Frage betreff. Fanshop DTH!!
- gimenez_w20
- Neuer Benutzer
Frage betreff. Fanshop DTH!!
Hallo Zämme...
Ych han schnäll en Froog und zwar, obs do inne Hosen Fan hett??
Ych versuech nämmlig die ganzi Zyt über d HP --> http://www.dietotenhosen.de öbbis im Shop z bstelle, aber blieb immer bim "Sicherheitshinwies" hange!!
Do's aber sunscht in dr Schwiiz und so niene so öbbis gitt, isch d HP mini einzigi Chance, an d Artiggel z cho!!!
Hett öbber vo Euch scho mol öbbis bstellt dört? Oder weiss öbber, wo me no an Fanartiggel ane chunnt??
Dangge!!
Ych han schnäll en Froog und zwar, obs do inne Hosen Fan hett??
Ych versuech nämmlig die ganzi Zyt über d HP --> http://www.dietotenhosen.de öbbis im Shop z bstelle, aber blieb immer bim "Sicherheitshinwies" hange!!
Do's aber sunscht in dr Schwiiz und so niene so öbbis gitt, isch d HP mini einzigi Chance, an d Artiggel z cho!!!
Hett öbber vo Euch scho mol öbbis bstellt dört? Oder weiss öbber, wo me no an Fanartiggel ane chunnt??
Dangge!!
hm jo i ha dört au scho öpis bstellt abr dasch scho so lang här, mag mi nüm rächt erinnere
kunnt nit irgend e hiwis worums nit witr goht? Hesch alli Fäldli usgfüllt wo dhesch müesse?
Ka dr leidr au nit hälfe
kunnt nit irgend e hiwis worums nit witr goht? Hesch alli Fäldli usgfüllt wo dhesch müesse?
Ka dr leidr au nit hälfe
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit
They say time is a healer
They say time is a healer
- gimenez_w20
- Neuer Benutzer
nei ych chumme gar nitt sowiit zum usfülle, wenn ych in warechorb gang, chunnt dr Hiewiis---> Sie sind im Begriff, sich Seiten über eine sichere Verbindung anzeigen zu lassen, Keine der Informationen, die sie mit dieser Site austauschen, kann von anderen Personen im Web gesehen werden.
Das, chunnt jo meischtens, wenn me öbbis übers Internet bstellet, aber do chumm ych denne nümme witter!!
Das, chunnt jo meischtens, wenn me öbbis übers Internet bstellet, aber do chumm ych denne nümme witter!!
- Ghetto Child
- Benutzer
- gimenez_w20
- Neuer Benutzer
- Zeekadeethee
- Benutzer
- Benutzer
- gimenez_w20
- Neuer Benutzer
...und aständigs Dütsch lehre wär au no öppis...O-Bolle hat geschrieben:muesch glaubs s cookies aktiviere... ]
Irgend öppis in dere Art muess es si. Bi mir würd's go, d.h. es liggt sehr wohrschinlig scho irgendwo an de Ystellige uf dim PC.
Sunscht muesch halt warte bis si wider in d Schwiz kömme und d Fanartikel denn am Konzärt kaufe (ich mach's so)...![]()
24.04.2005 CH-Samnaun - Int. Frühlings-Schneefest (Achtung: zu dem Gig in Samnaun gibt es mehr Infos in der FAQ!)
20.05.2005 CH-Chur - Hallenstadion
21.05.2005 CH-Huttwil - Sportzentrum
@Ghetto Child:
Haltse doch eifach wennd kei Ahnig hesch...
Die meine se chöne Onkelz fertig mache debi send seh lachnomere 1

© Basilou, 2024
- gimenez_w20
- Neuer Benutzer
Klar wird ich mache, bin bi allne drei Konzärt drby!!!!!!!!!Basilou hat geschrieben: Sunscht muesch halt warte bis si wider in d Schwiz kömme und d Fanartikel denn am Konzärt kaufe (ich mach's so)... ]24.04.2005 CH-Samnaun - Int. Frühlings-Schneefest (Achtung: zu dem Gig in Samnaun gibt es mehr Infos in der FAQ!)
20.05.2005 CH-Chur - Hallenstadion
21.05.2005 CH-Huttwil - Sportzentrum[/i]

Aber möcht halt das Züüg vorhär scho ha, aber han es Mail vo dene biko, chas au telefonisch mache!!

- gimenez_w20
- Neuer Benutzer