Eieiei.. Jetzt hesch di grad selber in d'Sackgasse befördert. Und wech!Paraneik hat geschrieben:Und wenn dir saget, es git in Basel soooo viiieel gueti Rapper..., vo mir us in dr ganze Schwiiz, denn saget mr mol e paar wo eh bizli Skillz hend und nid so wie Greis und all die Vögel nur standartmüll kicke..( git sicher paar wo mir nid bekannt sind)
Aber d schwiiz isch wie immer biz hindedrii im vergliich zu dütschland. Das wird allessss no ko. In minere Generation rappe die meischte rapper wie ich und dass isch in unsere Altersklass au härzlich willkomme. Es wird sowieso mol zit, dass d CH uf e neus HipHop Niveau brocht wird. ( Sag nid dass ICH das mach...)
Rap us Basel
Eat shit, millions of flies can't be wrong
maaaaaan rap isch so luschtig worde über die letschte 10 joor...
in unsere generation rap me halt eso...blablabla...es git gängschter rapper 4 elemänte hiphopper blablabla...ufftritt machi no villi in zuekunft und fick alles...blablabla...schtandart müll wie greis blablabla...
junge? hesch aine dinne?????
scheiss emos am rappe oder was?
es isch fritig ihr fotzene!!!!!
btw...wartet doch aifach amix mol 3-4 jööhrlli bis dr mit eurem, sorry, müll neume aaneträttet!!!
und nei....ihr könnet eifach no nid bättle...ihr wärdet wennder dra bliibet...aber es goht no lang...und i bezwiifle sehr dass me vo euch (weisch, euri generation wo halt aifach so rapt) inne paar joor no was hört...wenn doch wirdi irgndwenn an eurem bühne rand schtoh und mir für das entschuldige woni jetzt gschriibe ha aber . . . .bis denn...!!! naja...
Peace und so
in unsere generation rap me halt eso...blablabla...es git gängschter rapper 4 elemänte hiphopper blablabla...ufftritt machi no villi in zuekunft und fick alles...blablabla...schtandart müll wie greis blablabla...
btw...wartet doch aifach amix mol 3-4 jööhrlli bis dr mit eurem, sorry, müll neume aaneträttet!!!
und nei....ihr könnet eifach no nid bättle...ihr wärdet wennder dra bliibet...aber es goht no lang...und i bezwiifle sehr dass me vo euch (weisch, euri generation wo halt aifach so rapt) inne paar joor no was hört...wenn doch wirdi irgndwenn an eurem bühne rand schtoh und mir für das entschuldige woni jetzt gschriibe ha aber . . . .bis denn...!!! naja...
Peace und so

sorry...do hani aifach problem drmit!!!
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
so! jetzt muess ich my sänf au mol drzuegä!!
ha mr jetzt dini myspace-tracks, und muess leider au sage, dasses my nit würgligg
uss de sogge haut!
begründig:
A ischs us minere sicht kei würgligg starggi leischtig (bezüglig skillz etc.) vo euch (au wenn dr erscht sytm 07 "rappe"). wie die andere gseit hän: nur will dr binere luschtige bierrundi uff d idee ko sin z'rappe, miendrs no lang nit duurezieh! s toppt nit immer
B es isch nüt neus aka. früsches wo aim grad paggt! wie zum biespiel dunkelziffer, cush, kwat etc..
C ich loos viel dütscherap und mag dütschrap au sehr, aber in dr schwiz als schwizer? z'rappe isch für my sgliche als wenn du indr kurve würdsch afo stepdanze...und was my am meischte stört isch, dass me uss eurem "hochdütsch" dr dialäggt höört. sprich jede wo e ohr für sproche het merggt dass dir nie und nimmer dütschi sin! aight?
..will euch natyrligg nit nur kritik schängge:
d'beats sin rächt fresH! au wenn klaut..hehe
wenn dr scho ein uff rap us basel wän mache denn NUR mit baslerrap!
und LOOSET au mol BS-rap (old shit vom mory, p-27 und und und..)
und wenn dr e freestyle-gott wän hööre, ziehn'd euch dr oldshit vom shape&poet yyhne..
im outta here...
peace

ha mr jetzt dini myspace-tracks, und muess leider au sage, dasses my nit würgligg
uss de sogge haut!
begründig:
A ischs us minere sicht kei würgligg starggi leischtig (bezüglig skillz etc.) vo euch (au wenn dr erscht sytm 07 "rappe"). wie die andere gseit hän: nur will dr binere luschtige bierrundi uff d idee ko sin z'rappe, miendrs no lang nit duurezieh! s toppt nit immer

B es isch nüt neus aka. früsches wo aim grad paggt! wie zum biespiel dunkelziffer, cush, kwat etc..
C ich loos viel dütscherap und mag dütschrap au sehr, aber in dr schwiz als schwizer? z'rappe isch für my sgliche als wenn du indr kurve würdsch afo stepdanze...und was my am meischte stört isch, dass me uss eurem "hochdütsch" dr dialäggt höört. sprich jede wo e ohr für sproche het merggt dass dir nie und nimmer dütschi sin! aight?
..will euch natyrligg nit nur kritik schängge:
d'beats sin rächt fresH! au wenn klaut..hehe
wenn dr scho ein uff rap us basel wän mache denn NUR mit baslerrap!
und LOOSET au mol BS-rap (old shit vom mory, p-27 und und und..)
und wenn dr e freestyle-gott wän hööre, ziehn'd euch dr oldshit vom shape&poet yyhne..
im outta here...
peace

Bindeglied von Ironie, Sarkasmus und Zynik
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Bitter...zitral hat geschrieben:oder wemmes verloore het . . . .

Isch mr mit em erschte Tape vo Brandhärd passiert, i weiss es no zimli genau vor ca. 6-7 Joor an eme Morge in dr Gwärbschuel, chunnt ein zu mir "i ha do e Tape, sie nenne sich Brandhärd, noni bekannt, aber geile Shit wo nit wirsch bereue dass das Tape mol kauft hesch..10 Stutz"
Jojo, das nämme mr mol...Gekauft - und - vrlore...Hass! Wobi - bi allem Reschpäkt vor Brandhärd - s mi mehr würd jucke, wenn i e AOH Tape vrlore hätt...

SCONVOLTS BASILEA 98
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Bitter...zitral hat geschrieben:oder wemmes verloore het . . . .

Isch mr mit em erschte Tape vo Brandhärd passiert, i weiss es no zimli genau vor ca. 6-7 Joor an eme Morge in dr Gwärbschuel, chunnt ein zu mir "i ha do e Tape, sie nenne sich Brandhärd, noni bekannt, aber geile Shit wo nit wirsch bereue dass das Tape mol kauft hesch..10 Stutz"
Jojo, das nämme mr mol...Gekauft - und - vrlore...Hass! Wobi - bi allem Reschpäkt vor Brandhärd - s mi mehr würd jucke, wenn i e AOH Tape vrlore hätt...

SCONVOLTS BASILEA 98
fuck...voll füren arschSCAR hat geschrieben:Bitter...
Jojo, das nämme mr mol...Gekauft - und - vrlore...Hass!

jo, isch in öbbe würklich dr glich schaiss wie s'irie tape aifach verliere...naja...mr ziehn uns dr neu shit wo vo dr näggschte generation kunnnt, wenn de weisch wasi main

- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
uff...bekum grad diggi eier, wenn-y an das tape dängg..SCAR hat geschrieben:*schwelgt*
AOH Crew und das geile Tape, woni mr d Hoor chönnt usrisse, dass mr das damals nit inezoge ha...
ich arsch has au verloore...(wiso gohts uns allne gliich??:rolleyes

dasch eins vo de geilschte tapes gsi won-y jemols gloost ha!
dasch no baslerrap...kei emo-rap..höhö

Bindeglied von Ironie, Sarkasmus und Zynik
Eigentlich sinsjo alles Free-Beatz usem Inet, was schomol schwach isch, wemes so do präsentiere will. Wasmi störrt sin aber vor allem die us minere Sicht zum Teil klaute Lyrics, eifach vom Dütsche Untergrund-Rap übernoo. Kei eigene Styl?
Zuedem uf Hochdütsch schwiizer Rap... Unterschti.. Seisch selber indr Schwiiz mache eigentlich alli Standardmüll und git nid viil guets - ok dr Greis isch au kacke, aber was mache den Dir demnoch? Als Schwiizer und vor allem Basler, hochdütsche Rap zmache, isch doch eifach nur Opferhaft und dient im Kommerz.
Du würdsch zuedem in dinere momentane Verfassig, hart undeduure bemene richtige Battle. Und wie scho paar gseit hän, me got nid eifach mit "Halbfertigem" eso an dÖffentlichkeit. Machet zerschmol paar gueti Tracks, den chasch immer no Promotion defür mache. Sunsch chasch usem C in eurem Crew-Name schnell mol e K mache. Alles in allem findis deep aber ebe...
Zuedem uf Hochdütsch schwiizer Rap... Unterschti.. Seisch selber indr Schwiiz mache eigentlich alli Standardmüll und git nid viil guets - ok dr Greis isch au kacke, aber was mache den Dir demnoch? Als Schwiizer und vor allem Basler, hochdütsche Rap zmache, isch doch eifach nur Opferhaft und dient im Kommerz.
Du würdsch zuedem in dinere momentane Verfassig, hart undeduure bemene richtige Battle. Und wie scho paar gseit hän, me got nid eifach mit "Halbfertigem" eso an dÖffentlichkeit. Machet zerschmol paar gueti Tracks, den chasch immer no Promotion defür mache. Sunsch chasch usem C in eurem Crew-Name schnell mol e K mache. Alles in allem findis deep aber ebe...

das hani mi au grad gfroggt...dasch e trick vo dr bööse platte induschtrie...in 5 joor kunnz nomol als spescheledischon uuse und mr sinn alli zwunge s'nomol zkaufekreuzritter hat geschrieben: ich arsch has au verloore...(wiso gohts uns allne gliich??:rolleyes
dasch eins vo de geilschte tapes gsi won-y jemols gloost ha!

- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
-
- Neuer Benutzer
Du bisch für die ussag definitiv z jung! d schwiz stoht de dütsche im rap um nüd nooch. hätt d schwitz dä märt wo die dütsche hän würde mir uf de gliiche bühne oder eher grössere rappe! ganz geil isch aber ebe, dass es viel git wo sich und sine wurzle treu bliibe und dodrmit au ihrer sproch! numme well du uf dütsch rap'sch bringt di das nid uf e bessers niveau.Paraneik hat geschrieben: Und wenn dir saget, es git in Basel soooo viiieel gueti Rapper..., vo mir us in dr ganze Schwiiz, denn saget mr mol e paar wo eh bizli Skillz hend und nid so wie Greis und all die Vögel nur standartmüll kicke..( git sicher paar wo mir nid bekannt sind)
Aber d schwiiz isch wie immer biz hindedrii im vergliich zu dütschland. Das wird allessss no ko. In minere Generation rappe die meischte rapper wie ich und dass isch in unsere Altersklass au härzlich willkomme. Es wird sowieso mol zit, dass d CH uf e neus HipHop Niveau brocht wird. ( Sag nid dass ICH das mach...)
Peaz
i mag mi zb. an e freestyle session im 97 am stimme festival erinnere wo dr kalmoo, blacktiger, skelt und mc rony uf mundart ein duure geh hän und freundeskreis drzue gstosse isch. die hän numme no dr lade dunde gha und hän sich ehrfürchtig für die geili aktion bi de basler bedanggt.
jez vergliichsch aber mol d verkaufszahle vo freundeskreis und de besagte basler. dr dütschi märt isch grösser dämentsprächend könne die besser drvo läbe. d qualität isch aber keineswägs besser.
vilicht isch das jez nid e aktuells bispiil aber i zell mi halt zu de alte sogge und ka dorum numme vo frienere johre brichte.
btw, sag mr welli dütsche in de 80 johr uf dütsch am rappe gsi sin und jez no drbi!! basler gits do e baar!
do no e baar basler rapper mit skillz (ok gschmacksach aber einewäg) und es git no viiiieeel meh!
http://www.youtube.com/watch?v=FAnCSFGi ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=SQzQUWkUfu8
http://www.youtube.com/watch?v=-N5tKs3zSrk
http://www.youtube.com/watch?v=s73fnYhdJEU
http://www.youtube.com/watch?v=G0OzxU-RKHw
wenn euer dütsch emol so guet isch wie s änglisch vo underclassmen denn würd das mit dr sprooch au widr biz anders usseh.
http://www.youtube.com/watch?v=8ewuKsfvln4
- wärischzirü
- Erfahrener Benutzer
-
- Neuer Benutzer
Advanced Chemistry isch so zimlig wenn nid sogar bestimmt die erschti dütschi rap formation uf mundart. das sin aber genau die zytte wos in basel au drmit agfange het. i will jo nid saage die giz nid numme zeige, dass mir do definitiv nit nochstöhn ;-)wärischzirü hat geschrieben:freestyler hat geschrieben: btw, sag mr welli dütsche in de 80 johr uf dütsch am rappe gsi sin und jez no drbi!! basler gits do e baar!
QUOTE]
Toni L, Linguist, Gee-One, DJ Mike MD und Torch...
btw. vo dene sin glaubs aber numme no dr toni-l und torch aktiv... (könnt mi au irre)
torch hets mic an nagel ghängt, leggt nur no uff und wohnt in zyri...wtf?Dannemann hat geschrieben:Toni L, Linguist, Gee-One, DJ Mike MD und KÖNIGTorch.
http://www.youtube.com/watch?v=8bemqSLOiI0

- wärischzirü
- Erfahrener Benutzer
- wärischzirü
- Erfahrener Benutzer
[quote="zitral"]torch hets mic an nagel ghängt, leggt nur no uff und wohnt in zyri...QUOTE]
Wir waren mal Stars. Die Karriere ist vorbei das war´s,
ihr rockt die Charts und wir hocken in den Bars,
langen Mädels an den Arsch und leeren Glas nach Glas.
Ihr habt jetzt den Stress und wir den Spaß
Wir sind keine Stars mehr, alles vorbei,
irgendwie bin ich froh darum, Schluss mit der Heuchelei.
Wir sind frei, kein Underground der im Popbusiness steht
und kein Kopf mehr der sich im Popbusiness dreht,
keine Zielscheibe mehr, wir haben unsere Ruh,
hängen in Heidelberg ab mit Boulevard Bou
und bauen Beats nur aus Bock so wie es früher war
als ich noch nicht so müde war und Graffitisprüher war.
10 Jahre her da waren wir in deiner Stadt,
wo ist heut die Crowd die damals so gejubelt hat?
Hamdarauf geachtet das der Text nen Sinn hat.
Ich verlang nicht viel nur dass ihr euch daran erinnnert.
Aus Jux treten wir noch manchmal auf im JUZ,
wenn ne andere Band nicht kam, vor 20 Mann, aber wen juckst?
Unser Geld von der GEMA hat die Nena und das sehen wir nie
99 MC´s, wo ist AC?

Wir waren mal Stars. Die Karriere ist vorbei das war´s,
99 MC´s, wo ist AC?

- SCAR
- Erfahrener Benutzer
King...wärischzirü hat geschrieben: Wir waren mal Stars. Die Karriere ist vorbei das war´s,
99 MC´s, wo ist AC?
![]()

Apropos Dütschi Rapper wo no am Start sind: Too Strong isch zwüschedure au no aktiv, oder?
SCONVOLTS BASILEA 98
zuuuuuuuuuuullllllluuuuuuuuuuuu man!!!zitral hat geschrieben:maaaaaan rap isch so luschtig worde über die letschte 10 joor...
Peace und so![]()

bsoffe bini nätt zu ihm sunnscht e arschloch.. mi läbe isch scheisse und mi name Nur so...
- wärischzirü
- Erfahrener Benutzer