Bebbionist hat geschrieben:Genau das macht doch e wirkliche Captain us!
Är läbt d'Fairness und git au Fähler zue, das macht nid mänge! und Fuessball sich e sport, und ich hoff dass es fairer wird. Im Fuessball wird scho gnueg gmooglet und bschisse! dr Ivan will faire Sport und dass dr besser gwynnt und nid dä wo am maischte bschisst!
E Captain muess au in hitzige momänt könne rueh bewahre! und übrigens: dr ivan kämpft jedes spiel!
dr Ivan isch nid eifach so mi Lielingsspieler!
Im hütige Fuessballbusiness zellt nid nume dFairness elei. Inere soone Situation muesch eifach dreischt sii, sunsch kasch sFuessballprofibusiness vrgässe. Vo mir us chaner nachem Spiil zum Pfarrer go biichte.
Nur als Bispiil: Wende Weltmeischter wirsch und 5 unfairi Fouls begange hesch frogt di in 10 Johr au niemer me dernoch. Aber wende die Fouls ned begange hätsch und wege dem verlore hätsch, stosch eifach nur als Depp do, di ganzes Lebe.
Ich sag grad nachem 13. Mai setme im Gegner nitno Bliemli in Allerwertischte drugge. Wer isch fair gse zu uns dazumal anno Muntwiler? La-Chaux-de-Fonds? etc etc
Natürlich isches toll fairi Spiiler zha. Aber imene Meischterschaftsentscheidende Spiil, sag ich, mache das vo 1000 Captains gläb nume 1ne nämli dr Ergic... Er isch miner Meinig psychisch eifach zlabil füre Captain. Fuessballerisch und menschlich natürlich top.