EHC Basel
-
- Erfahrener Benutzer
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- gruusigeSiech
- Erfahrener Benutzer
Yessssssssssssssss
[LEFT][/LEFT]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
...und wurde nicht mal als bester EHC Spieler ausgezeichnet......Ivolino hat geschrieben:Super leischtig gsi vorallem defensiv kompakt und de Schöpf het ghebt was ufs Goal cho isch. Chapeau.
was solls!
BRAVO an alle vom EHC, und an alle Lausanner, die so stümperhaft die chancen ausliessen!!
....und last but not least: Thanx Kent Ruhnke für alles!
So ein tag, so wunderschön wie heute...
Absolut s MAXIMUM
Was sich nachem schlusspfiff abgspilt het isch eifang geil gsi. Jede, vom kleinschte knirps bis zum grosspapi sin voll durekeit und hän no e viertel stund nachem match stimmig gmacht wienis dehei no nie ghört ha. Au wärendem match isch d stimmig top gsi. Isch praktisch 60 minute duregschraue worde.
Diggi Sach gsi vo allne. Jetzt heisst dr matchpuck am mäntig verwärte
Absolut s MAXIMUM
Was sich nachem schlusspfiff abgspilt het isch eifang geil gsi. Jede, vom kleinschte knirps bis zum grosspapi sin voll durekeit und hän no e viertel stund nachem match stimmig gmacht wienis dehei no nie ghört ha. Au wärendem match isch d stimmig top gsi. Isch praktisch 60 minute duregschraue worde.
Diggi Sach gsi vo allne. Jetzt heisst dr matchpuck am mäntig verwärte
hander kei ahnig was bedüted krieg un was bedüt schlegle chander vo mir heere. ich bin in krieg gsi, ich han alles eläbt, ichchan böwise wönder luege lueg, schtoleschuss, bombesplitter ichhan alles eläbt
- Spirit of St. Jakob
- Erfahrener Benutzer
- redblue-calvin
- Erfahrener Benutzer
genau mi meinig!Was sich nachem schlusspfiff abgspilt het isch eifang geil gsi. Jede, vom kleinschte knirps bis zum grosspapi sin voll durekeit und hän no e viertel stund nachem match stimmig gmacht wienis dehei no nie ghört ha. Au wärendem match isch d stimmig top gsi. Isch praktisch 60 minute duregschraue worde.
6 cars sind unterwäggs gsi, ca 300 lüt! öbbe 200 lüt hän dr wääg mim auto gfunde.. zu geil!
http://fcbforum.magnet.ch/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=219257now can come what want
redblue-calvin alias Nachmacher X im Schatten der Ersten!
EHC BASEL
redblue-calvin alias Nachmacher X im Schatten der Ersten!
EHC BASEL