Rap us Basel

Der Rest...
Paraneik
Neuer Benutzer

Rap us Basel

Beitrag von Paraneik »

hy,

wie dr Titel scho seit, handelt's sich do um e Musik Thread.

Ich würd euch an dere Stell gern mol mini Crew und unseri Tracks vorstelle.

Homepage CAKE CREW

Wenn dr eifach kurz d' Tracks ahlose wänd könne dr das entweder uf dr Site unter Downloads oder direkt uf MINERE MYSPACE!

Gründet worde isch d Cake Crew vor ca. 9 Mönet.

Also, abchecke und witersage :D

Hopp FCB in einere Minute :)

Peazz

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

pffff....dr nino brown räp euch usenander!!! :cool:

s edith meint: d beatz fläshe aber no!!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

Paraneik
Neuer Benutzer

Beitrag von Paraneik »

Nino Brown seit mr grad mol gar nix sry :confused:

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Rap us Basel guet und rächt - aber wieso uf hochdütsch?

PS: Jep beats sind guet.

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Paraneik hat geschrieben:Nino Brown seit mr grad mol gar nix sry :confused:
muesch dr "rechnig ohni dr eagle" thread sueche.....sueche und di stelle! :p
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

Rhykurve
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhykurve »

musik ist okay...aber warum erinnert mich der erste myspace track so verdammt an gustav gans von den beginnern??

...ui, jetzt het grad track zwei aagfange... isch zumindescht nid hochdüütsch :D

...?!? Die beats sin aber nid alli klaut, oder?!?

Hat durchaus Potential, noch hein paar mehr Einflüsse (aggro einziger einfluss kanns ja nicht sein) und dann kommts gut

ced
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ced »

Also hochdütsch goht überhaupt gar nit. Und ansunschte würdi no bitzeli meh rappe üebe, bevor me das an die gross Glocke hängt.
Eat shit, millions of flies can't be wrong

jay
Erfahrener Benutzer

Beitrag von jay »

Paraneik hat geschrieben:hy,

wie dr Titel scho seit, handelt's sich do um e Musik Thread.

Ich würd euch an dere Stell gern mol mini Crew und unseri Tracks vorstelle.

Homepage CAKE CREW

Wenn dr eifach kurz d' Tracks ahlose wänd könne dr das entweder uf dr Site unter Downloads oder direkt uf MINERE MYSPACE!

Gründet worde isch d Cake Crew vor ca. 9 Mönet.

Also, abchecke und witersage :D

Hopp FCB in einere Minute :)

Peazz
Ist das CANA??
give me the ball, you motherfucker!

Mössiö
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mössiö »

Erhebe (einfach mal) den Vorwurf, dass es sich hierbei um Studiorapper handelt. Freestylebattle.......Freestylebattle!

z basel a mym ryy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von z basel a mym ryy »

ich würds auf baseldeutsch einfach besser finden. würde mich noch intressieren warum ihr hochdeutsch rapt?
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden

[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]

jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy

Paraneik
Neuer Benutzer

Beitrag von Paraneik »

thx fürs mehr oder weniger konstruktive Feedback ;)

Also, mir rappe hochdütsch will:
- mir vorallem vo dütsche Rapper/dütschem HipHop Fan inspiriert worde sind
- beidi mehr oder weniger dütschi wurzle hend
- mir schwizerdütsche Rap ( nid immer abr oft) nid guet finde.

@ Jay: jop das isch Cana...

@Mössiö: Studiorapper stimmt, aber wenn me bedenkt dass ich erscht sit oktober 2007 rapp, goht das klar. Uftritt und alles wird no ko. Freestyle isch schön und guet aber nid mi Ding :)

@ Rhykurve: Beats sind teilwiis übernoh, teilwiis Freebeats vo "Internet-Producers".

@ ced: ich würd an dinere Stell nid sage, dass mrs nid könne solang du selber keini erfahrige gsammelt hesch. Und falls du au rappsch würdi gern mol dini Tracks lose :)

alsoooo demnächst kunnt wieder e Track uf miniMyspace

Mfg Paraneik.

unit_bs
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unit_bs »

wemmer scho bim thema rap us basel sin :cool:

au rap us basel. au scho im SoCa am start gseh...

SENSEMANN - Liberté

http://www.youtube.com/watch?v=FFkRd7H1IqM

Paraneik
Neuer Benutzer

Beitrag von Paraneik »

Schön und guet, aber nid in dem Thread :)
danke

V.I.P.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von V.I.P. »

paraneik du riese mongi, verpissdi, du hesch do rein garnüt verlore!!
zerst mol luege wasd suschd im netz verbreitisch... idiot..
Mein Fotoalbum ist die Erinnerung...

Paraneik
Neuer Benutzer

Beitrag von Paraneik »

Ich ha nix verlore aber du dr Verstand?

Mr sind do im offtopic bereich falls des nonig gmerkt hesch als entspann di mol -.-

Fulehung
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fulehung »

Wer will scho Rap lose. :cool:

löris
Benutzer

Beitrag von löris »

sind alle beatz und melodien geklaut oder nur russisch roulett??

Paraneik
Neuer Benutzer

Beitrag von Paraneik »

Nid alli aber viel.
Einer dieser Tage isch zb nid klaut...

Skier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Skier »

na ja... haut mi nid grad vom hogger, aber blibet dra, denn kunnt das guet!
in däm alter ka me au schlimmeri sache mache ;)

und fönd joo nid afo meine, ihr siged gangstaz.
....mir läbe in dr schwiz.
@alle Medien
Aufgrund meiner nicht vorhandenen Fachkompetenz in den Bereichen FC Basel, Fanprojekt, Tickets, Fussball und Offtopic, muss ich mir keinerlei Sorgen über eine kommerzielle Übernahme durch die Basler Zeitung machen.

Paraneik
Neuer Benutzer

Beitrag von Paraneik »

Skier hat geschrieben: und fönd joo nid afo meine, ihr siged gangstaz.
....mir läbe in dr schwiz.
hahahaha glaub mr, uf die idee kömme mr garantiert nid. Das isch nur no peinlich....

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

unit_bs hat geschrieben:wemmer scho bim thema rap us basel sin :cool:

au rap us basel. au scho im SoCa am start gseh...

SENSEMANN - Liberté

http://www.youtube.com/watch?v=FFkRd7H1IqM
yüar sensemann - my man
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

ced
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ced »

Paraneik hat geschrieben: @ ced: ich würd an dinere Stell nid sage, dass mrs nid könne solang du selber keini erfahrige gsammelt hesch. Und falls du au rappsch würdi gern mol dini Tracks lose :)
Nur weil ich sälber sowas nit mach, heiss nit dass ich nit kritisere kha.
Naja, egal, sorry für de e bitzi übertriebeni Kommentar, mir het di Rap eifach nit eso guet gfalle. Anderne gfallts anschinend, tja!
Aber was mi enorm gnervt het, isch dass uf Hochdütsch reimsch. Mi hörts halt wirklich mega guet use, dass es nit dini Muetersproch isch. Go Baseldytsch!! :)
Eat shit, millions of flies can't be wrong

Mössiö
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mössiö »

Paraneik hat geschrieben: @Mössiö: Studiorapper stimmt, aber wenn me bedenkt dass ich erscht sit oktober 2007 rapp, goht das klar. Uftritt und alles wird no ko. Freestyle isch schön und guet aber nid mi Ding :)
Freestyle ist nicht dein Ding?! Unglaublich, von spontanen bauchgesteuerten Kunst lebt Hip Hop, ist Ursprung und Sinn des ganzen. Wobei Heute wohl jeder sein kleines, digitales Tonstudio hat und somit nicht mehr auf die Stehgreif-Kunst angewiesen ist.
Aber Junge, mit Freunden draussen am Beatboxen und Freestylen bis jmd. kommt der meint er könne dir die Hosen runterziehen. Dann erfährt er verbal- lyrische Ergüsse bis er sich genötigt fühlt mit dem Freestylen aufzuhören und anfängt AZAD zu zitieren in der Hoffnung du merkst es nicht, nichtahnend dass er somit jegliche Deckung verliert und seinen Untergang gleich selber einweiht..... unersetzbar.
Strassenkunst in Reinkultur.

Paraneik
Neuer Benutzer

Beitrag von Paraneik »

AZAD zu zitieren?
Ich?

:confused: :rolleyes: Ich ha nid mol 1 Lied vo Azad glost.

Ich sag nid dass ich nie freestyle tue, ich ha nur gmeint dass ich nid gang go freestylebattles mache. Freestyle mit kollege isch was anders für mi..das machi denk au :cool:

Rhykurve
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhykurve »

nur so als wärtelosi amerkig:

Friehner het me no joohrelang im stille kämmerli oder mit kollege "giebt" und "glernt" rappe - bis me denn nach Johre mol mit sine Raps and Öffentlichkeit gange isch... sich erscht skillz und stylez a'zeigne und denn wenns kunnt guet nach em erschte ufftritt massehaft reschpäkt ärnte...

Aber ebbe d'zyte ändere - jede ka sich mittlerwyle wenns sy muess e homestudio leischte - es git internet und me kunnt somit au viel eifacher an kontäkt (und beatz) ane... ganz devo abgseh isch es notürlig au viel billiger worde cds produziere zloh...

sin nur grad so gedanke...

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

..gsehsch du die stadt si isch voller legände..

sinder bekifft druff gsi oder was? man, do kanni mit em kolleg au cho und bizli värsli brinzle. isch jo mol gar nüt! wie d rhykurve scho gseit het, zum rappe gheert johrlang iebe, iebe und nomol iebe.. erscht denn söttet dir an d öffentlichkeit.. und in basel hesch mit em schwobdytsch eh kei chance.. basler rap isch gfälligscht au in baslerdytsch zverfasse.

nyt gege eych, isch jo scho ok das ihr euri freyzyt mit däm verbringet - aber hey, alte wiso immer grad go rappe? git scho gnueg wos voll druff hän in basel..
wenn, denn erwart ich geili beats, geili tägschd ect.. baslerstlye hald..

wiexeit.. voll vo legände..

Mössiö
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mössiö »

Paraneik hat geschrieben:AZAD zu zitieren?
Ich?

:confused: :rolleyes: Ich ha nid mol 1 Lied vo Azad glost.

Ich sag nid dass ich nie freestyle tue, ich ha nur gmeint dass ich nid gang go freestylebattles mache. Freestyle mit kollege isch was anders für mi..das machi denk au :cool:
Du scheinst mich Falsch verstanden zu haben. Ich sprach nicht von dir, sondern von einer meiner Erfahrungen bezüglich des Freestylens. Das Beispiel (welches ehrenhalber natürlich auf wahren Gegebenheiten beruht) welches ich erwähnte, sollte lediglich der Spiegelung meiner Erfahrung dienen. Formuliert aus der neutralen Erzähler-Position (deswegen findest du kein ich in der Geschichte) in der Hoffnung man könne so meine diesbezügliche Begeisterung als Drittperson besser nachvollziehen.

Paraneik
Neuer Benutzer

Beitrag von Paraneik »

@ stacheldraht: Du losesch nid wirklich viel Rap oder?
Also, lueg. Es git verschiedeni Stylez in dr Szene....es git sönigi die mache uf gangster, anderi uf 4-element-hiphopper und und und...es git sooo viel verschiedeni Arte vo rap. Ich nimm mol a, dass du mi style nid bsunders magsch will suscht würdsch nid sage, dass ich keini guete Text kick ( Einer dieser Tage mol usgnoh). Ich mach hauptsächlich Battlerap und sry, wenn du zb P A zu dem R genau losesch, hörsch d verglich, d Reims, d Struktur, und und und....und denn kasch nämlich nid sage, dass ich schlechte battlerap mach.
Aber wenn du uf anderi arte vo rap stohsch zb lüt wo nur über problem rappe denn kanni nochvollzieh dass de mi zügs nid guet findsch.

Und das wo mir in unserne Tracks sage, isch natürlich nid immer 100% authentisch. Aber das muess au nid so sii, will jede rapper sis eigene Image ka ha und das nid zwingend mitm Reallife verbinde muess, do rap immerno e Form vo kunscht isch.

Und wenn dir saget, es git in Basel soooo viiieel gueti Rapper..., vo mir us in dr ganze Schwiiz, denn saget mr mol e paar wo eh bizli Skillz hend und nid so wie Greis und all die Vögel nur standartmüll kicke.. ;) ( git sicher paar wo mir nid bekannt sind)
Aber d schwiiz isch wie immer biz hindedrii im vergliich zu dütschland. Das wird allessss no ko. In minere Generation rappe die meischte rapper wie ich und dass isch in unsere Altersklass au härzlich willkomme. Es wird sowieso mol zit, dass d CH uf e neus HipHop Niveau brocht wird. ( Sag nid dass ICH das mach...)

Peaz

unit_bs
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unit_bs »

zieh dr mol the real vom mory ine, für mi eine vo de beschte tracks in sache schwiizer rap. au wenn die ussage eh nüm stimme :D so vo wäge " wenni mol eine vo allne awards gwünn höri uf rappe will mini rhymes denn nüm gnueg hart sinn"

MonaLisa
Neuer Benutzer

Beitrag von MonaLisa »

Was dir und deinem Cake-Crew-Mitglied mE. fehlen, um es in diesem Business weit zu bringen, sind Skill, Authentizität und Originalität. Ist meine Meinung, muss nicht jedermann so sehen. Trotzdem viel Glück!

Gruss

Antworten