wie meinsch jetzt das?Riesespächt hat geschrieben:Euch isch scho klar dass dir euch dämfall über 5% vo de Forumsuser luschtig machet..schämmet euch...

wer het sich NONIG g'outet?????
auf jetzt...

Leider tut es dies über die MAssen.nobilissa hat geschrieben:Warum sollte die sexuelle Orientierung eines Sportlers die Öffentlichkeit interessieren ?
überhaupt nid!Späcki hat geschrieben:CH-Nati: Also ich tipp uff dr E.D. ... *duckundweg*
Was isch das für e Schwuchtle-Fanclub vom FCB?? No nie ghört! Ächt e Splittergruppe vo dene "Premium-Supporters" oder wie die ufblosene Möchtegärns sich nenne??![]()
Wer in die Ecke gedrängt wird, fängt an sich zu wehren.Domingo hat geschrieben:überhaupt nid!
http://www.queerpass.ch/basel/default.shtm
isch do glaub au mol ä Thema gsi
finds eifach ä chli schräg sich über diä sex. Orientierig zdefiniere, schünscht günde mr denn plötzlich mol d'Hethe-Basilisk oder so![]()
![]()
Ich glaube ihr schaut zu viel Fernseh , beim Fussball geht es rein um den Sport, nicht dass man schwul oder nicht schwul aussieht oder es sogar ist.Ergic89 hat geschrieben:Wieso nicht der Liebling der Kuhschweiz, Tranquillo Barnetta? Der ist so aalglatt, ohne jede Ecken und Kanten was ich irgendwie total unmännlich finde.
Dä isch sicher ned schwul! I wohn grad näbe ihm und was do für Schnägge ahne fahred isch abbartigAtlantico hat geschrieben:de Gross isch doch sicher schwul, het dä scho irgendöpper mol mit ere frau gseh (abgseh vo de oeri)?????