Vo wo nimmt di Handyman sini Informatione, wenn in de offizielle Swisscom Informationen stoht, dass so e Aktion früehstens im August wird statt finde?Molino hat geschrieben:Alle Swisscom Kunden haben zwischen 11.7.08 und 11.9.08 die Möglichkeit durch eine Vertragsverlängerung eine Vergünstigung fürs iPhone zu bekommen. Völlig egal ob der vertrag bereits abgelaufen ist oder nicht, ob man gestern oder vor 3 Jahren das letzte vergünstigte Handy mit Vertragsverlängerung geholt hat.
Apple iPhone video...
-
- Erfahrener Benutzer
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!
Tja das wird wohl ein Geheimniss bleiben. Villeicht von der Swisscom direkt? Villeicht arbeitet er bei Swisscom? Villeicht durch gute Konatke? Wer weiss?FCB Forever hat geschrieben:Vo wo nimmt di Handyman sini Informatione, wenn in de offizielle Swisscom Informationen stoht, dass so e Aktion früehstens im August wird statt finde?
Aber die Informationen stimmen. Du wirst es sehen.
- redflag166
- Erfahrener Benutzer
*in Erinnerung ruf*redflag166 hat geschrieben:Merci für de Tipp midem HTC Touch Diamond! Gsed sehr vilversprächend us.. Chunt mer das über Swisscom über? (ha nüt gfunde im online-Shop) Ich ha irgendwo gläse, das es bi Swisscom erst im August chunt. Cha das si?
Wie gseds us mit de Priise vom HTC Touch Diamond? 899 ohni Abo wär scho chli vil(das hani bis jez gfunde..)
Was isch unterschied zwüsched HTC Touch Pro und Diamond?
wenn dr unterschied zwüschem touch diamond und diamond pro meinsch isches folgende: s pro het no e usziehbari taschtatur integriert und het e het no möglichkeit vo micro-sd karte erwitterig ihne z schiebe...redflag166 hat geschrieben:*in Erinnerung ruf*
priise wärde in jedem lade unterschiedlich si...
Tip 1) Schau am besten bei Ricardo. Es gibt massenhafte lagerverkäufe dieser teils, bei dem du sie fabrikneu erhältst bsw. touch pro für 400 eier statt 700..redflag166 hat geschrieben:Merci für de Tipp midem HTC Touch Diamond! Gsed sehr vilversprächend us.. Chunt mer das über Swisscom über? (ha nüt gfunde im online-Shop) Ich ha irgendwo gläse, das es bi Swisscom erst im August chunt. Cha das si?
Wie gseds us mit de Priise vom HTC Touch Diamond? 899 ohni Abo wär scho chli vil(das hani bis jez gfunde..)
Was isch unterschied zwüsched HTC Touch Pro und Diamond?
der Unterschied besteht darin, dass das pro ne ausziehbare tastatur hat und en paar technische details.
@eckfahne: danke für den vergleich, war interessant.
- redflag166
- Erfahrener Benutzer
Ok danke. Aber am beschte wärs ja s'Natel mit ABO z'kaufe, wel das den billiger chunt.. Aber hüt bini im Swisscom-Shop gsi und die Frau hed gmeint das Natel gäbis nid bi ihne und so oder so siged HTC Natels für Business-Kunde und hed mich so dumm agluegt (debi bini mit Azug und Cravatte unterwägs gsiGoldust hat geschrieben:Tip 1) Schau am besten bei Ricardo. Es gibt massenhafte lagerverkäufe dieser teils, bei dem du sie fabrikneu erhältst bsw. touch pro für 400 eier statt 700..
der Unterschied besteht darin, dass das pro ne ausziehbare tastatur hat und en paar technische details.
@eckfahne: danke für den vergleich, war interessant.

-
- Erfahrener Benutzer
- redflag166
- Erfahrener Benutzer
warschindlich überlaschtet..stuessy hat geschrieben:hat irgend jemand online ein iphone bei orange.ch bestellen können?
um 09.00 uhr konnte ich eins auswählen. beim bestellvorgang brach das ganze ab und ab dann konnte ich nie mehr eins anwählen. bezugsweise es hat bei mir keine mehr im angebot.
komisch
@swisscom-mitarbeiter unter euch: Ist das definitv, dass ich beim Kauf vom iPhone und zugleich einer Vertragsverlängerung CHF 100 bekomme?
-
- Erfahrener Benutzer
Du meinsch wohrschinlich das Agebot wo letscht Wuche gsi isch, in de Ex-Phone House Filiale! Das zählt nid fürs iPhoneredflag166 hat geschrieben: @swisscom-mitarbeiter unter euch: Ist das definitv, dass ich beim Kauf vom iPhone und zugleich einer Vertragsverlängerung CHF 100 bekomme?
swiss xtra liberty plus für alli unter 26!Master hat geschrieben:iphone gibts bei swisscom für 300.- fr plus 10fr/monat für 250MB datentransfer zum bisherigen swiss liberty abo für 29.-/monat
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!
-
- Neuer Benutzer
- redflag166
- Erfahrener Benutzer
nei ich meine das: http://www.fcbforum.ch/showpost.php?p=1 ... tcount=146FCB Forever hat geschrieben:Du meinsch wohrschinlich das Agebot wo letscht Wuche gsi isch, in de Ex-Phone House Filiale! Das zählt nid fürs iPhone
swiss xtra liberty plus für alli unter 26!
Ich nehme mal an, die begehrten Teile werden für andere Anbieter (SimLock o.ä.) gesperrt sein.
Kann man die wohl auch so einfach hacken wie die US Importe? Weiss da jemand was Genaueres?
Ich weiss, dass damit die Garantie erlöschen würde ...
Kann man die wohl auch so einfach hacken wie die US Importe? Weiss da jemand was Genaueres?
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
das wird sich dann schon herausstellen. ich denke, apple hat sich beim zweiten versuch mehr mühe gegeben, aber über kurz oder lang wirds wohl möglich sein.Blutengel hat geschrieben:Ich nehme mal an, die begehrten Teile werden für andere Anbieter (SimLock o.ä.) gesperrt sein.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
-
- Erfahrener Benutzer
No nie ghört vo däm Agebot! Bestehndi Kunde wo nonig berächtig sin, chönne öpe im August vergünstigt e iPhone kaufe!redflag166 hat geschrieben:nei ich meine das: http://www.fcbforum.ch/showpost.php?p=1 ... tcount=146
Diä Ussgag isch defininiv unwahr und falsch, ab 11.7.08 bis 11.9.08 isch es für all Chunde möglich. Isch grad hüt au offiziell per Pressemitteilig vo dä Swisscom bestätigt worde. Wiä gross dä Rabatt isch weiss mer aber erst ab morn.FCB Forever hat geschrieben:No nie ghört vo däm Agebot! Bestehndi Kunde wo nonig berächtig sin, chönne öpe im August vergünstigt e iPhone kaufe!
-
- Erfahrener Benutzer
Zeig mir die Pressemitteilig!Molino hat geschrieben:Diä Ussgag isch defininiv unwahr und falsch, ab 11.7.08 bis 11.9.08 isch es für all Chunde möglich. Isch grad hüt au offiziell per Pressemitteilig vo dä Swisscom bestätigt worde. Wiä gross dä Rabatt isch weiss mer aber erst ab morn.
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- hecht_hate
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Ich hoff die verdammt Swisscom Agstelle stöhn morn alli umsunscht so früh im Laade (06.30h). Das isch jo nit normal was die füre Hype um das Kackhandy wo scho wieder veraltet isch, mache... 
Aber das isch genau sone Paradebispiel was Werbig cha usmache und uslöse...
Das isch e Grund meh zum das Handy z'boykottiere.

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
vorallem muess me lut medie e vertrag uf 2 johr mache, wohl die gröbscht verarschigSharky hat geschrieben:Ich hoff die verdammt Swisscom Agstelle stöhn morn alli umsunscht so früh im Laade (06.30h). Das isch jo nit normal was die füre Hype um das Kackhandy wo scho wieder veraltet isch, mache...

nei ächt, wer soviel stutz für sone natel usgit... naja weiss jo nit

Wieso boykottiere? Ich würd de Schrott au suscht nid kaufe.Sharky hat geschrieben:Ich hoff die verdammt Swisscom Agstelle stöhn morn alli umsunscht so früh im Laade (06.30h). Das isch jo nit normal was die füre Hype um das Kackhandy wo scho wieder veraltet isch, mache...
Isches nid......Sharky hat geschrieben:Das isch jo nit normal was die füre Hype um das Kackhandy wo scho wieder veraltet isch, mache...
.
öh en frog, gits iphone in zwei variante...? 16g oder 8g weiss das öbber?
FC BASEL ÜBER ALLES
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!