Hass thread!

Der Rest...
z basel a mym ryy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von z basel a mym ryy »

carla bruni :mad:
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden

[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]

jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Riesespächt »

z basel a mym ryy hat geschrieben:carla bruni :mad:
Aber s Silvie isch super... :)

hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

-Hass auf Bailey's (wer trinkt denn sowas:confused :)
-Hass auf Leute die Baileys schenken.
-Hass auf Bailey's der sauer wird.

-Oberhass auf fettige Hände denen der faule, geschenkte Bailey's entgleitet und im Treppenhaus zerschellen lässt.
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Baileys ist was gutes und wird sicher nie sauer ....

Bild

hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

Kawa hat geschrieben:Baileys ist was gutes und wird sicher nie sauer ....
hanni au gmeint. Aber e ekelhafte gstank und bailey's in flockeform bewiise s gegeteil. Usserdem wirds jo mit milch gmacht wenn mi nid alles tüscht.

Italiano
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Italiano »

hass uf fingernegel schniide, i hass das komische gfühl :mad:
[CENTER]EIN MAL BASEL IMMER BASEL[/CENTER]

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

hanfueli hat geschrieben:hanni au gmeint. Aber e ekelhafte gstank und bailey's in flockeform bewiise s gegeteil. Usserdem wirds jo mit milch gmacht wenn mi nid alles tüscht.
Natürlich wird's wie alles (ausser Salz) irgendwann schlecht aber man sollte das Zeugs ja auch mal trinken ...
Wie lange ist Baileys® haltbar?
Baileys® der einzige Creamlikör mit einer zweijährigen Geschmacksgarantie ab dem Tag der Herstellung, und zwar bei einer Lagerung ohne direkte Sonnenlichteinwirkung und einer Temperatur im Bereich 0 °C bis 25 °C u2013 geöffnet oder ungeöffnet, gekühlt oder ungekühlt.
Unser patentiertes Verfahren zum Mischen der frischen irischen Sahne mit Spirituosen und Whiskey ohne Konservierungsmittel ist einer der Faktoren, durch die wir die lange Geschmacksgarantie von 2 Jahren erreichen. Der Alkohol fungiert als natürliches Konservierungsmittel für das Produkt.
Unter normalen Lagerbedingungen hat Baileys® eine Haltbarkeit von 30 Monaten.

hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

Kawa hat geschrieben:Natürlich wird's wie alles (ausser Salz) irgendwann schlecht aber man sollte das Zeugs ja auch mal trinken ...
Wemmes doch nid gärn het...! :p

E.T.A
Neuer Benutzer

Beitrag von E.T.A »

Bild
also ich habe es mal mit Ice-Tea gemischt... *würg* :D
Ersguterjunge!!!

Ob FCB oder FCB... Hauptsach Rot/Blau!
Visca el Barça!!!

jay
Erfahrener Benutzer

Beitrag von jay »

Zum kotze grusigs Frauegsöff.
give me the ball, you motherfucker!

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Näbekoschte/Ölpris!!!!! 50.-- meh pro Monet!!??!?! isch das legal?? sooo shit sött me emol verbiete, referendum!!

rot&blau
Neuer Benutzer

Beitrag von rot&blau »

Jassii hat geschrieben:hast was gegen maedchen, die fußball gucken ? :confused:
med tussene meini die voll gschminkte junge dame wo sech kuul fühle wenn sie zmidst in dr MK stönd, ond nüt anders mache als bier sufe ond ergendöber öbis schnorre osser fuesball. (ja söttigi lüt gets:eek :)
ond vorallem mache si ned med, si kenne velech ,,fc basel allez``, ned meh.
gäge die hani öbis.
wenn e frau in dr MK stoht ond alles get före fcb, denne esch das guet, ond gäge die hani nüd.
Kei Erbarme und kei Gnade
Züri muss falle, Züri muss falle

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

rot&blau hat geschrieben:med tussene meini die voll gschminkte junge dame wo sech kuul fühle wenn sie zmidst in dr MK stönd, ond nüt anders mache als bier sufe ond ergendöber öbis schnorre osser fuesball. (ja söttigi lüt gets:eek :)
gäge die hani öbis.
wenn e frau in dr MK stoht ond alles get före fcb, denne esch das guet, ond gäge die hani nüd.
s kommando "vorwärts mittelland", sektion "pro augekräbs" git widr alles :eek:
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

skaranoid
Benutzer

Beitrag von skaranoid »

rot&blau hat geschrieben:med tussene meini die voll gschminkte junge dame wo sech kuul fühle wenn sie zmidst in dr MK stönd, ond nüt anders mache als bier sufe ond ergendöber öbis schnorre osser fuesball. (ja söttigi lüt gets:eek :)
gäge die hani öbis.
und auf deutsch :eek:
i'm not deaf,i'm ignoring you

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

gäge die hani öbis.
Aber wenn sie dir eins blose isch guet?
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

gäge die hani öbis.
Hey alte kum gib dr e chli mieh! So kriegsch niene e Job...

einspielen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von einspielen »

seth hat geschrieben:s kommando "vorwärts mittelland", sektion "pro augekräbs" git widr alles :eek:
:D

So ist die heutige Zeit, und leider muss ich feststellen, dass die Welt zu einer Immitation einer spießigen beschissenen Seifenoper geworden ist, unter der Führung einer Horde alter Tunten.

z basel a mym ryy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von z basel a mym ryy »

hass auf eier, die nach fisch stinken (und noch als bio eier verkauft werden!!) :mad: :mad:

hass auf meinen nachbar, der sich schöne mauern um sein grundstück baut... (der ist doch nicht ganz dicht!!)
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden

[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]

jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy

darken
Erfahrener Benutzer

Beitrag von darken »

z basel a mym ryy hat geschrieben:hass auf meinen nachbar, der sich schöne mauern um sein grundstück baut... (der ist doch nicht ganz dicht!!)
Wenn er nicht auf seinem Boden baut und dir die Sonne stielt, mach ihm doch die Hölle heiss :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

z basel a mym ryy hat geschrieben:hass auf eier, die nach fisch stinken (und noch als bio eier verkauft werden!!) :mad: :mad:
in die pfanne, nicht in die frau!!!
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

Alge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Alge »

seth hat geschrieben:in die pfanne, nicht in die frau!!!
:D :D :D

Goldust
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Goldust »

gäge die hani öbis.
Isch dr schomol in Sinn ko, dass du no viel e weichere bisch..?

Vo mir us kas Fütz ha so viels will, so lang si nid schwätze als sige si weiss Gott wo usbroche..gang doch lieber go FC Inzeststedt luege, always support your local team!

kreuzritter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kreuzritter »

Baslerdytsch oder Hochdeutsch!

"aber secher ned" so!!
do bekumm y jo grad e netzhutablöösig! pfffui!

Zitat Goldust: "Support your local Team" !
Bindeglied von Ironie, Sarkasmus und Zynik

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Hass uf das "Kompetänzzentrum" wo sich gescht zobe im "Club" uf ZF über d Hanfinitiative unterhalte het! E Zuemuetig die Lüt, sälte sone Dichti an Inkompetänz gseh, wirklich hardcore. So 2 Grossmieterli wo permanänt irgendwelchi Scheiss useglo hän, wörtlich: "iii-aaaaaaaa, aso de Drogehampf, de blibt ei Wuche im Bluet, u wemme dänn ine Kchontrolle chunnt....ja dee..... jaaaa.....iaaaaaa.....den macht me en Verkehrsunfall" hahaha, ohni Scheiss, in däm Stil isch das abgange. I bi schockiert. Und dr Pfarrer im Flanders-Style ishc au dr Hit gsi...

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Giantwoodpecker: Wieso denn? Hett dr Flanders-Verschnitt denn gmeint, Hanf isch ungsund, nähmed Weihrauch, do griegetr dr gliich Flash und erscht no dr kirchlich Säge drzue? ;)
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Hass dene verdammte Autofahrschliecher wo uffere 60er Strecki nur 40 fahre....und me kei Überholmöglichkeit het...

und woni dr Fahrer gseh ha, hani dänggt, jo isch jo klar, wie au anderscht...a Schientode wo wiet über 70ig isch... :rolleyes:
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Nei ishc jo pinlich sowas. I hätt mit eim Satz alles was die 1 Stund lang glaferet hän könne widerlege. Die hän eifach kei Ahnig kha vo was si rede und denn frogi mi wo si die Gstalte usgrabe hän. I bi schockiert.

Bandita
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bandita »

das isch nid ins facebook ine kumm...hass......
wie söll ich nur mit allne lüt während dem kurs kommuniziere....hiiiiilfeeeee
..................uff dini goal gits ä explosion
MUTTENZERKURVE ai tradition.............

Dannemann
Benutzer

Beitrag von Dannemann »

HASS uf M-Budget & CO.
[CENTER]ZONA BASILEA[/CENTER]

einspielen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von einspielen »

Scheiss facbook-scheissdräck!!!

So ist die heutige Zeit, und leider muss ich feststellen, dass die Welt zu einer Immitation einer spießigen beschissenen Seifenoper geworden ist, unter der Führung einer Horde alter Tunten.

Antworten