn am besten! er fightet immer, das vermisse ich bei vielen spielern.
Dr Marque git eim e gwüsses Gfühl vo Sicherheit (amigs); entweder er het dr Ball oder dr Maa. So hanis au glernt: Ball oder Foul! :o

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Riesespächt hat geschrieben:Dr Marque git eim e gwüsses Gfühl vo Sicherheit (amigs); entweder er het dr Ball oder dr Maa. So hanis au glernt: Ball oder Foul! :o
Franco Baresi style :D , isch die 1. regle vo jede guete Verteidiger, wenn dr Stürmer überläge isch muessme sich mit 1-2 böswilligi Fouls e bitz respäggt verschaffe aber halt uff d'Karte uffpasse.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

jay
Erfahrener Benutzer

Beitrag von jay »

Riesespächt hat geschrieben:Dr Marque git eim e gwüsses Gfühl vo Sicherheit (amigs); entweder er het dr Ball oder dr Maa. So hanis au glernt: Ball oder Foul! :o
Truurigi Fussball!
give me the ball, you motherfucker!

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

jay hat geschrieben:Truurigi Fussball!
dä seich, e bitzeli meh ball-oder-bei-fuessball würd guet tue.....
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

ffa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ffa »

jä ich gib dir rächt, dr marque isch nit dr sicherschti. vor allem in sache spielintelligänz.
trotzdäm findi är isch näbem huggel dr einzig wo in die vo dir gforderti richtig spielt.

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

ffa hat geschrieben:jä ich gib dir rächt, dr marque isch nit dr sicherschti. vor allem in sache spielintelligänz.
trotzdäm findi är isch näbem huggel dr einzig wo in die vo dir gforderti richtig spielt.
Ha nur "amigs" in Klammer gschriebe, damit nit alli zgumpe chöme. Bi glicher Meinig, mind. so sicher wie die andere NatiA-Verteidiger isch er....

jay hat geschrieben:Truurigi Fussball!
So laufts! Das het doch mit trurigem Fuessball asbolut nüt zute, begriffi nit.

"Ball oder Foul" und "Ziehe Ball bis Linie, dann machsch Flangge, Jungge"

Nico Zirdum Fussballgott!!! ;)

jay
Erfahrener Benutzer

Beitrag von jay »

Riesespächt hat geschrieben:So laufts! Das het doch mit trurigem Fuessball asbolut nüt zute, begriffi nit.
War auch nicht wirklich ernst gemeint..
give me the ball, you motherfucker!

teutone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von teutone »

[quote="ffa"]
hat dem mory eigentlich mal jemand ein shirt geschickt: "lieber eine schwester im puff als einen bruder beim fcz"?
[quote]

neee aber ein bild vom selbigen :D
England - für mich die Young Boys der Nationalmannschaften. © Mundharmonika 26.05.2016
D4 Reihe 1/353
Niveau sieht nur von unten aus wie Arroganz - Klaus Kinski

ffa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ffa »

teutone hat geschrieben:neee aber ein bild vom selbigen :D
jawooohl! :D :D

edit: ich hätte gerne sein gesicht gesehen... :D

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

jay hat geschrieben:War auch nicht wirklich ernst gemeint..
I verstand absolut kei Spass!! :p

Antworten