Apple iPhone video...

Der Rest...
FCB Forever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von FCB Forever »

Molino hat geschrieben:Alle Swisscom Kunden haben zwischen 11.7.08 und 11.9.08 die Möglichkeit durch eine Vertragsverlängerung eine Vergünstigung fürs iPhone zu bekommen. Völlig egal ob der vertrag bereits abgelaufen ist oder nicht, ob man gestern oder vor 3 Jahren das letzte vergünstigte Handy mit Vertragsverlängerung geholt hat.
Vo wo nimmt di Handyman sini Informatione, wenn in de offizielle Swisscom Informationen stoht, dass so e Aktion früehstens im August wird statt finde?
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!

Molino
Neuer Benutzer

Beitrag von Molino »

FCB Forever hat geschrieben:Vo wo nimmt di Handyman sini Informatione, wenn in de offizielle Swisscom Informationen stoht, dass so e Aktion früehstens im August wird statt finde?
Tja das wird wohl ein Geheimniss bleiben. Villeicht von der Swisscom direkt? Villeicht arbeitet er bei Swisscom? Villeicht durch gute Konatke? Wer weiss?
Aber die Informationen stimmen. Du wirst es sehen.

redflag166
Erfahrener Benutzer

Beitrag von redflag166 »

redflag166 hat geschrieben:Merci für de Tipp midem HTC Touch Diamond! Gsed sehr vilversprächend us.. Chunt mer das über Swisscom über? (ha nüt gfunde im online-Shop) Ich ha irgendwo gläse, das es bi Swisscom erst im August chunt. Cha das si?

Wie gseds us mit de Priise vom HTC Touch Diamond? 899 ohni Abo wär scho chli vil :D (das hani bis jez gfunde..)

Was isch unterschied zwüsched HTC Touch Pro und Diamond?
*in Erinnerung ruf*

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

redflag166 hat geschrieben:*in Erinnerung ruf*
wenn dr unterschied zwüschem touch diamond und diamond pro meinsch isches folgende: s pro het no e usziehbari taschtatur integriert und het e het no möglichkeit vo micro-sd karte erwitterig ihne z schiebe...

priise wärde in jedem lade unterschiedlich si...

Goldust
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Goldust »

redflag166 hat geschrieben:Merci für de Tipp midem HTC Touch Diamond! Gsed sehr vilversprächend us.. Chunt mer das über Swisscom über? (ha nüt gfunde im online-Shop) Ich ha irgendwo gläse, das es bi Swisscom erst im August chunt. Cha das si?

Wie gseds us mit de Priise vom HTC Touch Diamond? 899 ohni Abo wär scho chli vil :D (das hani bis jez gfunde..)

Was isch unterschied zwüsched HTC Touch Pro und Diamond?
Tip 1) Schau am besten bei Ricardo. Es gibt massenhafte lagerverkäufe dieser teils, bei dem du sie fabrikneu erhältst bsw. touch pro für 400 eier statt 700..

der Unterschied besteht darin, dass das pro ne ausziehbare tastatur hat und en paar technische details.

@eckfahne: danke für den vergleich, war interessant.

redflag166
Erfahrener Benutzer

Beitrag von redflag166 »

Goldust hat geschrieben:Tip 1) Schau am besten bei Ricardo. Es gibt massenhafte lagerverkäufe dieser teils, bei dem du sie fabrikneu erhältst bsw. touch pro für 400 eier statt 700..

der Unterschied besteht darin, dass das pro ne ausziehbare tastatur hat und en paar technische details.

@eckfahne: danke für den vergleich, war interessant.
Ok danke. Aber am beschte wärs ja s'Natel mit ABO z'kaufe, wel das den billiger chunt.. Aber hüt bini im Swisscom-Shop gsi und die Frau hed gmeint das Natel gäbis nid bi ihne und so oder so siged HTC Natels für Business-Kunde und hed mich so dumm agluegt (debi bini mit Azug und Cravatte unterwägs gsi :D )

Dannemann
Benutzer

Beitrag von Dannemann »

die Weichi. glich dumm wie die vo de postschalter. :D
[CENTER]ZONA BASILEA[/CENTER]

FCB Forever
Erfahrener Benutzer

Orange het jetzt au Priise dusse!

Infos
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!

stuessy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stuessy »

hat irgend jemand online ein iphone bei orange.ch bestellen können?

um 09.00 uhr konnte ich eins auswählen. beim bestellvorgang brach das ganze ab und ab dann konnte ich nie mehr eins anwählen. bezugsweise es hat bei mir keine mehr im angebot.

komisch
...::: SektZioN sPIckScHnur oHne puLVEr :::...

redflag166
Erfahrener Benutzer

Beitrag von redflag166 »

stuessy hat geschrieben:hat irgend jemand online ein iphone bei orange.ch bestellen können?

um 09.00 uhr konnte ich eins auswählen. beim bestellvorgang brach das ganze ab und ab dann konnte ich nie mehr eins anwählen. bezugsweise es hat bei mir keine mehr im angebot.

komisch
warschindlich überlaschtet..

@swisscom-mitarbeiter unter euch: Ist das definitv, dass ich beim Kauf vom iPhone und zugleich einer Vertragsverlängerung CHF 100 bekomme?

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

iphone gibts bei swisscom für 300.- fr plus 10fr/monat für 250MB datentransfer zum bisherigen swiss liberty abo für 29.-/monat
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

FCB Forever
Erfahrener Benutzer

redflag166 hat geschrieben: @swisscom-mitarbeiter unter euch: Ist das definitv, dass ich beim Kauf vom iPhone und zugleich einer Vertragsverlängerung CHF 100 bekomme?
Du meinsch wohrschinlich das Agebot wo letscht Wuche gsi isch, in de Ex-Phone House Filiale! Das zählt nid fürs iPhone
Master hat geschrieben:iphone gibts bei swisscom für 300.- fr plus 10fr/monat für 250MB datentransfer zum bisherigen swiss liberty abo für 29.-/monat
swiss xtra liberty plus für alli unter 26!

Bartolomeo
Neuer Benutzer

Beitrag von Bartolomeo »

Das heisst also, das tolle super Abo für u26 kostet 29.- + 10.- also 39.- im Monet?

redflag166
Erfahrener Benutzer

Beitrag von redflag166 »

FCB Forever hat geschrieben:Du meinsch wohrschinlich das Agebot wo letscht Wuche gsi isch, in de Ex-Phone House Filiale! Das zählt nid fürs iPhone
swiss xtra liberty plus für alli unter 26!
nei ich meine das: http://www.fcbforum.ch/showpost.php?p=1 ... tcount=146

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Ich nehme mal an, die begehrten Teile werden für andere Anbieter (SimLock o.ä.) gesperrt sein.

Kann man die wohl auch so einfach hacken wie die US Importe? Weiss da jemand was Genaueres?

Ich weiss, dass damit die Garantie erlöschen würde ...
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

Blutengel hat geschrieben:Ich nehme mal an, die begehrten Teile werden für andere Anbieter (SimLock o.ä.) gesperrt sein.

Kann man die wohl auch so einfach hacken wie die US Importe? Weiss da jemand was Genaueres?

Ich weiss, dass damit die Garantie erlöschen würde ...
das wird sich dann schon herausstellen. ich denke, apple hat sich beim zweiten versuch mehr mühe gegeben, aber über kurz oder lang wirds wohl möglich sein.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

FCB Forever
Erfahrener Benutzer

redflag166 hat geschrieben:nei ich meine das: http://www.fcbforum.ch/showpost.php?p=1 ... tcount=146
No nie ghört vo däm Agebot! Bestehndi Kunde wo nonig berächtig sin, chönne öpe im August vergünstigt e iPhone kaufe!

Molino
Neuer Benutzer

Beitrag von Molino »

FCB Forever hat geschrieben:No nie ghört vo däm Agebot! Bestehndi Kunde wo nonig berächtig sin, chönne öpe im August vergünstigt e iPhone kaufe!
Diä Ussgag isch defininiv unwahr und falsch, ab 11.7.08 bis 11.9.08 isch es für all Chunde möglich. Isch grad hüt au offiziell per Pressemitteilig vo dä Swisscom bestätigt worde. Wiä gross dä Rabatt isch weiss mer aber erst ab morn.

FCB Forever
Erfahrener Benutzer

Molino hat geschrieben:Diä Ussgag isch defininiv unwahr und falsch, ab 11.7.08 bis 11.9.08 isch es für all Chunde möglich. Isch grad hüt au offiziell per Pressemitteilig vo dä Swisscom bestätigt worde. Wiä gross dä Rabatt isch weiss mer aber erst ab morn.
Zeig mir die Pressemitteilig!

Molino
Neuer Benutzer

Beitrag von Molino »

FCB Forever hat geschrieben:Zeig mir die Pressemitteilig!
Lis es morn i dä Press! Staht i mindestens einere Zitig. Usserdem gits villicht es intranet intranet wo Lehrling kei zuegriff händ.

FCB Forever
Erfahrener Benutzer

Molino hat geschrieben:Lis es morn i dä Press! Staht i mindestens einere Zitig. Usserdem gits villicht es intranet intranet wo Lehrling kei zuegriff händ.
;)

Molino
Neuer Benutzer

Beitrag von Molino »

FCB Forever hat geschrieben: ;)
Staht i dim intranet au wieviel iPhone jede Shop überchunnt? I mim stahts!

FCB Forever
Erfahrener Benutzer

Molino hat geschrieben:Staht i dim intranet au wieviel iPhone jede Shop überchunnt? I mim stahts!
Bild

hecht_hate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hecht_hate »

Master hat geschrieben:iphone gibts bei swisscom für 300.- fr plus 10fr/monat für 250MB datentransfer zum bisherigen swiss liberty abo für 29.-/monat
wie viel isch 250MB gnau?

was chammer sich drunter vorstelle?
[CENTER]"gumpe, zünde, Lieder schreye
Fahne schwängge, Durregheye":cool:
[/CENTER]
Dreamteam

FCB Forever
Erfahrener Benutzer

hecht_hate hat geschrieben:wie viel isch 250MB gnau?

was chammer sich drunter vorstelle?
250 MB entspricht
  • 2`500 Webseiten
  • oder 375 Minuten Videos anschauen
  • oder 50`0000 E-Mails ohne Anhänge

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Ich hoff die verdammt Swisscom Agstelle stöhn morn alli umsunscht so früh im Laade (06.30h). Das isch jo nit normal was die füre Hype um das Kackhandy wo scho wieder veraltet isch, mache... :rolleyes:
Aber das isch genau sone Paradebispiel was Werbig cha usmache und uslöse...
Das isch e Grund meh zum das Handy z'boykottiere.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

Sharky hat geschrieben:Ich hoff die verdammt Swisscom Agstelle stöhn morn alli umsunscht so früh im Laade (06.30h). Das isch jo nit normal was die füre Hype um das Kackhandy wo scho wieder veraltet isch, mache... :rolleyes:
vorallem muess me lut medie e vertrag uf 2 johr mache, wohl die gröbscht verarschig :rolleyes:

nei ächt, wer soviel stutz für sone natel usgit... naja weiss jo nit :o

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

Sharky hat geschrieben:Ich hoff die verdammt Swisscom Agstelle stöhn morn alli umsunscht so früh im Laade (06.30h). Das isch jo nit normal was die füre Hype um das Kackhandy wo scho wieder veraltet isch, mache... :rolleyes:
Wieso boykottiere? Ich würd de Schrott au suscht nid kaufe.

BaselStar
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BaselStar »

Sharky hat geschrieben:Das isch jo nit normal was die füre Hype um das Kackhandy wo scho wieder veraltet isch, mache... :rolleyes:
.
Isches nid......

öh en frog, gits iphone in zwei variante...? 16g oder 8g weiss das öbber?
FC BASEL ÜBER ALLES

Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
:eek: :D

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

BaselStar hat geschrieben:Isches nid......
Natürlich ischs das. Isch scho veraltet gsi, wos vorgstellt worde isch.

Antworten