@ stacheldraht: Du losesch nid wirklich viel Rap oder?
Also, lueg. Es git verschiedeni Stylez in dr Szene....es git sönigi die mache uf gangster, anderi uf 4-element-hiphopper und und und...es git sooo viel verschiedeni Arte vo rap. Ich nimm mol a, dass du mi style nid bsunders magsch will suscht würdsch nid sage, dass ich keini guete Text kick ( Einer dieser Tage mol usgnoh). Ich mach hauptsächlich Battlerap und sry, wenn du zb P A zu dem R genau losesch, hörsch d verglich, d Reims, d Struktur, und und und....und denn kasch nämlich nid sage, dass ich schlechte battlerap mach.
Aber wenn du uf anderi arte vo rap stohsch zb lüt wo nur über problem rappe denn kanni nochvollzieh dass de mi zügs nid guet findsch.
Und das wo mir in unserne Tracks sage, isch natürlich nid immer 100% authentisch. Aber das muess au nid so sii, will jede rapper sis eigene Image ka ha und das nid zwingend mitm Reallife verbinde muess, do rap immerno e Form vo kunscht isch.
Und wenn dir saget, es git in Basel soooo viiieel gueti Rapper..., vo mir us in dr ganze Schwiiz, denn saget mr mol e paar wo eh bizli Skillz hend und nid so wie Greis und all die Vögel nur standartmüll kicke..

( git sicher paar wo mir nid bekannt sind)
Aber d schwiiz isch wie immer biz hindedrii im vergliich zu dütschland. Das wird allessss no ko. In minere Generation rappe die meischte rapper wie ich und dass isch in unsere Altersklass au härzlich willkomme. Es wird sowieso mol zit, dass d CH uf e neus HipHop Niveau brocht wird. ( Sag nid dass ICH das mach...)
Peaz