Hass thread!
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
carla bruni 

Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
Ivan Ergic
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
-Hass auf Bailey's (wer trinkt denn sowas:confused 
-Hass auf Leute die Baileys schenken.
-Hass auf Bailey's der sauer wird.
-Oberhass auf fettige Hände denen der faule, geschenkte Bailey's entgleitet und im Treppenhaus zerschellen lässt.

-Hass auf Leute die Baileys schenken.
-Hass auf Bailey's der sauer wird.
-Oberhass auf fettige Hände denen der faule, geschenkte Bailey's entgleitet und im Treppenhaus zerschellen lässt.
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.
Natürlich wird's wie alles (ausser Salz) irgendwann schlecht aber man sollte das Zeugs ja auch mal trinken ...hanfueli hat geschrieben:hanni au gmeint. Aber e ekelhafte gstank und bailey's in flockeform bewiise s gegeteil. Usserdem wirds jo mit milch gmacht wenn mi nid alles tüscht.
Wie lange ist Baileys® haltbar?
Baileys® der einzige Creamlikör mit einer zweijährigen Geschmacksgarantie ab dem Tag der Herstellung, und zwar bei einer Lagerung ohne direkte Sonnenlichteinwirkung und einer Temperatur im Bereich 0 °C bis 25 °C u2013 geöffnet oder ungeöffnet, gekühlt oder ungekühlt.
Unser patentiertes Verfahren zum Mischen der frischen irischen Sahne mit Spirituosen und Whiskey ohne Konservierungsmittel ist einer der Faktoren, durch die wir die lange Geschmacksgarantie von 2 Jahren erreichen. Der Alkohol fungiert als natürliches Konservierungsmittel für das Produkt.
Unter normalen Lagerbedingungen hat Baileys® eine Haltbarkeit von 30 Monaten.
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
med tussene meini die voll gschminkte junge dame wo sech kuul fühle wenn sie zmidst in dr MK stönd, ond nüt anders mache als bier sufe ond ergendöber öbis schnorre osser fuesball. (ja söttigi lüt gets:eekJassii hat geschrieben:hast was gegen maedchen, die fußball gucken ?![]()

ond vorallem mache si ned med, si kenne velech ,,fc basel allez``, ned meh.
gäge die hani öbis.
wenn e frau in dr MK stoht ond alles get före fcb, denne esch das guet, ond gäge die hani nüd.
Kei Erbarme und kei Gnade
Züri muss falle, Züri muss falle
Züri muss falle, Züri muss falle
- seth
- Erfahrener Benutzer
s kommando "vorwärts mittelland", sektion "pro augekräbs" git widr allesrot&blau hat geschrieben:med tussene meini die voll gschminkte junge dame wo sech kuul fühle wenn sie zmidst in dr MK stönd, ond nüt anders mache als bier sufe ond ergendöber öbis schnorre osser fuesball. (ja söttigi lüt gets:eek
gäge die hani öbis.
wenn e frau in dr MK stoht ond alles get före fcb, denne esch das guet, ond gäge die hani nüd.

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
und auf deutschrot&blau hat geschrieben:med tussene meini die voll gschminkte junge dame wo sech kuul fühle wenn sie zmidst in dr MK stönd, ond nüt anders mache als bier sufe ond ergendöber öbis schnorre osser fuesball. (ja söttigi lüt gets:eek
gäge die hani öbis.

i'm not deaf,i'm ignoring you
Aber wenn sie dir eins blose isch guet?rot&blau hat geschrieben:med tussene meini die voll gschminkte junge dame wo sech kuul fühle wenn sie zmidst in dr MK stönd, ond nüt anders mache als bier sufe ond ergendöber öbis schnorre osser fuesball. (ja söttigi lüt gets:eek
gäge die hani öbis.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
Hey alte kum gib dr e chli mieh! So kriegsch niene e Job...rot&blau hat geschrieben:med tussene meini die voll gschminkte junge dame wo sech kuul fühle wenn sie zmidst in dr MK stönd, ond nüt anders mache als bier sufe ond ergendöber öbis schnorre osser fuesball. (ja söttigi lüt gets:eek
gäge die hani öbis.
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
seth hat geschrieben:s kommando "vorwärts mittelland", sektion "pro augekräbs" git widr alles![]()

- Erfahrener Benutzer
hass auf eier, die nach fisch stinken (und noch als bio eier verkauft werden!!)

hass auf meinen nachbar, der sich schöne mauern um sein grundstück baut... (der ist doch nicht ganz dicht!!)

hass auf meinen nachbar, der sich schöne mauern um sein grundstück baut... (der ist doch nicht ganz dicht!!)
Fussballmafia SFV
Ivan Ergic
©z basel a mym ryy
Ivan Ergic
©z basel a mym ryy
- seth
- Erfahrener Benutzer
in die pfanne, nicht in die frau!!!z basel a mym ryy hat geschrieben:hass auf eier, die nach fisch stinken (und noch als bio eier verkauft werden!!)![]()
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Isch dr schomol in Sinn ko, dass du no viel e weichere bisch..?rot&blau hat geschrieben:med tussene meini die voll gschminkte junge dame wo sech kuul fühle wenn sie zmidst in dr MK stönd, ond nüt anders mache als bier sufe ond ergendöber öbis schnorre osser fuesball. (ja söttigi lüt gets:eek
gäge die hani öbis.
Vo mir us kas Fütz ha so viels will, so lang si nid schwätze als sige si weiss Gott wo usbroche..gang doch lieber go FC Inzeststedt luege, always support your local team!
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
Hass uf das "Kompetänzzentrum" wo sich gescht zobe im "Club" uf ZF über d Hanfinitiative unterhalte het! E Zuemuetig die Lüt, sälte sone Dichti an Inkompetänz gseh, wirklich hardcore. So 2 Grossmieterli wo permanänt irgendwelchi Scheiss useglo hän, wörtlich: "iii-aaaaaaaa, aso de Drogehampf, de blibt ei Wuche im Bluet, u wemme dänn ine Kchontrolle chunnt....ja dee..... jaaaa.....iaaaaaa.....den macht me en Verkehrsunfall" hahaha, ohni Scheiss, in däm Stil isch das abgange. I bi schockiert. Und dr Pfarrer im Flanders-Style ishc au dr Hit gsi...
Giantwoodpecker: Wieso denn? Hett dr Flanders-Verschnitt denn gmeint, Hanf isch ungsund, nähmed Weihrauch, do griegetr dr gliich Flash und erscht no dr kirchlich Säge drzue? 

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Hass dene verdammte Autofahrschliecher wo uffere 60er Strecki nur 40 fahre....und me kei Überholmöglichkeit het...
und woni dr Fahrer gseh ha, hani dänggt, jo isch jo klar, wie au anderscht...a Schientode wo wiet über 70ig isch...
und woni dr Fahrer gseh ha, hani dänggt, jo isch jo klar, wie au anderscht...a Schientode wo wiet über 70ig isch...

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)

- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
- einspielen
- Erfahrener Benutzer