sag doch einfach, du willst mit dem alkohol die bakterien abtötenCuervo hat geschrieben:grippederweil wollt ich heute zum glühweintrinken...
![]()

glühwein mit schuss (rum) tuts auchmissy21 hat geschrieben:sag doch einfach, du willst mit dem alkohol die bakterien abtöten(ok, evt. brauchts dann etwas stärkeres als glühwein.. tee mit rum oder so
)
missy21 hat geschrieben:HASS auf leute, die nicht bedenkten, dass man auch berufsbegleitend eine weiterbildung machen kann
Schuel isch Schuel, und Schuel isch Schoggi im Vergliich zu Schaffe, basta![]()
HASS auf leute die gerne geschenke einpacken (auspacken tu ich sie übrigens auch gerne)
HASS uff Lüt wo wänn Gschänggli uspagge aber sälber z fuul sin zum yypagge!![]()
wenn man noch mehr HASS ergattert indem man sagt, dass man heute ab 12 uhr ferien hat (die schule morgen mal ausgenommen)
HASS uff ALLI Lüt wo Ferie hän wenn ICH kaini ha!![]()
FEEETTS WÖÖÖÖÖÖÖÖÖRD!!!Dannemann hat geschrieben:dämfall e hass uf wienachte...
HASS uff KOMMERZ-TUSSENE... s goht um LIEBI und so Zügs an dr Wiehnachte, nämlighöschnomolimpfall!missy21 hat geschrieben:neeee.. die geschenke und das essen sind ganz
ok...
*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben: Schuel isch Schuel, und Schuel isch Schoggi im Vergliich zu Schaffe, basta
*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:FEEETTS WÖÖÖÖÖÖÖÖÖRD!!!Dannemann hat geschrieben: dämfall e hass uf wienachte...
HASS uff KOMMERZ-TUSSENE... s goht um LIEBI und so Zügs an dr Wiehnachte, nämlighöschnomolimpfall!
missy21 hat geschrieben:naja.. mach mal meine schule, da gehst du nachher gerne wieder arbeiten
Hehe aso wemme dört so frieh muess uffstoh wie di Post vermuete loht, denn schissts mi jetzt scho aa![]()
du widersprichst dir!
S giengt um Liebi und so, aber hüt gohts nur no um Kommerz und Stress und Gschänggli und gstressti Lüt in dr Stadt... und uff DAS e fette HASS!![]()
by the way.. liebe hab ich das ganze jahr, da brauche ich nicht extrau auf weihnachten zu warten..!
So ischs, dorum grad au no: Fette HASS uff so pseudo "Mir Hän Uns Alli Gärn - Familiefescht" und "Ich Schängg Dir Wixxer Jetzt Gliich Öppis Obwohl Ich Di Nid Mag , Isch Jo Wiehnachte - Schlyymschisser"! Wär me mag, dä mag me s ganze Joor, wär me NID mag dä muess me nid äxtra möge will Wiehnachte isch, Hüüchler eländi
so und jetz: HASS auf die scheiss mathi-prüfung die ich in 20 min schreiben muss
Mein Beileid!
HASS uff am Samschtig morge frieh miesse go schaffe statt uspenne...![]()
na dann sind wir uns ja (ausnahmsweise) mal einig*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Zitat von missy21
naja.. mach mal meine schule, da gehst du nachher gerne wieder arbeiten
Hehe aso wemme dört so frieh muess uffstoh wie di Post vermuete loht, denn schissts mi jetzt scho aa
du widersprichst dir!
S giengt um Liebi und so, aber hüt gohts nur no um Kommerz und Stress und Gschänggli und gstressti Lüt in dr Stadt... und uff DAS e fette HASS!
by the way.. liebe hab ich das ganze jahr, da brauche ich nicht extrau auf weihnachten zu warten..!
So ischs, dorum grad au no: Fette HASS uff so pseudo "Mir Hän Uns Alli Gärn - Familiefescht" und "Ich Schängg Dir Wixxer Jetzt Gliich Öppis Obwohl Ich Di Nid Mag , Isch Jo Wiehnachte - Schlyymschisser"! Wär me mag, dä mag me s ganze Joor, wär me NID mag dä muess me nid äxtra möge will Wiehnachte isch, Hüüchler eländi
so und jetz: HASS auf die scheiss mathi-prüfung die ich in 20 min schreiben muss
Mein Beileid!
HASS uff am Samschtig morge frieh miesse go schaffe statt uspenne...
missy21 hat geschrieben:na dann sind wir uns ja (ausnahmsweise) mal einig
'schaumolZytworde!!!
by the way.. familienfeste meide ich aus prinzip (ausnahme: heilig abend bei den eltern, der ist tradition.. ist aber nur in kleinem kreis) ab dem 25igsten hab ich aber dann nur noch ferien
Genau, HASS uff jeglichi Familiefescht (usser mit dene paar wo dr WIRKLIG wichtig sin, nid s ganze Gesocks wo de eh s ganz Joor kai Kontakt hesch)
ach ja.. und die geschenke werden morgen eingepackt
Was bi ich STOLZ uff di!!!![]()
in diesem sinne: schöne weihnachten...
...ok...lömmers mol guet sy mitem HASS... Scheeni Feschtdääg!![]()
"Riesespächt, du dörfsch jetzt heim go".....Riesespächt hat geschrieben:Hassssss!!! Ha absolut nüt me ztue und es isch nonig mol 2!!! Do könnt me au mol e Aug zuedrucke und sage: "Riesespächt, du dörfsch jetzt heim go"..... kasch jo vergässe sowas, GLATZ njänjä haltdochfrääääässssiii